Meisje vermist en een meisje vermoord?!

03-06-2017 14:10 1650 berichten
Wat een ellende en wat angstig! Ik hoop zo dat het vermiste meisje Savannah nog gevonden wordt, maar ik vind het erg eng en toevallig. Zo vlakbij elkaar, brrr. Arme ouders en dierbaren van allebei meisjes, wat een hel.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat zou wel heel bijzonder zijn, twee mannen die jonge meisjes vermoorden, als je de feiten zo naast elkaar legt. Dat komt heel zelden voor iig, als ik de series uit de VS over seriemoordenaars moet geloven. Een echte seriemoordenaar in Nederland hebben we zelfs nog nooit gehad maar twee? Nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Maar iedereen kan de Sherlock pet opzetten. En dat is vrij logisch, jonge meisjes zijn het symbool van jeugd en onschuld. Ik hou mijn hart vast, sinds gisteren al vanwege Savannah. Wat opvallend dat de oma in haar oproep zegt dat het meisje zo rijk is? Zouden ze dan misschien denken aan een ontvoering voor losgeld?

Nou kom naar op met roepen dat we niet mogen speculeren. Als je speculaties tegenspreeekt, speculeer je net zo goed mee he. Niet speculeren is hier niks zeggen. Dus iedereen die goed zit, schrijft hier niet mee. :biggrin:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
03-06-2017 16:30
Donderdagmiddag.
Ai. Ik hoop het beste.
Gingko schreef:
03-06-2017 16:31
Nou dat zou wel heel bijzonder zijn, twee mannen die jonge meisjes vermoorden, als je de feiten zo naast elkaar legt. Dat komt heel zelden voor iig, als ik de series uit de VS over seriemoordenaars moet geloven. Een echte seriemoordenaar in Nederland hebben we zelfs nog nooit gehad maar twee? Nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Maar iedereen kan de Sherlock pet opzetten. En dat is vrij logisch, jonge meisjes zijn het symbool van jeugd en onschuld. Ik hou mijn hart vast, sinds gisteren al vanwege Savannah. Wat opvallend dat de oma in haar oproep zegt dat het meisje zo rijk is? Zouden ze dan misschien denken aan een ontvoering voor losgeld?

Nou kom naar op met roepen dat we niet mogen speculeren. Als je speculaties tegenspreeekt, speculeer je net zo goed mee he. Niet speculeren is hier niks zeggen. Dus iedereen die goed zit, schrijft hier niet mee. :biggrin:

Ik denk dat dat rijk niet letterlijk bedoeld is.
Meisje bleek om 1300 uur uit school te zijn en werd om 1700 uur gevonden.
De vader van het overleden 14-jarige meisje uit Hoevelaken is nog voordat hij de politie inschakelde zelf gaan zoeken naar zijn dochter omdat ze nog niet thuis was gekomen.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/vade ... ge-dochter
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
03-06-2017 16:32
Ik denk dat dat rijk niet letterlijk bedoeld is.

Nou dat zou kunnen, ja, en ik denk dat ze heel nerveus moet zijn geweest maar ik had het anders geformuleerd. Ze is weg, dan denk je toch ook aan een ontvoering? Is dat dan niet heel onhandig om het dan te hebben over 'rijk'? Misschien was het een Freudiaanse verspreking.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
KeaAlpine schreef:
03-06-2017 15:24
Ik denk dat de reden is dat er nog onvoldoende concrete aanwijzingen zijn voor een verband. Het is dan voorbarig om een verband te suggereren.
Ik las een bericht van de woordvoerder van de politie waarin stond dat mensen die denken dat er een verband is "er niet meer naast " konden zitten. Omstandigheden zijn heel anders.
Gingko schreef:
03-06-2017 16:47
Nou dat zou kunnen, ja, en ik denk dat ze heel nerveus moet zijn geweest maar ik had het anders geformuleerd. Ze is weg, dan denk je toch ook aan een ontvoering? Is dat dan niet heel onhandig om het dan te hebben over 'rijk'? Misschien was het een Freudiaanse verspreking.
Aangezien de politie haar online gesprekken heeft nagetrokken denk ik eerder dat oma haar rijk zijn en je hebt toch alles wat je hartje begeert uitspraak verwijst naar weglopen met een vriend die haar liefde en gouden bergen heeft belooft dan naar een ontvoering.Daarom denkt de politie ook niet dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben .
Alle reacties Link kopieren
En wellicht hebben ze een idee van de dader van het meisje uit Hoevelaken . Dat kan natuurlijk ook.
Op 18 mei is er in Amersfoort ook een poging tot ontvoering geweest:

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 7vDcAyiejU

Wie weet heeft het niks met elkaar te maken allemaal, maar wel erg toevallig allemaal zo in dezelfde regio. Voorzichtigheid geboden lijkt me, voor meiden en jonge vrouwen.
Er wordt nu een zoektocht georganiseerd voor Savannah kom ik op Facebook tegen . Je weet het tenslotte nooit. Ik denk ook dat de politie niet zomaar zegt dat de zaken niets met elkaar te maken hebben, maar toch. Je weet het nooit. Het zal je dochter maar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
03-06-2017 16:55
Aangezien de politie haar online gesprekken heeft nagetrokken denk ik eerder dat oma haar rijk zijn en je hebt toch alles wat je hartje begeert uitspraak verwijst naar weglopen met een vriend die haar liefde en gouden bergen heeft belooft dan naar een ontvoering.Daarom denkt de politie ook niet dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben .
Ja precies zoiets denk ik ook.

Al blijf ik het bizar vinden dat er een lichaam gevonden is in de omgeving van de verdwijning en dat iedereen in angst zat dat het Savannah was maar dat het een ander 14 jarig meisje was.

Maargoed het kan heel goed toeval zijn..
Het is hier best dicbtbij. Die arme ouders :cry:
Zebra123 schreef:
03-06-2017 17:26
Ja precies zoiets denk ik ook.

Al blijf ik het bizar vinden dat er een lichaam gevonden is in de omgeving van de verdwijning en dat iedereen in angst zat dat het Savannah was maar dat het een ander 14 jarig meisje was.

Maargoed het kan heel goed toeval zijn..
Ook als je wegloopt kun je in zeven sloten tegelijk lopen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2830 ... lem__.html

:-(
Alle reacties Link kopieren
Savannah's fiets stond op slot. Dan denk je minder snel aan een ontvoering.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
03-06-2017 17:50
Savannah's fiets stond op slot. Dan denk je minder snel aan een ontvoering.

Of dat heeft de dader expres zo gechoreografeerd. Je kunt natuurlijk achter een meisje aan rijden met een auto en haar pakken op het moment dat je dichtbij een bushalte bent. En het meisje grijpen, de auto in gooien, de fiets netjes op slot zetten en op die manier de politie om de tuin leiden.

Valt het anderen ook op, hoe mooi Savannah is? :( Ik vind dat ze lijkt op die ene Nederlandse miss universe en ook een beetje op onze kroonprinses. Niet dat het heel veel uitmaakt, jonge meisjes zijn allemaal wel een beetje mooi maar ik vind haar toch net iets mooier dan anderen.

Geen idee of dat ook verband houdt met haar vermissing natuurlijk. Er komen sowieso gedachtes terug, bv aan dat meisje (verdomme nou ben ik haar naam vergeten) die door haar buurman werd vermoord en begraven in zijn tuin. :(
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
03-06-2017 16:55
Aangezien de politie haar online gesprekken heeft nagetrokken denk ik eerder dat oma haar rijk zijn en je hebt toch alles wat je hartje begeert uitspraak verwijst naar weglopen met een vriend die haar liefde en gouden bergen heeft belooft dan naar een ontvoering.Daarom denkt de politie ook niet dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben .

Ik denk dat je gelijk hebt. Dat klinkt iig heel logisch. Maar goed het is maar gissen he. Dat blijft altijd zo met dit soort zaken. Ik vind dat trouwens totaal niet respectloos want hoe meer mensen meedenken, hoe groter de kans dat ze gevonden wordt. Zo zie ik dat tenminste. Niemand wil natuurlijk dat dat kind dood is, ik vind het een drama. Ik hoop dat als iemand hier verantwoordelijk voor is, ze die heel snel pakken.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Gingko schreef:
03-06-2017 18:13
Of dat heeft de dader expres zo gechoreografeerd. Je kunt natuurlijk achter een meisje aan rijden met een auto en haar pakken op het moment dat je dichtbij een bushalte bent. En het meisje grijpen, de auto in gooien, de fiets netjes op slot zetten en op die manier de politie om de tuin leiden.

Valt het anderen ook op, hoe mooi Savannah is? :( Ik vind dat ze lijkt op die ene Nederlandse miss universe en ook een beetje op onze kroonprinses. Niet dat het heel veel uitmaakt, jonge meisjes zijn allemaal wel een beetje mooi maar ik vind haar toch net iets mooier dan anderen.

Geen idee of dat ook verband houdt met haar vermissing natuurlijk. Er komen sowieso gedachtes terug, bv aan dat meisje (verdomme nou ben ik haar naam vergeten) die door haar buurman werd vermoord en begraven in zijn tuin. :(
Milly Boele :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star schreef:
03-06-2017 16:32
Ik denk dat dat rijk niet letterlijk bedoeld is.
Zo vatte ik hem eigenlijk ook niet op.
Precies GInko, ik vind het ook geen speculeren, maar meer meedenken en onze zorgen delen. Het is juist de kracht van social media om zvm mensen te mobiliseren! Respectloos is het als je prive gegevens van de meisjes gaat delen of iemand vals beschuldigd. Maar dit topic is echt bedoeld om samen na te denken en bezorgd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
03-06-2017 18:19
Milly Boele :(

O ja! Ik schaam me dat ik haar naam vergeten ben. RIP Milly, er lopen nog steeds rillingen over mijn rug als ik daaraan denk. Laten we hopen dat het niet om moord gaat dit keer. Er lopen idd heel veel meisjes van 14 zomaar weg van huis. Maar met de aandacht die de zaak krijgt, vermoed ik wel dat ze dat niet hadden verwacht van dit meisje. Maar goed, we weten allemaal wat puberhormonen met het gedrag kan doen.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
ninia schreef:
03-06-2017 18:21
Precies GInko, ik vind het ook geen speculeren, maar meer meedenken en onze zorgen delen. Het is juist de kracht van social media om zvm mensen te mobiliseren! Respectloos is het als je prive gegevens van de meisjes gaat delen of iemand vals beschuldigd. Maar dit topic is echt bedoeld om samen na te denken en bezorgd te zijn.

Juist. Ik zou graag mee gaan zoeken eigenlijk. Ik woon alleen niet bepaald in de regio. Maar ik denk dat er heel wat mensen in Nederland zijn die nu in de auto stappen om mee te gaan helpen zoeken. Wat dat betreft is Nederland soms net een groot dorp. :heart:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Het komt voor mij persoonlijk ook erg dichtbij. Op 14 jarige leeftijd ben ik namelijk bijna vermoord door een pedofiel. Dat borrelt nu weer naar boven natuurlijk.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
jellybelly schreef:
03-06-2017 17:01
Op 18 mei is er in Amersfoort ook een poging tot ontvoering geweest:

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 7vDcAyiejU

Wie weet heeft het niks met elkaar te maken allemaal, maar wel erg toevallig allemaal zo in dezelfde regio. Voorzichtigheid geboden lijkt me, voor meiden en jonge vrouwen.
Voor kinderen in het algemeen lijkt mij. Onlangs was er nog in het nieuws een poging tot ontvoering van een jongetje.
Alle reacties Link kopieren
Mm ze gaan morgenochtend pas zoeken. Waarom niet vanavond al?
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven