Meisje vermist en een meisje vermoord?!

03-06-2017 14:10 1650 berichten
Wat een ellende en wat angstig! Ik hoop zo dat het vermiste meisje Savannah nog gevonden wordt, maar ik vind het erg eng en toevallig. Zo vlakbij elkaar, brrr. Arme ouders en dierbaren van allebei meisjes, wat een hel.
Googelde effe en zag dat de politie goede hoop heeft dat Savannah ongedeerd is. https://www.rtlnieuws.nl/nederland/poli ... gedeerd-is '

'k Ga het eens even allemaal lezen.
Oke, door oma's oproep aan Savannah vermoed ik dat ze is weggelopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij wel iets voorbij zien komen over een verdwijning van een meisje uit Hoevelaken , een paar dagen geleden op fb. Het bericht viel me op omdat een vriendin er woont.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 15:40
Ik heb volgens mij wel iets voorbij zien komen over een verdwijning van een meisje uit Hoevelaken , een paar dagen geleden op fb. Het bericht viel me op omdat een vriendin er woont.
En zo komen de verhalen in de wereld!
Dit kan helemaal niet, omdat het meisje waar het over gaat helemaal niet als vermist was opgegeven; ze was nog niet thuis uit school en haar lichaam is heel snel gevonden.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 15:40
Ik heb volgens mij wel iets voorbij zien komen over een verdwijning van een meisje uit Hoevelaken , een paar dagen geleden op fb. Het bericht viel me op omdat een vriendin er woont.
Lees je eerst eens even in zeg...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
03-06-2017 15:47
En zo komen de verhalen in de wereld!
Dit kan helemaal niet, omdat het meisje waar het over gaat helemaal niet als vermist was opgegeven; ze was nog niet thuis uit school en haar lichaam is heel snel gevonden.

Vermist opgeven bij de politie is toch iets anders dan wanneer ouders of familie een oproep op fb zetten ?
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
03-06-2017 15:49
Lees je eerst eens even in zeg...
Pardon ? Misschien moet je zelf even goed lezen wat ik schrijf zeg.
rascalles wijzigde dit bericht op 03-06-2017 16:04
Reden: .
20.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 16:00
Vermist opgeven bij de politie is toch iets anders dan wanneer ouders of familie een oproep op fb zetten ?
Je hebt het over dagen ervoor. Het meisje is "vermist" geweest tussen einde schooltijd en moment van vinden... op dezelfde dag welteverstaan.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
03-06-2017 16:07
Je hebt het over dagen ervoor. Het meisje is "vermist" geweest tussen einde schooltijd en moment van vinden... op dezelfde dag welteverstaan.

Dagen ervoor ? Waar heb ik het over dagen ervoor ?
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 15:40
Ik heb volgens mij wel iets voorbij zien komen over een verdwijning van een meisje uit Hoevelaken , een paar dagen geleden op fb. Het bericht viel me op omdat een vriendin er woont.
Dat meisje Savannah Dekker waarover jij het hebt komt niet uit Hoevelaken maar uit Bunschoten.
De moeder van Savannah heeft inderdaad een oproep geplaatst op FB. Het veertien jarige meisje dat vermoord gevonden is kwam uit Hoevelaken. Bij dit meisje is geen oproep op fb geplaatst zijn was nog niet als vermist opgegeven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 15:40
Ik heb volgens mij wel iets voorbij zien komen over een verdwijning van een meisje uit Hoevelaken , een paar dagen geleden op fb. Het bericht viel me op omdat een vriendin er woont.
Alsjeblieft... een paar dagen geleden.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
rascalles schreef:
03-06-2017 16:00
Vermist opgeven bij de politie is toch iets anders dan wanneer ouders of familie een oproep op fb zetten ?
De oproep op FB ging over dat andere 14 jarige meisje.Die is nog vermist.
Het meisje dat reeds gevonden is was niet als vermist opgegeven omdat ze reeds snel ontdekt was door een voorbijganger.
Ouders dachten dat ze nog onderweg naar huis was.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
03-06-2017 16:12
Alsjeblieft... een paar dagen geleden.
Precies, een paar dagen geleden. Toen las ik iets over een meisje uit Hoevelaken. Hoezo een paar dagen er voor ?
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden was het meisje uit Hoevelaken niet vermist maar nog gewoon thuis. Ze was vrijdag zelfs gewoon op school.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
03-06-2017 16:14
Precies, een paar dagen geleden. Toen las ik iets over een meisje uit Hoevelaken. Hoezo een paar dagen er voor ?
dan is dat eventueel een ander meisje geweest niet het meisje wat nu dood gevonden is, want die was niet vermist
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
03-06-2017 16:12
Dat meisje Savannah Dekker waarover jij het hebt komt niet uit Hoevelaken maar uit Bunschoten.
De moeder van Savannah heeft inderdaad een oproep geplaatst op FB. Het veertien jarige meisje dat vermoord gevonden is kwam uit Hoevelaken. Bij dit meisje is geen oproep op fb geplaatst zijn was nog niet als vermist opgegeven.

Dat weet ik. Ik heb het ook niet over Savannah. Ik las iets over een meisje in Hoevelaken. Maar ik begrijp nu dat de ouders haar nog niet misten. Dan ging het over iets anders. Het bericht viel me op maar herinner me er niet het fijne van.
Alle reacties Link kopieren
Soldanella schreef:
03-06-2017 16:16
Een paar dagen geleden was het meisje uit Hoevelaken niet vermist maar nog gewoon thuis. Ze was vrijdag zelfs gewoon op school.

Ja ik snap het nu. Dan ging het over iemand anders.
Hoezo geen toeval? Ik hoop dat ze 'gewoon' is weggelopen. Haar fiets was verstopt gevonden vlakbij een bushalte.

Ouders en familie van het andere meisje; sterkte met dit grote verlies :rose:
rascalles schreef:
03-06-2017 16:14
Precies, een paar dagen geleden. Toen las ik iets over een meisje uit Hoevelaken. Hoezo een paar dagen er voor ?
Bedoel je niet dat meisje van 17. Dat ontkomen is aan twee mannen in een auto. Dat was een paar dagen geleden. Wel zelfde regio.
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
03-06-2017 16:20
Hoezo geen toeval? Ik hoop dat ze 'gewoon' is weggelopen. Haar fiets was verstopt gevonden vlakbij een bushalte.

Ouders en familie van het andere meisje; sterkte met dit grote verlies :rose:
Dat hoop ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
EHR schreef:
03-06-2017 14:44
Ik kan er geen bedenken. Anders dan het publiek niet ongerust te maken.

Twee meisjes van 14. Zelfde regio. Ander meisje van 17. Zelfde regio. Geen verband? Gaat er bij mij niet in.

Ik wel. Wrs heeft de politie aanwijzingen dat ze is weggelopen.
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
03-06-2017 16:24
Ik wel. Wrs heeft de politie aanwijzingen dat ze is weggelopen.
Maar ze is al wel weg sinds woensdag toch ? Ik hoop dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
03-06-2017 16:24
Ik wel. Wrs heeft de politie aanwijzingen dat ze is weggelopen.
Wat helaas nog niet betekent dat ze buiten gevaar is. Integendeel, vrees ik. Te veel toevalligheden en de wereld zit vol walgelijke predators die hun kansen pakken.

Ik hoop dat ze heel snel wordt gevonden.
mienbillekesjeuken schreef:
03-06-2017 16:28
Wat helaas nog niet betekent dat ze buiten gevaar is. Integendeel, vrees ik. Te veel toevalligheden en de wereld zit vol walgelijke predators die hun kansen pakken.

Ik hoop dat ze heel snel wordt gevonden.

Betekent het inderdaad niet nee :-( Hoop dat ze snel terecht is.
rascalles schreef:
03-06-2017 16:26
Maar ze is al wel weg sinds woensdag toch ? Ik hoop dat je gelijk hebt.

Donderdagmiddag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven