Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 11:32
Inderdaad, houd moed! Buienradar geeft een veelbelovend beeld, ook voor het noorden.zazamaenade schreef: ↑28-07-2018 11:16Alvast voor Dahlia en Bobby-Pin en alle anderen die nog niets of vrijwel niets hebben gehad. Houd moed.
![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 11:38
Da's echt een heel leuk plaatje
Maar er komt helaas echt niets meer vandaag hier, alles trekt verder richting het noorden en ik woon in het westen. Buienradar geeft ook geen regen meer op hier voor vandaag. Bummer
Ga mijn eigen regen maar weer maken met de tuinslang straks.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 28 juli 2018 om 11:43
Calamitycat schreef: ↑28-07-2018 11:245.9 mm. regen was er voorspeld in mijn woonplaats, windkracht 6, zware regen en onweersbuien. Ik had me er zo op verheugd.
Hier ook 6 mm voorspeld, nu staat er 0,5 mm. Maar dan moet er nog echt wat gebeuren om dat te halen. Als de voorspelling klopt, komt er maandag een nieuwe ronde met nieuwe kansen....
zaterdag 28 juli 2018 om 11:46
Ik leef met je mee.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Klinkt kinderachtig, ik weet het
Maar het is echt zo'n teleurstelling steeds, dat trek ik niet meer zo goed.
Dierproeven.
zaterdag 28 juli 2018 om 12:03
Calamitycat schreef: ↑28-07-2018 11:46Ik leef met je mee.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Klinkt kinderachtig, ik weet het![]()
Maar het is echt zo'n teleurstelling steeds, dat trek ik niet meer zo goed.
Ik ben ook zo teleurgesteld. Ik woon ook in het westen en hoopte op een flinke regenbui, dat was immers voorspeld. Er is een inimini miezerbuitje gevallen en duurde maar liefst drie hele minuten, de straten zijn niet eens nat geworden
zaterdag 28 juli 2018 om 12:08
zaterdag 28 juli 2018 om 12:19
zaterdag 28 juli 2018 om 12:20
In de voorspelling voor volgende week zijn er een paar dagen waarop wat regen verwacht wordt, dat geeft ook hoop.
Kleine hoeveelheden, maar de kans op rustig, bewolkt weer is dan toch groter dan idiote hitte en forse regenbuien die gelijk in het riool wegspoelen, lijkt me. Ook de nachten worden koeler, tussen 10 en 15 graden.
Fijn
Kleine hoeveelheden, maar de kans op rustig, bewolkt weer is dan toch groter dan idiote hitte en forse regenbuien die gelijk in het riool wegspoelen, lijkt me. Ook de nachten worden koeler, tussen 10 en 15 graden.
Fijn
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 12:23
zazamaenade schreef: ↑28-07-2018 12:20In de voorspelling voor volgende week zijn er een paar dagen waarop wat regen verwacht wordt, dat geeft ook hoop.
Fijn![]()
Kijk, dat zijn bemoedigende woorden
zaterdag 28 juli 2018 om 12:37
Same here...
Maar het is wel lekker koel buiten! En binnen nu ook, want m'n haar wappert zelfs binnen
Vannacht een koele nacht erachteraan en dan heb ik mijn slaaptekort ook weer ingehaald.