Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Komt wel, Calamity

Afbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
28-07-2018 11:16
Alvast voor Dahlia en Bobby-Pin en alle anderen die nog niets of vrijwel niets hebben gehad. Houd moed.

Afbeelding
Inderdaad, houd moed! Buienradar geeft een veelbelovend beeld, ook voor het noorden.
Bij ons waait alles precies om ons heen :(
Een zebra is geen paard met strepen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
28-07-2018 11:30
Komt wel, Calamity

Afbeelding
Da's echt een heel leuk plaatje :proud:

Maar er komt helaas echt niets meer vandaag hier, alles trekt verder richting het noorden en ik woon in het westen. Buienradar geeft ook geen regen meer op hier voor vandaag. Bummer :frusty:
Ga mijn eigen regen maar weer maken met de tuinslang straks.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Zaza :flirting:
Dierproeven.
Straks zitten we met een chagrijnige kat omdat het teveel was :P

Afbeelding
nounou
:rofl:
Dierproeven.
Bobby-Pin schreef:
28-07-2018 11:14
Ja, hoe raad je het :D
Het is momenteel alleen in de provincie Groningen nog echt warm met wat zonneschijn, aldus buienradar ;-) Maar ook voor jou lijkt verkoeling onderweg, regen is maar weer afwachten
Calamitycat schreef:
28-07-2018 11:24
5.9 mm. regen was er voorspeld in mijn woonplaats, windkracht 6, zware regen en onweersbuien. Ik had me er zo op verheugd.

Hier ook 6 mm voorspeld, nu staat er 0,5 mm. Maar dan moet er nog echt wat gebeuren om dat te halen. Als de voorspelling klopt, komt er maandag een nieuwe ronde met nieuwe kansen....
Het ruikt hier nu zo heerlijk, alle bomen en andere planten beginnen te geuren, en het is nog steeds bewolkt. Maar ik zal niet te enthousiast zijn. Gisteren was ik ook jaloers :$

Afbeelding

En nu stop ik met dit plaatjes-gespam :)
nounou
Dahlia74 schreef:
28-07-2018 11:43
Hier ook 6 mm voorspeld, nu staat er 0,5 mm. Maar dan moet er nog echt wat gebeuren om dat te halen. Als de voorspelling klopt, komt er maandag een nieuwe ronde met nieuwe kansen....
Ik leef met je mee.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Klinkt kinderachtig, ik weet het :$
Maar het is echt zo'n teleurstelling steeds, dat trek ik niet meer zo goed.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
28-07-2018 11:46
Ik leef met je mee.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Klinkt kinderachtig, ik weet het :$
Maar het is echt zo'n teleurstelling steeds, dat trek ik niet meer zo goed.

Ik ben ook zo teleurgesteld. Ik woon ook in het westen en hoopte op een flinke regenbui, dat was immers voorspeld. Er is een inimini miezerbuitje gevallen en duurde maar liefst drie hele minuten, de straten zijn niet eens nat geworden :'( Ook in huis blijft het maar warm, ondanks dat ik alles wagenwijd open heb. Ik moest even een klein beetje huilen net, aanstelster die ik ben. Ik snak gewoon zo naar verkoeling en regen!
We hebben 3 buitjes gehad, dansende kinderen in de tuin vanochtend. Ondertussen is de kutzon er weer en loopt het zweet van mijn lijf van het was opvouwen. :'(

Alles is nog opgezwollen en de hoofdpijn is alweer

Het is alweer 28 graden binnen en buiten.

Vannacht hoop ik wel op de beloofde afkoeling. :whip:
zazamaenade schreef:
28-07-2018 11:30
Komt wel, Calamity

Afbeelding
:-D :-D
Hier heeft het wel flink geplensd! Lekker alles tegen elkaar open, 3 graden minder heet in huis. Tot het begon in te regenen en alles zeiknat werd binnen. Alles weer dicht, binnen een half uur weer 2 graden warmer :'(
Ook een Pluviofiel
Vannacht idd! Dan koelt het normaal gezien goed af. Nog even volhouden!
Life is short. Eat dessert first.
Sterkte en beterschap Lucifer :redrose:

Vogelkip, ik snap je helemaal, het is écht naar dit. Ik moest ook even huilen vanochtend toen ik voor de zoveelste nacht achtereen mijn bed uit dreef (en dat niet van de regen was) :(
Dierproeven.
In de voorspelling voor volgende week zijn er een paar dagen waarop wat regen verwacht wordt, dat geeft ook hoop.
Kleine hoeveelheden, maar de kans op rustig, bewolkt weer is dan toch groter dan idiote hitte en forse regenbuien die gelijk in het riool wegspoelen, lijkt me. Ook de nachten worden koeler, tussen 10 en 15 graden.
Fijn Afbeelding
nounou
FiIee schreef:
28-07-2018 10:36
Hier regent het al de hele ochtend :cheer2:

En het is ook nog eens lekker afgekoeld.
Ooo geluksvogel

Hier nog geen druppel gevallen :(
zazamaenade schreef:
28-07-2018 12:20
In de voorspelling voor volgende week zijn er een paar dagen waarop wat regen verwacht wordt, dat geeft ook hoop.
Kleine hoeveelheden, maar de kans op rustig, bewolkt weer is dan toch groter dan idiote hitte en forse regenbuien die gelijk in het riool wegspoelen, lijkt me. Ook de nachten worden koeler, tussen 10 en 15 graden.
Fijn Afbeelding

Kijk, dat zijn bemoedigende woorden :hello:
vogelkip schreef:
28-07-2018 12:23
Kijk, dat zijn bemoedigende woorden :hello:

Afbeelding
Ja, hopelijk zijn het niet alleen beloftes en woorden.
Wist je trouwens dat er een andere forummer is die precies dezelfde avatar heeft (christian88) ?
nounou
Het regent net weer bakken uit de lucht :cheer2:
vivaratje schreef:
28-07-2018 12:21
Ooo geluksvogel

Hier nog geen druppel gevallen :(
Nu ook onweer erbij en nog steeds harde regen.
Dahlia74 schreef:
28-07-2018 11:43
Same here...

Maar het is wel lekker koel buiten! En binnen nu ook, want m'n haar wappert zelfs binnen :D
Vannacht een koele nacht erachteraan en dan heb ik mijn slaaptekort ook weer ingehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven