Leegverkoop bij Xenos

07-06-2018 18:42 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoee,

Ik hoor her en der dat de Xenos-winkels leegverkoop hebben omdat ze overgenomen worden door Casa. De eerste dagen 50% korting op alles en vervolgens 70%! Je moet er natuurlijk snel bij zijn, want het vliegt eruit.

Elkaar hier op de hoogte houden waar de leegverkoop start?

En dan inslaan maarrrrr :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
10-06-2018 12:50
Of het nu Xenos of Casa heeft, het gaat niets meer worden met deze winkels. Ze kunnen de concurrentie van de Action niet aan en op de een of andere manier is het assortiment het net niet. Als ik de Action binnenloop dan koop ik altijd wel iets en bij de Xenos loop ik altijd met lege handen naar buiten.

Tot mensen zich realiseren wat de Action eigenlijk inhoudt en er niet meer wíllen kopen.

Eerlijk gezegd ga ik er amper heen, en als ik er al in ben, ga ik meestal met lege handen naar buiten. Oja, van die sokjes voor gympen heb ik een keer gekocht, omdat ik er anders weer helemaal voor niks was. Echt, wat een troep.
Such fun!1
Hebben jullie het al gehoord.

In Maar 2019 opent Action 1000 m2 in Colmsgate!!! Yeahhhhhhhh. Groter en gratis parkeren ipv de Boxbergerweg in Deventer.
MarindaH schreef:
10-06-2018 13:47
Tot mensen zich realiseren wat de Action eigenlijk inhoudt en er niet meer wíllen kopen.

Eerlijk gezegd ga ik er amper heen, en als ik er al in ben, ga ik meestal met lege handen naar buiten. Oja, van die sokjes voor gympen heb ik een keer gekocht, omdat ik er anders weer helemaal voor niks was. Echt, wat een troep.
Kleding,schoenen ed zou ik nooit bij de Action kopen maar faxpapier,kladblokken,afwasborstels ed koop ik daar altijd. En vliegenvangers koop ik er ook nooit meer .
Alle reacties Link kopieren
De Action is goed voor schoolspullen, kantoorspullen, schoonmaakspullen, wondersponzen, siliconen bakvormen, tuinstoelkussens, drogisterij-artikelen, chocolade (Quality Street, limited edition Lions).

Speelgoed haal ik er alleen als het een goed merk betreft, zoals Nerf. Hun eigen merk, dat er naast ligt en meer dan de helft goedkoper is, laat ik liggen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-06-2018 13:47
Tot mensen zich realiseren wat de Action eigenlijk inhoudt en er niet meer wíllen

Wat houdt de Action in dan ?
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
10-06-2018 15:42
Wat houdt de Action in dan ?
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
10-06-2018 15:45
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.
Zo toe maar .
Het grootste assortiment bestaat uit opgekochte partijen van gerenommeerde merken.
Deze zou je dan ook nergens anders mogen kopen aangezien je dan net zo fout bezig bent.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
10-06-2018 15:52
Zo toe maar .
Het grootste assortiment bestaat uit opgekochte partijen van gerenommeerde merken.
Deze zou je dan ook nergens anders mogen kopen aangezien je dan net zo fout bezig bent.
Inderdaad.Is eens een programma van op tv geweest. Hoe de Action zo goedkoop hun spullen kon verkopen.Opkoop van partijen.Action koopt ook in zo'n grote hoeveelheden in dat ze gewoon veel korting krijgen.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
10-06-2018 15:45
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.
Oh worden er weer mensen uitgebuit? Sure...
permis schreef:
10-06-2018 15:45
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.
Oh ik wil het wel weten hoor. Vertel?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nog steeds erg ondoorzichtig over hoe duurzaam ze wel of niet zijn. Grote woorden, maar er wordt niks geopenbaard. Dat kan m.i. echt niet meer.
Such fun!1
MarindaH schreef:
10-06-2018 17:57
Ze zijn nog steeds erg ondoorzichtig over hoe duurzaam ze wel of niet zijn. Grote woorden, maar er wordt niks geopenbaard. Dat kan m.i. echt niet meer.
Duurzaam? Dat kun je beter dan aan de kopers vragen. Heb je het echt nodig wat je koopt? Of is het het zoveelste hebbedingetje?
Alle reacties Link kopieren
Vind het geen prettige winkel. Ben benieuwd wat Casa gaat doen met alle filialen.
Het zoveelste verlies voor het Blokker imperium.Gelukkig kan de Blokker familie nog wel miljoenen verlies hebben net als afgelopen jaar.
https://www.msn.com/nl-nl/news/other/bl ... ar-AAxXu9o
Ik vind het een leuke winkel. Ben zelf niet zo van alle accessoires en die laat ik dan ook gewoon links liggen. Wel kom ik er voor keukenspullen, etenswaren, verjaardag dingen en bakspullen. Ook wel wat kleine meubeltjes gekocht.
Ook hier hield de Xenos uitverkoop, is inmiddels leeg en gesloten, maar er komt geen Casa in. En niemand weet wat er wel in komt.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
10-06-2018 15:45
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.

Bij een bloempot zou ik niet gokken op waterbestendigheid. Maar er worden ook merkspullen verkocht die je elders kan kopen voor een paar euro meer.

De el*c.t.b*rsteltjes zijn bij lange na geen merk, misschien niet zo mooi 'gestroomlijnt', maar ze zijn goed, gaan langer mee, en vooral stukken goedkoper. Dat ze dat kunnen maken en verkopen voor zo'n prijs en er dan ook nog aan kunnen verdienen.... terwijl de merkborsteltjes die ik tot voorheen gebruikte steeds maar duurder en duurder werden, terwijl er minder materiaal aan zit dan pakweg een leuke t.borstel van een paar centen, en gingen veel korter mee. Want heej je moet wel om de paar weken een nieuwe kopen.

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
10-06-2018 15:45
Eeeeh.. spullen van slechte kwaliteit waarvan je niet wilt weten hoe het vervaardigd wordt en wie daar allemaal voor uitgebuit worden.
Mijn Heinz ketchup smaakt gewoon hetzelfde hoor.

Laatst in België die nieuwe winkel gezien, matig.
Flashy schreef:
14-06-2018 13:46
Mijn Heinz ketchup smaakt gewoon hetzelfde hoor.
Die grote fles Heinz ketchup is bij de Action duurder dan dezelfde bij AH.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de stad vooralsnog geen tekenen van sluiting. Kan het trouwens niet ook een bewuste strategie zijn? En dan niet perse in dit geval, maar dus concurrenten opkopen en dan expres failliet laten gaan.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven