Kylie Jenner jongste selfmade miljardair ooit

16-07-2018 09:59 698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forbes heeft Kylie Jenner uitgeroepen tot jongste selfmade miljardair ooit.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:59
Reden: Openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
74.63% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
yourlocalhero schreef:
16-07-2018 11:28
Wat is er selfmade aan succes maken dmv je naam...

900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?
I love me some RIRI.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
16-07-2018 11:30
Inderdaad, bijna een Trumpiaanse uitspraak. :facepalm:
Ik vind dit bijna een belediging voor Trump :proud:
.
fashionvictim schreef:
16-07-2018 11:10
En dat vergeet ik nog bijna, maar ze is nog moeder ook! Ze heeft ook nog eens een baby, da's helemaal knap.
Het is duidelijk en prima dat je het knap vindt wat ze doet, maar misschien moet je het wel in het juiste perspectief zien. Bovenstaande opmerking komt een beetje naïef over hoor.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 11:34
900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?
Welke bank geeft mij een paar miljoen startkapitaal?
.
Alle reacties Link kopieren
Ttass schreef:
16-07-2018 11:24
Ik vind Kylie de slimste van alle zussen. Kim Kardashian heeft de boot gemist. Dit had haar empire kunnen zijn, dan was ze nu miljadair geweest. De Kardashians hebben make-up weer populair gemaakt en niet te vergeten brazilian but lift (grote billen)en lipfillers. Wat je ook van ze vindt ze zijn trendsetters.
Die grote billen en lippen zijn ook gekocht. Net als het haar, de nagels, de weet ik het allemaal. Niemand van die familie zit er nog uit als de originele versie, met Bruce aan kop... 8-)
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Het begin wat je schreef, dat we op een vrouwen forum aandacht mogen besteden aan vrouwen die een voorbeeld zijn, mee eens. Ik heb bijvoorbeeld veel bewondering voor vrouwen als Dian fossey en Jane Goodall. Maar dat hangt mogelijk ook van je eigen interesse af, ik heb niks met glamour en de wereld van veel geld. Ze zal een knappe zakenvrouw zijn maar geïnspireerd word ik er niet door. Maar er zijn vast ook veel vrouwen die wel door haar geïnspireerd zijn, prima toch.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 11:34
900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?
Nou door haar bekende achternaam en familie zijn er waarschijnlijk meer mensen geïnteresseerd in haar product dan wanneer Mien van de hoek met een lippenstift komt.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet te ontkennen dat ze een echte trendsetter is en erg populair. Dat heeft ze goed gedaan toch? Ik zou best een khardashian willen zijn. Rondvliegen in mijn privéjet en ondertussen selfies maken :biggrin:
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 11:34
Nee hoor, het merendeel van de reacties zegt dat ze niet selfmade is (en dat is ze ook niet), dat ze een voorsprong heeft doordat ze en een goed netwerk had, en goede voorbeelden had, en er goed in begeleid is en dat ze een goede zakenvrouw is omdat ze met deze kaarten het spel goed gespeeld heeft en nog steeds speelt.

Daarnaast heeft deze dame een zeer kundig team om zich heen verzameld (anders kun je dit ook helemaal niet) en heeft ze de kunde om mensen aan zich te binden en ideeën om te zetten in producten en deze te vermarkten.
Dat hebben Kim Kardashian en co toch ook? En die zijn niet zo succesvol. Zij hadden ook een make-up brand genaamd Khroma, dat was niet zo’n succes. Kylie is wel degelijk selfmade.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 11:34
900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?

Het gedeelte 'self' in het woord selfmade? Ik weet niet hoor. Ben ik nou gek?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Star² schreef:
16-07-2018 11:34
900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?
Selfmade betekent nog steeds op eigen kracht. Zij heeft van jongs af aan een team om zich heen gehad wat haar in alles geholpen heeft.
Haar selfmade noemen vind ik persoonlijk een belediging voor de mensen die echt selfmade zijn.

En nee, dat is niet denigrerend. Dat is gewoon gebaseerd op feitelijkheden. De hoeveelheid geld die je verdient heeft nul komma nul met selfmade te maken. Wel met uitmuntende zakelijke kwaliteiten.
Star² schreef:
16-07-2018 11:34
900 miljoen vs 18 miljoen, dat is er selfmade aan.

En of je dat startkapitaal nu van je ouders krijgt of van de bank, wat is het verschil?
Buiten de vraag of het wel of niet 'selfmade' is, is er natuurlijk een groot verschil tussen 'kapitaal' en 'krediet', en ook een groot verschil in inspanning om het ene of het andere te verkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 11:38
Selfmade betekent nog steeds op eigen kracht. Zij heeft van jongs af aan een team om zich heen gehad wat haar in alles geholpen heeft.
Haar selfmade noemen vind ik persoonlijk een belediging voor de mensen die echt selfmade zijn.

En nee, dat is niet denigrerend. Dat is gewoon gebaseerd op feitelijkheden. De hoeveelheid geld die je verdient heeft nul komma nul met selfmade te maken. Wel met uitmuntende zakelijke kwaliteiten.
+1
tanteslankie schreef:
16-07-2018 11:38
Het gedeelte 'self' in het woord selfmade? Ik weet niet hoor. Ben ik nou gek?

Ja ze heeft toch zelf die 900 verdiend terwijl haar zusje zelf maar 18 heeft verdiend?
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 11:38
Selfmade betekent nog steeds op eigen kracht. Zij heeft van jongs af aan een team om zich heen gehad wat haar in alles geholpen heeft.
Haar selfmade noemen vind ik persoonlijk een belediging voor de mensen die echt selfmade zijn.

En nee, dat is niet denigrerend. Dat is gewoon gebaseerd op feitelijkheden. De hoeveelheid geld die je verdient heeft nul komma nul met selfmade te maken. Wel met uitmuntende zakelijke kwaliteiten.
Dat heeft niks met feiten te maken. Want de zussen hebben ook in hun prime make-up uitgebracht genaamd Khroma, dat was niet succesvol. Kylie heeft hard voor haar make-up bedrijf gewerkt wat nu heel erg succesvol is, en daar hebben haar familie leden niet bij geholpen!
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 11:38
Selfmade betekent nog steeds op eigen kracht. Zij heeft van jongs af aan een team om zich heen gehad wat haar in alles geholpen heeft.
Haar selfmade noemen vind ik persoonlijk een belediging voor de mensen die echt selfmade zijn.

En nee, dat is niet denigrerend. Dat is gewoon gebaseerd op feitelijkheden. De hoeveelheid geld die je verdient heeft nul komma nul met selfmade te maken. Wel met uitmuntende zakelijke kwaliteiten.

Wat is dan echt selfmade? Kan je alleen maar selfmade zijn als je geen goede springplank hebt gehad en uit de sloppenwijken (even overdreven uiteraard) komt?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 11:42
Wat is dan echt selfmade? Kan je alleen maar selfmade zijn als je geen goede springplank hebt gehad en uit de sloppenwijken (even overdreven uiteraard) komt?
Je bent een selfmade millionair als je niet met een gratis miljoen begonnen bent.
.
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord.
Dan moet het maar zoals het kan
impala schreef:
16-07-2018 11:43
Je bent een selfmade millionair als je niet met een gratis miljoen begonnen bent.

Selfmade miljardair is het ;-) Dus ze heeft zelf van dat miljoen een miljard gemaakt. Ik maak zelfs van een tientje nog geen 100 euro.

Dus alle definities achterwege gelaten, ik vind het wel degelijk knap als je op zo'n jonge leeftijd dit voor elkaar krijgt.
Knap, maar geld maakt geld.
Star² schreef:
16-07-2018 11:42
Wat is dan echt selfmade? Kan je alleen maar selfmade zijn als je geen goede springplank hebt gehad en uit de sloppenwijken (even overdreven uiteraard) komt?
Als je de wereld van tv showbizz van binnenuit kent, adviseurs hebt die betrokken zijn, een bekende familienaam hebt, een startkapitaal hebt van een paar miljoen ben je niet selfmade. Nog steeds vast heel hard werken en knap maar nee, niet selfmade.
Christel78 schreef:
16-07-2018 11:48
Als je de wereld van tv showbizz van binnenuit kent, adviseurs hebt die betrokken zijn, een bekende familienaam hebt, een startkapitaal hebt van een paar miljoen ben je niet selfmade. Nog steeds vast heel hard werken en knap maar nee, niet selfmade.

Ik vind het verbazingwekkend dat 'jullie' het niet knap vinden om van een paar miljoen een miljard te maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je rijk geboren bent dan is er al heel veel narigheid voor jou weggeselecteerd dat een ander getekend en misschien onherstelbaar beschadigd zou hebben en je komt meteen in aanraking met relevante mensen.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 11:47
Selfmade miljardair is het ;-) Dus ze heeft zelf van dat miljoen een miljard gemaakt. Ik maak zelfs van een tientje nog geen 100 euro.

Dus alle definities achterwege gelaten, ik vind het wel degelijk knap als je op zo'n jonge leeftijd dit voor elkaar krijgt.
Op haar 19e had ze al vastgoed ter waarde van miljoenen, las ik. Maar het is heel knap dat ze daar zoveel meer van heeft gemaakt. Dat ontken ik niet.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven