Michael van Z. wilde sinterklaas vermoorden

07-02-2018 13:57 281 berichten
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1640060 ... amenleving

Zover is het gekomen in Nederland.....

Extreem links is net zo gek als terroristen,zo moeten ze ook behandelt worden...
Alleen al om het plannen van een moord op sinterklaas moet jaren gevangenisstraf op staan.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:18
Zelfs een diagnose, hmm.

Er worden podia geboden voor dit soort meningen en dat gaat schrijnen en inderdaad, er zijn mensen die zich aangesproken voelen daar iets mee te doen. Het lijkt me zinvol om daar rekening mee te houden, zeker omdat we er in dit land al meerdere ervaringen mee hebben.
en juist door te doen alsof alle ´linkse´ antiracisten zich nu moeten verantwoorden, maak je het erger dan nodig is.
En ben je bezig met het verzieken van de sfeer en de situatie in ons land.
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:14
In Italie reed vorige week een man rond, die immigranten neerschoot. Moet elke PVV-er zich daar schuldig over voelen?
Of gaan we er van uit, dat we verschillende meningen hebben. En dat er in elke groep nou eenmaal doorgeslagen idioten voorkomen, die vanuit hun verknipte persoonlijkheid veel te ver gaan?
Die man deed dat vanwege de uitspraak van Berlusconi
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/be ... ~a128784f/
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
07-02-2018 14:23
Die man deed dat vanwege de uitspraak van Berlusconi
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/be ... ~a128784f/
en dan mag het?
wat wil je daar mee zeggen?
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:23
en juist door te doen alsof alle ´linkse´ antiracisten zich nu moeten verantwoorden, maak je het erger dan nodig is.
En ben je bezig met het verzieken van de sfeer en de situatie in ons land.
Te doen alsof...juist. Het is al een hele tijd veel erger dan nodig.

Ik onthoud mij van de links/rechts discussie.
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:24
en dan mag het?
wat wil je daar mee zeggen?
Waarom zoek je overal altijd wat achter?
Ik geef gewoon de reden die erachter zat verder zeg ik er niets mee.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:24
en dan mag het?
wat wil je daar mee zeggen?
Belusconi zet zijn volk aan tot moord.
Boni pastoris est, tondere pecus, non deglubere.
Alle reacties Link kopieren
Er loopt een man rond met plannen. En die plannen zijn dat hij iemand wil vermoorden. En daarbij hoopt hij dat hierbij kleine kinderen betrokken zijn, en dat die kleine kinderen onder het bloed en de stukken hersenen van deze man komen te zitten.

Links, rechts, boven of onder, alleen al voor die gedachte moet je opgenomen worden in een gesloten instelling vind ik!
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Sonnemaatje schreef:
07-02-2018 14:28
Er loopt een man rond met plannen. En die plannen zijn dat hij iemand wil vermoorden. En daarbij hoopt hij dat hierbij kleine kinderen betrokken zijn, en dat die kleine kinderen onder het bloed en de stukken hersenen van deze man komen te zitten.

Links, rechts, boven of onder, alleen al voor die gedachte moet je opgenomen worden in een gesloten instelling vind ik!
Precies.
Heeft niets te maken met of je links of rechts bent, of voor welk doel je strijdt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:26
Te doen alsof...juist. Het is al een hele tijd veel erger dan nodig.

Ik onthoud mij van de links/rechts discussie.
ik onthoud mij verder van deze discussie. Veel plezier met elkaar.
Sonnemaatje schreef:
07-02-2018 14:28
Er loopt een man rond met plannen. En die plannen zijn dat hij iemand wil vermoorden. En daarbij hoopt hij dat hierbij kleine kinderen betrokken zijn, en dat die kleine kinderen onder het bloed en de stukken hersenen van deze man komen te zitten.

Links, rechts, boven of onder, alleen al voor die gedachte moet je opgenomen worden in een gesloten instelling vind ik!
Helemaal met je eens.Je moet toch een rare konkel in je hoofd hebben dat je kleine kinderen zoiets wilt laten meemaken.
Alle reacties Link kopieren
De grauwe eeuw is een groep doorgeslagen beroeps gekkies met als opperhoofd die Michael van Zeijl. Laat Amerika zijn doorgeslagen ideeën over cowboys en tipi's lekker bij zich houden en vooral de agressie die dit soort doorgeslagen gedoe met zich meebrengt. Als je zo naar de wereld kijkt dan wordt je inderdaad gek van al het racisme en de kolonisatie en dan krijg je dus dit. Elke vorm van perspectief is weggevallen en het is alles of niets en wie niet voor ons is is tegen ons en blijkbaar kun je dan een kogel door je kop krijgen van Michael van Zeijl.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... privilege/

Leuk filmpje van Michael. Zij willen niet met de witte media praten want die willen ze geen macht geven maar ze willen wel media coverage en als ze dat niet krijgen is dat dus white privilege.. :nut:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
07-02-2018 14:23
Die man deed dat vanwege de uitspraak van Berlusconi
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/be ... ~a128784f/
Ik dacht gelezen te hebben dat het als 'wraak' was op de verkrachting en moord op een 18-jarig meisje door een migrant.
En dit was een bewezen rechts-extremist overigens.
Alle reacties Link kopieren
Dat het om een linkse extremist gaat is wel boeiend omdat links extremisme toeneemt in Nederland en dat vind ik wel zorgelijk.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn dezelfde figuren die in 2016 actie voerden tegen De Efteling. Toen een hoop heisa over. Maar dit, en die Michael van Zeijl is er gek genoeg voor...
Ken hem van FB, met zijn - tig haataccounts, wil iedereen die het maar een beetje niet met hem eens is agressief de mond snoeren. Brrrr, griezel!
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
Sonnemaatje schreef:
07-02-2018 14:28
Er loopt een man rond met plannen. En die plannen zijn dat hij iemand wil vermoorden. En daarbij hoopt hij dat hierbij kleine kinderen betrokken zijn, en dat die kleine kinderen onder het bloed en de stukken hersenen van deze man komen te zitten.

Links, rechts, boven of onder, alleen al voor die gedachte moet je opgenomen worden in een gesloten instelling vind ik!
Precies dit. Dit heeft niks met links of rechts te maken. Mensen met zulke ideeën zijn ziek en die moet je behandelen.
nessemeisje schreef:
07-02-2018 14:33
Ik dacht gelezen te hebben dat het als 'wraak' was op de verkrachting en moord op een 18-jarig meisje door een migrant.
En dit was een bewezen rechts-extremist overigens.
Aanhanger van Berlusconi. Misschien was het wel om de uitspraak van Berlusconi en wraak.
Het werd hem al snel te heet onder de voeten.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/opro ... lijke-grap
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 14:48
3.86% gewijzigd
Dat wordt, met een beetje mazzel en een slechte advocaat, 10 jaar brommen voor Michael. Of een geldboete in de vijfde categorie. (wetboek van strafrecht, artikel 289a) Hopelijk het eerste. Kan hij op zijn gemak eens nadenken over zijn totaal gestoorde ideeën. Misschien dat zijn mede gedetineerden wel in zijn voor een discussie op niveau over dit onderwerp. :vechten:


Hup OM !!
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 14:55
10.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
07-02-2018 14:14
Het ging hem ook niet persé om die Sinterklaas, als wel om het maken van een punt:
"'Zit niks anders op.. we moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten.', schreef hij volgens het dagblad op 29 oktober op een van zijn socialmedia-accounts. 'Dubbele prijs als het tijdens de Nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzin verhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder acteur die Sinterklaas speelt.)'"

Echt knetterdeknettergek deze vent. Een nieuwe Volkert.

Wat mij betreft nog veel en veel gekker dan Volkert. Aangezien hij tijdens de intocht had gewild dat kinderen onder de hersenen en botsplinters zouden zitten.



Hoe ziek.

Volgende week is er een leuke aflevering van De luizenmoeder. Daar zit ook een Volkert in.
Komt geen Sinterklaas maar Winterklaas in beeld.
Rood is de kleur van het communisme. Passie en bloed.
Wit is de kleur van de winter. De onschuld en onvoorwaardelijke liefde.

Maar ik denk dat het meer sarcasme en ironie zal zijn.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 07-02-2018 14:53
4.53% gewijzigd
Dubbel
De Grauwe Eeuw is een groepje dat subsidie krijgt en hun zwaar gestoorde voorman wordt als serieuze gesprekspartner beschouwd in een flink aantal gemeentes. Dat zegt toch wel iets over politici die veel te graag politiek correct willen zijn.

Die Grauwe Eeuw loopt ook mee tijdens de demonstratie in maart in Amsterdam. Groen Links loopt daar ook in mee. Je wilt als politieke partij toch niet geassocieerd worden met die gestoorde figuren van de Grauwe Eeuw en AFA?

Wat is die Groot Wassink van GL voor een knurft?
Iemand die Sinterklaas wil vermoorden tijdens de optocht om zijn punt duidelijk te maken is in mijn ogen een staatsgevaarlijke gek. Laten ze die maar voor eens en altijd opsluiten.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 16:55
7.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
07-02-2018 16:10
Die Grauwe Eeuw loopt ook mee tijdens de demonstratie in maart in Amsterdam. Groen Links loopt daar ook in mee. Je wilt als politieke partij toch niet geassocieerd worden met die gestoorde figuren van de Grauwe Eeuw en AFA?

Wat is die Groot Wassink van GL voor een knurft?
Volgens mij gaat politiek links Amsterdam (SP, GL en PvdA) demonstreren tegen gestoorde figuren die racisme promoten in de gemeenteraad. Dat lijkt me niet overbodig na de uitspraken van de nr 2 op de lijst van FvD in Amsterdam. Dat wellicht AFA en De Grauwe Eeuw ook meelopen is niet de verantwoordelijkheid van bovenstaande politieke partijen lijkt mij. De Grauwe Eeuw organiseert de demonstratie niet voor zover ik weet.

Ik ga straks boodschappen doen bij AH, daar ook een mafklapper rondlopen. Dat wij beide in dezelfde winkel zijn betekent niet dat ik met hem of haar geassocieerd wil worden...
Pientjexxxx schreef:
07-02-2018 16:10
De Grauwe Eeuw is een groepje dat subsidie krijgt en hun zwaar gestoorde voorman wordt als serieuze gesprekspartner beschouwd in een flink aantal gemeentes. Dat zegt toch wel iets over politici die veel te graag politiek correct willen zijn.

Die Grauwe Eeuw loopt ook mee tijdens de demonstratie in maart in Amsterdam. Groen Links loopt daar ook in mee. Je wilt als politieke partij toch niet geassocieerd worden met die gestoorde figuren van de Grauwe Eeuw en AFA?

Wat is die Groot Wassink van GL voor een knurft?
Mag toch hopen dat die subsidie in word getrokken?
Die Rutger Groot Wassink en Jesse Klaver mogen elkaar totaal niet,dat is geen geheim bij GL
https://www.parool.nl/opinie/na-jesse-k ... ~a4475735/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven