Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 14:39
De komende twee uur staan er héél dikke rode buien over de Veluwe 'gepland', daar zal toch ook voor jullie wel wat in zitten ?
Hier schijnt de zon inmiddels ; gaat alles weer verdampen
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 14:45
Zou het dan echt ? De planning is er meestal wel, alleen de uitvoering laat vaak te wensen over.zazamaenade schreef: ↑28-07-2018 14:39De komende twee uur staan er héél dikke rode buien over de Veluwe 'gepland', daar zal toch ook voor jullie wel wat in zitten ?
Hier schijnt de zon inmiddels ; gaat alles weer verdampen![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 14:53
Dit heb ik een keer gedaan met een vriend van en de bushalte stond helemaal vol. Het was ook hoogzomer toen.
Ik ging haast onderuit van het lachen.
Nu zou ik zoiets nooit meer doen natuurlijk.
zaterdag 28 juli 2018 om 15:03
Oh, wat jammer. Boven België is inderdaad niets op de radar te zien
Is het nog steeds warm bij jullie ?
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 15:06
zaterdag 28 juli 2018 om 15:22
Yep, heel warm. Maar gelukkig geen 38 gr mee!zazamaenade schreef: ↑28-07-2018 15:03Oh, wat jammer. Boven België is inderdaad niets op de radar te zien![]()
Is het nog steeds warm bij jullie ?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 28 juli 2018 om 15:59
Ja, hè. Hier ook flinke bui met onweer, windstoten, hagel en veel regen, maar niets extreems dat de boel onderliep.
@Aviv, Helsingborg, is dat Zuid-Zweden ? Hoe is het met de bosbranden in Zweden ?
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 16:14
Ja, mooi was ie he? Zoon en ik zitten heerlijk nog een beetje na te druipen genieten