Knappe blonde vrouw doelwit van intimiderende allochtonen.

16-08-2008 12:01 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic zal wel als stemmingmakend worden afgeschilderd, maar het is de waarheid: donderdag was een buurvrouw van me in tranen. Ze had met haar voorwiel heel zachtjes het been geschampt van een Marokkaan bij de lagere school van haar kinderen. Deze man schold haar voor "blonde hoer" uit, en hij nam een dermate dreigende houding aan dat ze de school binnenvluchtte. Daar deed ze haar verhaal, en het was de school ook al eens opgevallen dat dit heerschap zo aggressief was.

Maar mijn buurvrouw overkomt het vaker. Als ze in haar auto rijdt, wordt ze vaak klemgereden door allochtonen. Waarna er gelukkig verder niks gebeurd, maar het is wel heel dreigend voor haar.

Het is een knappe vrouw, met lang blond haar (uit een flesje, ok). Overkomt dit vaker vrouwen? Werkt een knappe vrouw voor allochtonen als een rode lap op een stier? Ik vind het te gek voor woorden, ze vertelde mij dat ze in Spanje gewoon zichzelf kon zijn, maar in Amsterdam wordt ze lastig gevallen, hoewel in beide plaatsen er Marrokanen zijn. Ik ben benieuwd of dit andere vrouwen ook overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er hoor. Overigens neem ik deze dingen waar, en vertel jullie er over. Ik heb geen masterplan klaarliggen om de buitenlander nou eens extra goed een hak te zetten, ook erken ik dat iedere allochtoon benaderd dient te worden als goed mens, maar ik geloof wel dat er wel erg veel Moslims schijt hebben aan de Nederlandse cultuur. Vreemd genoeg zijn er in het verleden wel vreemde maatregelen genomen om alle mannen er op te duiden dat "sex natuurlijk is, maar niet vanzelfsprekend" (ik heb nog noit iemand tot sex gedwongen), of hoorde ik op radio noord Holland dat een zwembad op woensdagmiddag dicht was voor mannen, want er waren pedo's geweest op woensdagmiddag, en die waren man. Overigens weet ik dat Amsterdamse zwembaden dicht gingen vanwege billenknijpende Marokkanen, dus zo raar is wat ik hier zeg niet. Ook reed mijn buurvrouw deze man niet aan, ze raakte hem heel licht aan met haar voorband en zei "sorry".
Alle reacties Link kopieren
marokkanen zwembad



Vul even in bij Google. Of is het ook weer een groot zionistisch complot dat op deze 2 woorden zoveel hits zijn?
Alle reacties Link kopieren
eve76 schreef op 20 augustus 2008 @ 10:21:

[...]





Ahum en jij komt duidelijk van het platteland ofzo??? Sorry hoor maar dat je het over "goede" Marokanen hebt brrrrr.

Laten we wel reeel blijven en er is gewoon een probleem met deze jongens (ik en anderen die in een grote stad wonen) hebben er regelmatig last van! Dus misschien wordt het tijd dat jij eens uit de provincie komt!




Zo ken ik wel genoeg goede voorbeelden van ''goede'' Marokkaanen.

Kom jij es je uit je gehucht uit, want er wordt degelijk iedereen uit deze groep over een kam gescheerd.



Want wees es eerlijk, de overheid heeft ook zo zijn aandelen gehad aan die problemen.

Sinds deze groep Nederland in de 60'er jaren binnengekomen is werden zij als een hudde schapen in de achterstandwijken gedumpt waar ze alleen voor het (viese) werk uit kwamen.

De eerste generatie was van plan om genoeg geld te sparen om een bestaan in herkomstland op te bouwen (meestal kwamen dan ook echt de armste van de armste het westen in voor werk).



Nou, op een eggeven moment kwamen toch de kinderen en was er ook de optie om toch maar hier te blijven.



In plaats dat de overheid in investeerd om deze nieuwe generatie de slopenwijken uit te krijgen moesten ze maar uit zien te komen in hun wereldje daar.

Generatieconflicte tussen de ouders en laaggeschoolde nieuwe generatie groeide hier op. Met alle gevolgen van dien.



Maar nee, de oveerheid heeft daar geen geld voor over want het zijn maar toch buitenlander (ook al zijn ze hier geboren).

Laat de Polen maar komen, dan zal de overheid een nieuwe generatie probleemjongeren kweken.



Excuses voor grammaticafouten; kom uit Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 20 augustus 2008 @ 13:01:

Ook reed mijn buurvrouw deze man niet aan, ze raakte hem heel licht aan met haar voorband en zei "sorry".




Zegt ze......



En misschien is het waar, of misschien ook niet? Je was er niet bij, hebt het verhaal van één kant gehoord, en je bent van nature goedgelovig als het gaat om zaken waarin Marokkanen als vijanden van onze prachtige samenleving worden afgeschilderd. Wie twijfelt aan die toedracht is een 'complotdenker' die verhalen rondstrooit over zionistische samenzweringen. Lees je wel eens terug wat je schrijft? En denk je dan niet eens: 'Tsjeetje! Wat schrijf ik dáár nou voor onzin?'
Alle reacties Link kopieren
Nou Smurfi waar het om gaat is dat er een probleem is met deze groep jongeren en dat het nu net lijkt alsof je dat niet specifiek zou mogen benoemen omdat tja.....waarom eigenlijk???

Ik zelf en mensen om mij heen hebben hier regelmatig last van, waarom moet dan maar met de mantel der liefde bedekt worden dat ik wordt uitgescholden voor hoer??? Dat ik op sommige plekken in mn eigen stadsie niet meer durf te komen???



En dat de overheid zo ook z'n aandeel heeft in de huidige problemen dat vindt ik zo'n non-argument want wat zeg je daar nou eigenlijk mee??

Ach ze kunnen er niets aan doen dus het is niet erg? Of het valt allemaal wel mee??



En het hele feit dat we het dus over goede en foute marokanen hebben slaat nergens op. Wat is een goede marokaan en waarom moeten we dat benoemen? Omdat er zoveel slechte marokanen zijn ofzo?



Ben benieuwd?



Maakt niets uit hoor ik vindt dat je duidelijk schrijft!! Ook qua grammatica
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 20 augustus 2008 @ 13:06:

marokkanen zwembad



Vul even in bij Google. Of is het ook weer een groot zionistisch complot dat op deze 2 woorden zoveel hits zijn?
Nou, net je advies opgevolgd, en ik krijg liefst 29.200 'hits'. Ben vreselijk geschrokken! Maar ik lig nu op de intensive care, want mijn hart begaf het nadat ik op 'Antonio' en 'zwembad' zocht, en 107.000 'hits' vond. Me nooit gerealiseerd dat jij zo'n gevaarlijk mannetje was! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 20 augustus 2008 @ 13:06:

marokkanen zwembad



Vul even in bij Google. Of is het ook weer een groot zionistisch complot dat op deze 2 woorden zoveel hits zijn?




Heb ik gedaan en het waren nogal wat hits..

Maar het is vast heel toevallig en er had ook zeker even vermeld moeten worden dat autochtone jongeren ook overlast bezorgen hoor.. 8-P
Alle reacties Link kopieren
Ach eve, niemand kijkt meer op van het woord kut-marokkaantjes. Het feit dat hier ALLE Marokkanen over 1 kam geschoren worden, dat is een beetje zorgelijk.
Maar wat heeft je achtergrond hier nou mee te maken. Je moet zelfs iets met je leven doen. Partner en ik komen beide uit zogenaamde arbeiderswijken. Doorleren werd helaas ook niet gestimuleerd. Snel werken, leuk of niet was het motto.

Hoewel ik baal van mijn werk, ga er iedere dag met tegenzin naar toe heb ik toch nooit de neiging gehad om me agressief te gedragen en mijn partner ook niet.

Er zijn in nederland duizenden inwoners die geen goede kansen hebben gehad, we worden niet allemaal met een gouden lepel in ons mondje geboren.

Ik vind het geen excuus dat marokkanen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze in grauwe buurten moesten wonen. In diezelfde buurten zijn wij geboren en opgegroeid!
Alle reacties Link kopieren
Nou of dit aan allechtonen ligt of niet denk dat het overal voorkomt,of je nu blond bent of niet

Als ik op vakantie ben bv en men verneemt dat ik uit nederland kom,is het het eerste wat men zegt ahhh Amsterdam joint hooker.of dat nou zo compliment is,men denkt dan dat alle vrouwen openstaan voor sex met iedereen,iedereen in nederland blowt,en een andere naam voor nederland is ook wel Amsterdam.landen waar ik dit gehoord heb zijn os Oostenrijk Amerika mexico egypte griekenland.vind je het dan raar dat een vrouw uit nederland uitgescholden wordt voor hoer? ik niet je ziet wel wat voor signaal nederland afgeeft toch?
Alle reacties Link kopieren
daisybloempje schreef op 20 augustus 2008 @ 14:12:

Nou of dit aan allechtonen ligt of niet denk dat het overal voorkomt,of je nu blond bent of niet

Als ik op vakantie ben bv en men verneemt dat ik uit nederland kom,is het het eerste wat men zegt ahhh Amsterdam joint hooker.of dat nou zo compliment is,men denkt dan dat alle vrouwen openstaan voor sex met iedereen,iedereen in nederland blowt,en een andere naam voor nederland is ook wel Amsterdam.landen waar ik dit gehoord heb zijn os Oostenrijk Amerika mexico egypte griekenland.vind je het dan raar dat een vrouw uit nederland uitgescholden wordt voor hoer? ik niet je ziet wel wat voor signaal nederland afgeeft toch?






Sorry??? Dit snap ik dus echt niet, dus het ligt aan de overheid dat mensen zich zo Misdragen? En ja ik vind het heel erg raar dat mensen mij onder andere uitschelden voor hoer!!



Al loop ik de hele dag in mijn blote blonde kont op staat rond dan nog heeft niemand maar dan ook niemand het recht om mij voor hoer uit te schelden



@-(
Alle reacties Link kopieren
lammy schreef op 20 augustus 2008 @ 14:11:

Maar wat heeft je achtergrond hier nou mee te maken. Je moet zelfs iets met je leven doen. Partner en ik komen beide uit zogenaamde arbeiderswijken. Doorleren werd helaas ook niet gestimuleerd. Snel werken, leuk of niet was het motto.

Hoewel ik baal van mijn werk, ga er iedere dag met tegenzin naar toe heb ik toch nooit de neiging gehad om me agressief te gedragen en mijn partner ook niet.

Er zijn in nederland duizenden inwoners die geen goede kansen hebben gehad, we worden niet allemaal met een gouden lepel in ons mondje geboren.

Ik vind het geen excuus dat marokkanen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze in grauwe buurten moesten wonen. In diezelfde buurten zijn wij geboren en opgegroeid!
Ach, het is een beetje net als met Antonio. Als je je maar lang genoeg niet begrepen voelt in je omgeving, dan ga je rellen. Dat vinden de autoriteiten niet leuk en dan word je geband! Wauw, Antonio, je bent gewoon het kut-marokkaantje van Viva!
Alle reacties Link kopieren
Omen schreef op 20 augustus 2008 @ 07:44:

Ik denk dat het niets te maken heeft met de religieuze achtergrond van de jongeren.



Het is macho gedrag. Volwassen wordende jongens, die bangig zijn voor alles wat vrouw is. Die een enorme afstand ervaren tussen zichzelf en wie vrouw is. En hun bangigheid en vervreemding overschreeuwen door stoer te doen.



Je ziet het in de hele wereld bij adolescente jongens. Ongeacht huidskleur, religie, cultuur.




er denk tenminste nog iemand na hier...



ook blond, lang en slank,C.Q een lekker blond mokkel. nooit last van gehad! veel mannen kijken me na, hoor ik wat over mijn verschijning zeggen (meestal gewoon positief en leuk om te horen) maar nog nooit voor hoer uitgemaakt door niemand aangevallen et niet beledigd in wat voor zin...

misschien komt het omdat ik zelf een vrij open en vriendelijke houding heb, ik heb nog nooit een"straat"probleem meegemaakt en heb ik verschillende uithoeken van de wereld gewoond. Wel heeft een politiewagen de weg voor me geblokkeerd in Mexico toen ik wilde oversteken, heeft een vriendelijke marokkaan me de mooiste plekjes in boekkarest laten en heeft een algarijn me de kathedraal van Marseille laten bezoeken. ik heb er fijne vrienden aan overgehouden.





Ik woon nu helemaal in een kleurrijk gebied, ik liep laatst door een hele drukke "turkse" markt in milan, ik verstond niet wat er over mij verteld werd, volgens mij waren ze allemaal verbaast dat ik hun zwarte praktijkjes wel interresant vond. maar het enige wat ik zie zijn glimlachende mensen.



Ik denk vooral dat de wereld een spiegelbeeld van jezelf is.. ook al gaat het soms fout...
Alle reacties Link kopieren
dat gelul over amsterdam, als ik hier vertel waar ik vandaan kom krijg ik meteen een een grijns... want iedereen zou wel eens naar amsterdam willen om de hoeren te zien en een jointje op straat te willen (zien voor de nietrokers) opsteken.



zodra ik zeg dat ik uit NL kom heb ik ineens een heleboel vrienden. wat maakt dat nou toch uit? NL heeft het in het iedergeval geprobeert uit het illegale circuit te halen, maar goed dat is weer lekker offtopic!, maar het geeft wel meteen discusie voer!
Alle reacties Link kopieren
JohnnyCake schreef op 20 augustus 2008 @ 14:40:

[...]

Ach, het is een beetje net als met Antonio. Als je je maar lang genoeg niet begrepen voelt in je omgeving, dan ga je rellen. Dat vinden de autoriteiten niet leuk en dan word je geband! Wauw, Antonio, je bent gewoon het kut-marokkaantje van Viva!
:-d
Alle reacties Link kopieren
ja nee ik denk idd dat we er zelf om vragen om uitgescholden te worden door onze houding.....
Alle reacties Link kopieren
Nu zie ik toch in dit topic een overgrote meerderheid van mooie blonde dames die nog nooit lastig zijn gevallen op de manier waarop het 'viva-kut-marokkaantje' Antonio ons voorspiegelt.



Combineer dat met het feit dat de mensen die klagen, meestal ook de mensen zijn die als beste generaliseren.



Kom dan tot de conclusie dat er wellicht een probleem is, maar niet van zo'n caliber dat het zo'n tamelijk opruiende topic titel rechtvaardigt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ligt het erg aan het gebied waar je woont. Waar ik woon is het nog relatief rustig als ik dit allemaal zo lees. Ik kom niet uit een ei, maar hier schrik ik toch wel een beetje van. Zelf werk ik met mensen aan de onderkant van de samenleving en heb ik regelmatig minder prettige beslissingen moeten nemen maar zelfs toen ben ik nog nooit echt zo bot uitgescholden of beledigd.

In het buitenland zijn de reacties eigenlijk ook meestal wel goed als je zegt dat je uit Nederland komt. Alleen in Sri Lanka had ik minder prettige ervaringen maar daar waren ik en mijn man juist weer de enigen die daar zo'n last van hadden (last van opdringerige mensen die liegen).
Alle reacties Link kopieren
'Holland, is that in Denmark?' :)

'Oh, AAAaaamsterdam, cool! Are you guys stoned all the time?'

'Oh yeah, I've been to Urope ten years ago.'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar je kunt ook door niet buitenlanders enorm worden "dwars gezeten". Ik ben blond (maar ik denk dat dat er totaal niet toe doet..) en erg vriendelijk, beleefd, maar dat schijnt toch echt asociaal gedrag uit te lokken, omdat ik hierdoor over kan komen als niet assertief. Regelmatig wordt ik op straat gewoon omver gelopen. Omvergefiets. Laatst nog volledig verrot gescholden door iemand die vroeg in een eetcafe: "kan ik hier gaan zitten". Ik zeg: "Liever niet, er is nog genoeg plek en mijn vriendin komt zo en we willen wat prive dingen bespreken" (dat was dus ook echt zo; relatieperikkelen). Plek genoeg in het cafe (bijna leeg...), maar meneer wilde persee voor het raam zitten ofzo. Mijn antwoord was voor hem een reden om naast me te gaan zitten en de meest vreselijke verwensingen naar mijn hoofd te smijten. (50-er in pak). En dit was het nog niet: Ik werd bang van hem, ben naar de bar gestapt, hulp gevraagd aan het personeel. Gaat 1 van de medewerkers bij de man informeren, komt de medewerker terug: "De man zegt dat u liegt en dat u hem zomaar, zonder reden hebt bereigt......" Mijn mond valt open, tranen, ik tril en beef, ongeloof, angst. Ik vertel nogmaals mijn verhaal. "Mevrouw, ik wil dat u nu direct dit pand verlaat". "U bent hier niet meer welkom". Ik kan nog vele gebeurtenissen toevoegen. De blanke nederlander heeft een grote mond over buitenlanders, maar vergeet naar zijn eigen gedrag te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou de exotisch gekleurde Nederlander eigenlijk vinden van al die blánke intimiderende allochtonen in het land?...
Alle reacties Link kopieren
eve76 schreef op 20 augustus 2008 @ 14:36:

Al loop ik de hele dag in mijn blote blonde kont op straat rond dan nog heeft niemand maar dan ook niemand het recht om mij voor hoer uit te schelden



@-(
Nee. In dat geval zou het geen scheldwoord zijn.
Alle reacties Link kopieren
jaap schreef op 20 augustus 2008 @ 17:50:

[...]





Nee. In dat geval zou het geen scheldwoord zijn.
... :no:
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
eve76 schreef op 20 augustus 2008 @ 13:38:

Nou Smurfi waar het om gaat is dat er een probleem is met deze groep jongeren en dat het nu net lijkt alsof je dat niet specifiek zou mogen benoemen omdat tja.....waarom eigenlijk???

Ik zelf en mensen om mij heen hebben hier regelmatig last van, waarom moet dan maar met de mantel der liefde bedekt worden dat ik wordt uitgescholden voor hoer??? Dat ik op sommige plekken in mn eigen stadsie niet meer durf te komen???



En dat de overheid zo ook z'n aandeel heeft in de huidige problemen dat vindt ik zo'n non-argument want wat zeg je daar nou eigenlijk mee??

Ach ze kunnen er niets aan doen dus het is niet erg? Of het valt allemaal wel mee??



En het hele feit dat we het dus over goede en foute marokanen hebben slaat nergens op. Wat is een goede marokaan en waarom moeten we dat benoemen? Omdat er zoveel slechte marokanen zijn ofzo?



Ben benieuwd?



Maakt niets uit hoor ik vindt dat je duidelijk schrijft!! Ook qua grammatica






Laat het maar zo zeggen; ben zelf Marokkaanse en ken het verhaal van de ander kant.

Ben weliswaar in Duitsland opgegroeid maar daar hebben de Duitsers precies de zelfde problemen met de Turken.



Ik weet nog goed toen ik in de kleuterschool kwaam en daar eigenljik achter kwaam dat ik toch ''anders'' ben (was een van de 3 buitenlanders in de klas).

Zo kwaam op een dag mijn beste vriendinnetje naar me toe om mij te vertellen dat zij niet meer met mij mag spelen omdat ik Turks ben (toen was alles wat een zwart koppie heeft Turks).

En eigelijk groeide ik echt altijd op met de gedachte dat ik anders ben, want zo werd ik ook behandeld.

Wil hier niet de slachtofferrol innemen maar in mijn belevingswereld was dat zo (heb wel meer zulke voorbeelden als al genoemd).

En als puber draaide ik helemaal door. Werd echt depressief van dat ik niet wist waar ik t''huis hoorde.

Ik had helemaal niks met Marokko, daar gingen we een keer in de 2 jaar lekker vakantie vieren en t'hats it.

Maar in Duitsland voelde ik me ook helemaal niet t'huis terwijl ik het toch gewoon als mijn t'huis beschouwde.

Daar ben ik immers geboren...



Gelukkig heb ik een hele sterke karakter en heb ik tegenwoordig mijn plaats zeker in de maatschappij gevonden maar ik kan me heel goed voorstellen dat er lotgenooten van me zijn die niet zo sterk in hun schoenen staan en de weg kwijt raken.



Dat je niet sterk in je schoenen staat wil natuurlijk niet zeggen dat jij een vrijkaart hebt om alles uit te halen.

Vandaar dat ik de overjheid in het spel gebracht heb.

Zulke probleemjongeren moeten gewoon keihard aangepakt worden.

Met taakstraffen tot gevangenisstraffen en als ze dan nog steeds niet willen luisteren hup het land uit.
Alle reacties Link kopieren
smurfi schreef op 20 augustus 2008 @ 20:02:

[...]

Dat je niet sterk in je schoenen staat wil natuurlijk niet zeggen dat jij een vrijkaart hebt om alles uit te halen.

Vandaar dat ik de overjheid in het spel gebracht heb.

Zulke probleemjongeren moeten gewoon keihard aangepakt worden.

Met taakstraffen tot gevangenisstraffen en als ze dan nog steeds niet willen luisteren hup het land uit.




Mooi, de andere kant belicht. Alleen je laatste zin...'het land uit'. Waar naartoe dan? Het zijn Nederlanders, hun ouders zijn vaak hier geboren. Ze zijn een produkt van onze maatschappij.



Het feit dat in Duitsland juist de Turken voor problemen zorgen (De Turken zijn daar de kut-Marokkanen) is veelzeggend: het ligt het niet alleen aan de afkomst maar ook aan het gastland hoe een bepaalde groep zich ontwikkelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven