Kylie Jenner jongste selfmade miljardair ooit

16-07-2018 09:59 698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forbes heeft Kylie Jenner uitgeroepen tot jongste selfmade miljardair ooit.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:59
Reden: Openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
74.63% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:42
Ik ben het hier volgens mij echt niet mee eens. Ze overstijgt namelijk al haar familieleden en gezien de leeftijd van haar andere familieleden en dan vooral haar moeder lijkt me de kans vrij klein dat die in Kylie's succes een grote hand heeft. Haar familie ontkent dat ook allemaal.

Rijk worden en een bedrijf beginnen via social media is echt iets van de jeugd, en ik heb de indruk dat de rest van haar familie juist heel erg old school en old media is. Ik denk dus wel dat ze selfmade is en dat ze een van die jongeren is die op voor mij onbegrijpelijke wijze een imperium uit de grond heeft weten te stampen.

Net als die Nikki Tutorials, daar snap ik ook geen reet van want ik ben denk ik nu al een beetje te oud om dat echt te snappen, maar dat meisje verdient inmiddels ook al tientallen miljoenen, die heeft een bankrekening met 7 nullen.
Ik ken de achtergrond van Nikki niet, maar dat lijkt me een beter voorbeeld ja. Al was dat ook een kwestie van gelukkige timing, het zou haar nu niet meer lukken wegens teveel concurrentie.
.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:44
Met haar eigen geld, ze verdiende toen al veel omdat ze social media influencer was en ik las toen dus een artikel waarin andere zakenmensen haar roemden dat ze in tegenstelling tot andere socialites zo'n goed business gevoel had. Ik geloof dat ze op haar 19e al een vastgoedportfolio die meer dan 100 miljoen waard was had.
En waarom denk je dat ze influencer was?
Vanwege hun real life show, het geld van haar ouders en hun netwerk.
Marietje uit de polder is natuurlijk veel minder interessant om te volgen dan een "beroemdheid met een beroemde familie"
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
16-07-2018 10:46
Maar dan zal het nog niet iedereen lukken. Ze heeft goed gespeeld met de kaarten die ze had.
Met geld maak je geld.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:54
99.71% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Als je geld hebt zorg je ( en je hele team erom heen) wel dat je het blijft houden en er meer van krijgt.
Dat is makkelijker geweest voor een Kylie dan voor iemand uit een gewoon buurtje in Nederland.
En zij heeft vast ook een assistent van een assistent van een assistent etc die voor haar de social media inplannen en plaatsen.
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:46
Haar ouders zijn helemaal niet zo rijk, begrijp ik. In ieder geval niet rijk genoeg om voor 100 miljoen aan vastgoed voor 1 van hun tig kinderen te kunnen kopen.

Juist; Kris heeft 'maar' een geschat vermogen van 60 miljoen dollar.

En zelfs het verschil met haar zussen, toch echt uit hetzelfde nest en reallife soap enzo, is enorm.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 10:52
14.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
16-07-2018 10:48
Met geld maak je geld.
Dus jij had net zo groot kunnen worden als je de juiste middelen had gehad, denk je?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:46
Haar ouders zijn helemaal niet zo rijk, begrijp ik. In ieder geval niet rijk genoeg om voor 100 miljoen aan vastgoed voor 1 van hun tig kinderen te kunnen kopen.
Ze zaten goed in de slappe was maar het is pas echt veel geworden door de televisie en alle deals die ze daarna kregen en die moeder Kris goed wist te maken.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:54
99.35% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Ze mag die lip-opspuit meneer of mevrouw ook wel bedanken. Met haar dunne streeplipjes had ze niet zoveel lipglosjes verkocht. :D
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:54
99.60% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:52
Ik vind het overigens ook wel echt oprecht heel bijzonder dat zoveel mensen de behoefte hebben om dat succes direct te bagatelliseren of zelfs helemaal te ontkennen dat het succes is.
Er is geen enkele andere 21 jarige op aarde die dit zo heeft bereikt, dan kun je toch niet zeggen dat het niks voorstelt?
Ja vind ik ook bijzonder.
Ik vind alle Kardashians een belediging voor de vrouw. Vind ze inhoudsloos, dommig overkomen en enorm hebzuchtig. In geen enkel opzicht vind ik ze waardige voorbeelden voor jonge meisjes.

Ondanks dat ik doorgaans - vanuit een rare fascinatie - best kan genieten van trash-tv, is het mij nog nooit gelukt om een aflevering van hun soap af te kijken. Misschien komt dat doordat ik het zo ontzettend verontrustend vind dat de Kardashians behoorlijk invloedrijk zijn. Liever steek ik mijn kop in het zand voor het feit dat zulke types zo verafgood worden, ook in de hoop dat ze dan vanzelf wel een keer uit de publiciteit verdwijnen, maar dat is ijdele hoop, ik weet het...
https://people.com/tv/kardashian-jenner ... enner-900m

Dus, goed gedaan van Kylie.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:50
Ja, duh, dat snap ik ook nog wel, maar dan nog is het toch bijzonder dat een klein zusje dat nog op de basisschool zat toen die reality serie zijn hoogtepunt had, die voor haar toen marginale bekendheid heeft weten uit te bouwen tot een cosmeticabedrijf dat 900 miljoen waard is? Dat is geen van de anderen uit diezelfde familie gelukt, dus ze doet kennelijk wel degelijk iets beter dan zij.
Moet ineens denken aan de jongste Kluivert telg. Erg schattig. En eerlijk gezegd denk ik dat dit ventje sowieso het talent in zich heeft om het ver te schoppen ondanks bekende ouders.
Het is super geweldig, fantastisch en bijzonder, alleen in de verste verte niet selfmade en dat is wat de meeste hier menen.

Is er al geopperd dat we wel jaloers zullen zijn trouwens? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:55
Nou, nee dus. Ook Kim verdient helemaal niet zoveel met die realityserie, ook zij verdient haar geld met allerlei andere eigen ondernemingen. Maar zij is nog niet eens de helft van Kylie waard, en Caitlyn en Kris Jenner zijn samen net een tiende waard van wat Kylie waard is.
Als ze die serie niet hadden gehad waren de andere deals waarschijnlijk ook niet aan komen waaien. Dus de tv is er wel de aanleiding toe.
Zo krijgen/ kregen ze ook idiote bedragen om zich in een club te laten zien en te roepen “ hello it’s partytime” oid.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed dat ze maar gelukkig is met al dat geld. Ze kan niet normaal meer over straat.
dolfje schreef:
16-07-2018 11:00
Als ze die serie niet hadden gehad waren de andere deals waarschijnlijk ook niet aan komen waaien. Dus de tv is er wel de aanleiding toe.
Zo krijgen/ kregen ze ook idiote bedragen om zich in een club te laten zien en te roepen “ hello it’s partytime” oid.

En waarom verdient de ene zus dan 900 miljoen en de ander maar 18 miljoen?
Hetvrijewoord schreef:
16-07-2018 11:00
Het is super geweldig, fantastisch en bijzonder, alleen in de verste verte niet selfmade en dat is wat de meeste hier menen.

Is er al geopperd dat we wel jaloers zullen zijn trouwens? :mrgreen:
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:54
99.88% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
De Kardashian familie heeft mij werkelijk nooit geboeid.
But good for her.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:55
98.15% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:55
99.48% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
impala schreef:
16-07-2018 10:19
Dat is wel haar verdienste, dat ze dat netwerken en marketingen volhoudt. Geef mij maar een gewone baan.
Ze is allesbehalve selfmade, maar ze onderhoudt het wel zelf.

Helemaal eens. Ik zou het niet kunnen wat Kylie Jenner kan, dus dat vind ik wel knap. Maar haar naam, haar uiterlijk en haar familie hebben wel een hele grote bijdrage geleverd aan haar vermogen.

Bij selfmade denk ik eerder aan J.K. Rowling, Annemarie van Gaal, Bill Gates en Steve Jobs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven