Kylie Jenner jongste selfmade miljardair ooit

16-07-2018 09:59 698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forbes heeft Kylie Jenner uitgeroepen tot jongste selfmade miljardair ooit.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:59
Reden: Openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
74.63% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Forbes geeft een eigen draai aan de definitie van selfmade.
Verandert niets aan de werkelijk betekenis van het woord.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:11
Men lijkt ook niet te weten dat ze die 900 miljoen niet verdient met mooi zijn en feestjes aflopen maar dat ze gewoon een bedrijf heeft dat tastbare producten verkoopt. En dat dat geld dus gewoon uit de verkoop van die producten komt.
Maar wel serieus crappy producten, dat wil ik nogmaals even aanstippen :-D Ze plaatst zichzelf in de high end makeup maar het is niet in orde. Ik kreeg halflege lipkits, missende producten (alleen de pan opgestuurd) erg jammer.
fashionvictim schreef:
16-07-2018 10:52
Ik vind het overigens ook wel echt oprecht heel bijzonder dat zoveel mensen de behoefte hebben om dat succes direct te bagatelliseren of zelfs helemaal te ontkennen dat het succes is.
Er is geen enkele andere 21 jarige op aarde die dit zo heeft bereikt, dan kun je toch niet zeggen dat het niks voorstelt?

Ik vind het wel bijzonder, maar eerder dat zoiets tegenwoordig mogelijk is, en hoezeer de wereld veranderd is met social media e.d., Ik vind dat als groter geheel een interessantere discussie dan dat zij het is.
RégineFilange schreef:
16-07-2018 11:16
Ik vind het wel bijzonder, maar eerder dat zoiets tegenwoordig mogelijk is, en hoezeer de wereld veranderd is met social media e.d., Ik vind dat als groter geheel een interessantere discussie dan dat zij het is.

Eens. Ik sta er nog elke keer van te kijken dat je überhaupt geld kan verdienen met social media, laat staan zoveel geld. Of dat je er zo bekend mee kan worden dat je bedrijf instantly goed loopt. Zal wel een generatiekloofje zijn ;-D
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:55
99.58% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
nerdopviva schreef:
16-07-2018 11:12

Bij selfmade denk ik eerder aan J.K. Rowling, Annemarie van Gaal, Bill Gates en Steve Jobs.

Forbes heeft bedacht dat wat ophef meer blaadjes verkoopt uiteindelijk.
Een of andere saaie vastgoedmagnaat op de cover gaat minder over de tong.

En de hele goegemeente trapt er in. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:56
99.49% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:10
En dat vergeet ik nog bijna, maar ze is nog moeder ook! Ze heeft ook nog eens een baby, da's helemaal knap.
:O Een baby krijgen is volgens mij het allersimpelste dat er is.
Geen baby krijgen kost een stuk meer moeite.
.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:57
99.62% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Op zich is het knap wat ze doet. Ze zal een goeie slimme zakenvrouw zijn. Het geld van haar familie heeft vast geholpen maar zal niet als bepalend zijn geweest. Waarin ze wel een enorme voorsprong heeft gehad is weten hoe die wereld werkt gewoon omdat ze erin opgegroeid is. Dat is wel echt anders dan het meisje van het op de hoek. Selfmade wil ik haar dan ook niet noemen, ze had een voorsprong in kennis en ervaring. Maar desalniettemin toch nog steeds knap.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:20
Ik had eigenlijk gehoopt dat die discussie zou ontstaan omdat ik dat dus ook bijzonder vind. Maar omdat zij het is vindt men het kennelijk nodig om vooral te roepen dat ze niks voorstelt.
Loop je nou te fokken? Of verdraai jij de reacties onbewust?
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:25
1.06% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:57
99.38% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Ik vind Kylie de slimste van alle zussen. Kim Kardashian heeft de boot gemist. Dit had haar empire kunnen zijn, dan was ze nu miljadair geweest. De Kardashians hebben make-up weer populair gemaakt en niet te vergeten brazilian but lift (grote billen)en lipfillers. Wat je ook van ze vindt ze zijn trendsetters.
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:20
Ik had eigenlijk gehoopt dat die discussie zou ontstaan omdat ik dat dus ook bijzonder vind. Maar omdat zij het is vindt men het kennelijk nodig om vooral te roepen dat ze niks voorstelt.

Het is eigenlijk heel simpel vraag en aanbod. Blijkbaar is er vraag naar een kijkje in de keuken van bekende en/of rijke mensen, ze heeft tenslotte miljoenen volgers. Zijn ze niet ooit begonnen met een reality serie? Daar worden er ook heel veel van gemaakt, dus blijkbaar is er vraag naar. We zijn eigenlijk met z'n allen een stel voyeurs.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel af wat ze daadwerkelijk zelf doet in dat bedrijf of dat het vooral haar naam is en er een management team achter zit.
Wat maakt die make-up nou zo bijzonder dat ze er zoveel mee verdiend?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:21
Oh, is dat zo? Maar jij hebt dus producten van haar gekocht? Waarom, als ik vragen mag?
Ja was echt drama. De lipkits waren ook erg streperig, ging niet mooi op. Ik hou van make-up en probeer van alles wel uit. Lege verpakkingen waren nog het ergst. En probeer maar eens je geld/product terug te krijgen. Heb ik ook nooit, en dat kwam niet door het gebrek aan pogingen. De helpdesk is om te janken.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:24
Een baby op je 20e combineren met een bedrijf, dat vind ik knap. Heel veel vrouwen kunnen een baby niet eens met een parttime baan combineren.
Nee niet als ze met dat baantje 800 euro verdienen en het huishouden ook nog eens zelf moeten doen.
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:27
2.08% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:57
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:24
Een baby op je 20e combineren met een bedrijf, dat vind ik knap. Heel veel vrouwen kunnen een baby niet eens met een parttime baan combineren.
Ik denk dat dit meisje zoveel geld heeft dat ze mensen inhuurt die dit geweldige bedrijf succesvol voor haar runnen. Net zoals ze waarschijnlijk hulp inhuurt bij het verzorgen van haar baby. Echt, de vergelijking met andere vrouwen met kinderen en een parttime baan. Serieus?
tanteslankie wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:32
0.20% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Overigens vind ik haar producten niet echt high end overkomen. Het is haar naam vooral denk ik.

Mag ik over Rihanna aka fenty beauty hebben FV?

Ik ben gek op Fenty Beauty make-up ik heb alles van Rihanna d’r collectie.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er selfmade aan succes maken dmv je naam...
tanteslankie schreef:
16-07-2018 11:28
Ik denk dat dit meisje zoveel geld heeft dat ze mensen inhuurt dit dit geweldige bedrijf succesvol voor haar runnen. Net zoals ze waarschijnlijk hulp inhuurt bij het verzorgen van haar baby. Echt, de vergelijking met andere vrouwen met kinderen en een parttime baan. Serieus?

Inderdaad, bijna een Trumpiaanse uitspraak. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ttass schreef:
16-07-2018 11:28
Overigens vind ik haar producten niet echt high end overkomen. Het is haar naam vooral denk ik.

Mag ik over Rihanna aka fenty beauty hebben FV?

Ik ben gek op Fenty Beauty make-up ik heb alles van Rihanna d’r collectie.
Ja liefde voor Fenty. :heart: :-$
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:27
Hoezo loop ik te fokken? Het merendeel van de reacties zegt toch dat ze niet selfmade is, dat het niet bijzonder is maar dat ze meelift op anderen?
Nee hoor, het merendeel van de reacties zegt dat ze niet selfmade is (en dat is ze ook niet), dat ze een voorsprong heeft doordat ze en een goed netwerk had, en goede voorbeelden had, en er goed in begeleid is en dat ze een goede zakenvrouw is omdat ze met deze kaarten het spel goed gespeeld heeft en nog steeds speelt.

Daarnaast heeft deze dame een zeer kundig team om zich heen verzameld (anders kun je dit ook helemaal niet) en heeft ze de kunde om mensen aan zich te binden en ideeën om te zetten in producten en deze te vermarkten.
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:35
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik bedoel het niet denigrerend hoor. Gewoon nuchter en realistisch...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven