Marokkaanse spuger geeft interview

13-04-2020 20:32 346 berichten
Jullie hebben vast allemaal het bericht gezien van die twee mannen die hand in hand liepen in Amsterdam. Vervolgens worden ze lastig gevallen door een groep jongens. Dit wordt gefilmd en opgepakt door AT5, Dumpert en de NOS.
Zojuist zag ik een uitgebreid interview met deze jongen. Hij is 15 jaar en vertelt hoe het volgens hem is gegaan.
En nu weet ik even niet meer meer wat ik moet geloven. Jullie wel?
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 20:46
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
24-04-2020 14:31
Kleur vooral ďe werkelijkheid in naar eigen behoefte. Dan kun je rustig verder leven.

Je onderschat de mensenkennis van honden. Honden worden niet voor niets ingezet bij de politie of bij ptss. Ongeacht wie het doet, als die hond bespuugd is onthoudt die hond dat zelf, niet omdat zijn baas angstig wordt.

Ik heb daar ooit eens een film over gezien, ik was toen een stuk jonger, die film maakte heel veel indruk. De eigenaar van "de" hond betaalde donkere mensen om zijn hond te mishandelen, van kleins af aan. Hij ging dan op zoek naar daklozen of verslaafden die hij geld bood om zijn hond aan te vallen, te mishandelen, echt ziek.... toen de hond volwassen was, viel hij iedere kleurling aan.
Gisselle schreef:
24-04-2020 14:48
Ik heb daar ooit eens een film over gezien, ik was toen een stuk jonger, die film maakte heel veel indruk. De eigenaar van "de" hond betaalde donkere mensen om zijn hond te mishandelen, van kleins af aan. Hij ging dan op zoek naar daklozen of verslaafden die hij geld bood om zijn hond aan te vallen, te mishandelen, echt ziek.... toen de hond volwassen was, viel hij iedere kleurling aan.

Er is ook een running gag in de serie family guy, dat de hond ondanks zijn elitaire gedrag toch begint te blaffen bij gekleurde mensen. Schijnt iets te zijn wat sommige honden hebben. Valt wel af te leren.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
24-04-2020 14:31
Kleur vooral ďe werkelijkheid in naar eigen behoefte. Dan kun je rustig verder leven.

Je onderschat de mensenkennis van honden. Honden worden niet voor niets ingezet bij de politie of bij ptss. Ongeacht wie het doet, als die hond bespuugd is onthoudt die hond dat zelf, niet omdat zijn baas angstig wordt.
Probeer eens minder tof te doen. Dan kunnen wij verder rustig leven.

Honden worden getraind om bepaald gedrag te vertonen. Dat een hond bij alle Marokkanen in opperste staat van paraatheid komt omdat hij ooit door één Marokkaan bespuugd is blijft een mooi bar verhaal. Dat hoeft ook niet altijd waar te zijn om leuk te zijn.
Let’s Go Brandon!
Javier schreef:
19-04-2020 20:36
Al die wegkijkers, goedpraters, toleranten jegens intolerantie,
de knuffelaars van mensen met gedachtengoed vanuit religie en cultuur dat zo lijnrecht staat tegenover de vrije samenleving waar zo hard voor gestreden is, zijn wat mij betreft
de nieuwe 'goedbedoelende' fascisten.
Ja, ieder die dit soort gastjes met hun fascistische gedachtengoed de hand boven het hoofd houdt, zijn uiteindelijk alles behalve goed bezig en zijn mede verantwoordelijk voor een steeds rottere en uiteindelijk fascistische samenleving. U wordt bedankt...
-want dit incident staat niet op zichzelf-
Echt zo ontzettend mee eens! Ik weet niet eens wat ik erger vind, het gedrag van de homo hatende spuugers of van de wegkijkers. Ik heb het allang afgeleerd om mijn mening hierover te geven op viva. Blijft een herhaling van zetten met dezelfde uitkomst; racist.
RocketScienceFiction schreef:
24-04-2020 14:31
Kleur vooral ďe werkelijkheid in naar eigen behoefte. Dan kun je rustig verder leven.

Je onderschat de mensenkennis van honden. Honden worden niet voor niets ingezet bij de politie of bij ptss. Ongeacht wie het doet, als die hond bespuugd is onthoudt die hond dat zelf, niet omdat zijn baas angstig wordt.
Precies. Vroeger trainden wij politiehonden bij de knpv die uiteindelijk ook naar de politie gingen als ze de nodige certificaten behaald hadden. Een hond vergeet niet, nooit. Vooral herders niet. Niks te maken met onveilig voelen van baasje en bladiebliedebla. Puur eigen invulling.
Alle reacties Link kopieren
Grietje51 schreef:
24-04-2020 17:44
Precies. Vroeger trainden wij politiehonden bij de knpv die uiteindelijk ook naar de politie gingen als ze de nodige certificaten behaald hadden. Een hond vergeet niet, nooit. Vooral herders niet. Niks te maken met onveilig voelen van baasje en bladiebliedebla. Puur eigen invulling.
Wil jij zeggen dat jij politiehonden trainde op het herkennen van nationaliteiten? Bij een Italiaan ga je zitten, bij een Duitser blaffen en bij een Marokkaan bijten? Ik wist echt niet dat dat kon. Excuus aan iedereen die ik niet geloofde. Op geuren en geluiden en woorden kun je een hond natuurlijk trainen. Alleen dat een hond op elke Marokkaan reageert als 1 Marokkaan vervelend is geweest vind ik echt verbluffend. Hoe weet zo een hond dat dan? Ruiken die mensen allemaal hetzelfde? Is dat waar die hond op selecteert?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Ook inderdaad...de geur van spanning bijvoorbeeld. Een hond ruikt duizenden keren beter dan een mens. En een hond herkent positief en negatief gedrag of houding jegens hem en/of mij en/of roedel ondermeer door het herkennen van minimale voor een mens niet of nauwelijks zichtbare mimiekveranderingen. En daar reageert ie dan op. Een hond zal zelf niet weten dat dat ie aanslaat bij een Marokkaan maar herkent blijkbaar iets in die bevolkingsgroep waardoor hij getriggerd wordt.
.
jaap70 schreef:
24-04-2020 23:07
Ook inderdaad...de geur van spanning bijvoorbeeld. Een hond ruikt duizenden keren beter dan een mens. En een hond herkent positief en negatief gedrag of houding jegens hem en/of mij en/of roedel ondermeer door het herkennen van minimale voor een mens niet of nauwelijks zichtbare mimiekveranderingen. En daar reageert ie dan op. Een hond zal zelf niet weten dat dat ie aanslaat bij een Marokkaan maar herkent blijkbaar iets in die bevolkingsgroep waardoor hij getriggerd wordt.

Vaak zal dat angst of weerstand zijn tegen honden. Maar hier denken ze vooral dat de baas de hond opstookt tegen Marokkanen. Alsof een dier niet zelf kan denken. En inderdaad, honden nemen verschrikkelijk veel waar in verhouding tot mensen.
Alle reacties Link kopieren
jaap70 schreef:
24-04-2020 23:07
Een hond zal zelf niet weten dat dat ie aanslaat bij een Marokkaan maar herkent blijkbaar iets in die bevolkingsgroep waardoor hij getriggerd wordt.
In tegenstelling tot jou want jij weet tenminste dat alle Marokkanen kansloze figuren zijn met een totale minachting voor honden, politie, boa, hulpverleners en ze constant bespugen maar het liefst vanuit de auto. Dat is gewoon hun cultuur uiteindelijk.
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
24-04-2020 18:21
Wil jij zeggen dat jij politiehonden trainde op het herkennen van nationaliteiten? Bij een Italiaan ga je zitten, bij een Duitser blaffen en bij een Marokkaan bijten? Ik wist echt niet dat dat kon. Excuus aan iedereen die ik niet geloofde. Op geuren en geluiden en woorden kun je een hond natuurlijk trainen. Alleen dat een hond op elke Marokkaan reageert als 1 Marokkaan vervelend is geweest vind ik echt verbluffend. Hoe weet zo een hond dat dan? Ruiken die mensen allemaal hetzelfde? Is dat waar die hond op selecteert?
Je rukt alles uit zijn verband en probeert met een vieze discussietechniek mij uit te schakelen. Geen zin aan. Denk dat je nog geen poedel van dichtbij gezien hebt. Vast goedbedoeld allemaal, pfff
Lange-met-een-korte schreef:
24-04-2020 15:53
Probeer eens minder tof te doen. Dan kunnen wij verder rustig leven.
Probeer jij eens minder quasi sarcastisch te zijn, kom je ook verder mee.
Alle reacties Link kopieren
Grietje51 schreef:
25-04-2020 02:26
Je rukt alles uit zijn verband en probeert met een vieze discussietechniek mij uit te schakelen. Geen zin aan. Denk dat je nog geen poedel van dichtbij gezien hebt. Vast goedbedoeld allemaal, pfff
:vechten:
Let’s Go Brandon!
Javier schreef:
19-04-2020 20:36
Al die wegkijkers, goedpraters, toleranten jegens intolerantie,
de knuffelaars van mensen met gedachtengoed vanuit religie en cultuur dat zo lijnrecht staat tegenover de vrije samenleving waar zo hard voor gestreden is, zijn wat mij betreft
de nieuwe 'goedbedoelende' fascisten.
Ja, ieder die dit soort gastjes met hun fascistische gedachtengoed de hand boven het hoofd houdt, zijn uiteindelijk alles behalve goed bezig en zijn mede verantwoordelijk voor een steeds rottere en uiteindelijk fascistische samenleving. U wordt bedankt...
-want dit incident staat niet op zichzelf-
Graag gedaan <3
Hoe weet een hond nou wie Marokkaans is? Wtf?

Je kan zeggen dat hij bij alle lichtgetinte mensen aggressief word, maar specifiek Marokkanen? The fuck?

Er zijn zat Italianen, Spanjaarden, Turken en andere Mediteraniërs die als Marokkaans door kunnen. Maar daar gebeurt het niet? Ook niet bij andere Noord Afrikanen?

Slimme hond dan, hij herkent een nationaliteit zonder te weten wat dat uberhaupt is
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/7527484 ... -amsterdam
Alle reacties Link kopieren
En straks weer gemekker dat dit soort jongens geen stageplaats kan vinden.

Ik verdenk een deel van dit soort jongens ervan zelf homoseksuele gevoelens te hebben. Ze raken daardoor zwaar gefrustreerd en om te bewijzen dat ze zelf (zogenaamd) geen homo zijn, terroriseren ze homo's die wel voor hun gevoelens uit durven te komen.
fizz wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:13
34.32% gewijzigd
Oh wat afschuwelijk! Deze mannen kunnen gewoon niet meer over straat omdat ze uit nood het filmpje op social media hebben gezet. Geen woorden voor, vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
.
cookielover wijzigde dit bericht op 31-07-2020 23:46
99.32% gewijzigd
Ik heb ze even opgezocht, maar ze hebben er niets over gedeeld op social media. Ik denk dat ze bang zijn geworden.. ik heb met ze te doen.
Ik snap niet dat Fabio er deze keer achteraan is gaan rennen om een foto te maken.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
11-05-2020 12:03
En straks weer gemekker dat dit soort jongens geen stageplaats kan vinden.

Ik verdenk een deel van dit soort jongens ervan zelf homoseksuele gevoelens te hebben. Ze raken daardoor zwaar gefrustreerd en om te bewijzen dat ze zelf (zogenaamd) geen homo zijn, terroriseren ze homo's die wel voor hun gevoelens uit durven te komen.
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven