Michael van Z. wilde sinterklaas vermoorden

07-02-2018 13:57 281 berichten
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1640060 ... amenleving

Zover is het gekomen in Nederland.....

Extreem links is net zo gek als terroristen,zo moeten ze ook behandelt worden...
Alleen al om het plannen van een moord op sinterklaas moet jaren gevangenisstraf op staan.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger zaten geestelijk gestoorden opgesloten in een inrichting en nu krijgen ze media aandacht wanneer ze achterlijke uitspraken doen omdat de mensheid zelf steeds simpeler wordt en dit interessant vindt.

Andere geestelijk gestoorden en/of labiele mensen zonder leven haken hier weer op in en daar zijn de snowflakes....

Ondertussen ettert deze wond door en krijg je een grote groep idioten die het voor de 'normale' mens verpest.

Voor deze doelgroep is ook de tv zender RTL4 bedacht, kan je zien door het soort amusement dat wordt vertoont.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
28-12-2018 19:38
Vroeger zaten geestelijk gestoorden opgesloten in een inrichting en nu krijgen ze media aandacht wanneer ze achterlijke uitspraken doen omdat de mensheid zelf steeds simpeler wordt en dit interessant vindt.

Andere geestelijk gestoorden en/of labiele mensen zonder leven haken hier weer op in en daar zijn de snowflakes....

Ondertussen ettert deze wond door en krijg je een grote groep idioten die het voor de 'normale' mens verpest.

Voor deze doelgroep is ook de tv zender RTL4 bedacht, kan je zien door het soort amusement dat wordt vertoont.
Juist bij de NPO krijgen snowflakes en zieligheidsgroepjes de meeste aandacht. O.a. in programma's als DWDD.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk kan je dit ook weer terug brengen tot het feit dat er teveel nieuwsprogramma's/nieuwskanalen/talkshows zijn die 24 uur per dag iets nieuws willen of moeten brengen.

Er gebeurt domweg te weinig om dagelijks een paar talkshows te vullen, en dan ga je het vullen met marginale groepjes.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
31-12-2018 10:52
Uiteindelijk kan je dit ook weer terug brengen tot het feit dat er teveel nieuwsprogramma's/nieuwskanalen/talkshows zijn die 24 uur per dag iets nieuws willen of moeten brengen.

Er gebeurt domweg te weinig om dagelijks een paar talkshows te vullen, en dan ga je het vullen met marginale groepjes.

Dat gevoel had ik bij de oudejaarsvoorstelling van Marc-Marie gisteravond. Hij deed heel vaak een BrigitteKaandorp. 'Ja nee ja nee, niks mis mee ja ja ja nee nee nee'
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam zo net dit filmpje tegen, filmpje van een collega of aanhanger van dezelfde groep als waar Michael van Z toe behoort, en schrok wel van de woorden die deze man uitslaat. Ik vraag me af of er nog één iemand rondloopt die zich nog afvraagt wie zich kapot moet schamen. De ouders van kleine kindjes of deze 'gevaarlijke' Rogier Meijerink.

https://youtu.be/MrYR6JmXDoM
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-02-2020 03:08
Ik kwam zo net dit filmpje tegen, filmpje van een collega of aanhanger van dezelfde groep als waar Michael van Z toe behoort, en schrok wel van de woorden die deze man uitslaat. Ik vraag me af of er nog één iemand rondloopt die zich nog afvraagt wie zich kapot moet schamen. De ouders van kleine kindjes of deze 'gevaarlijke' Rogier Meijerink.

https://youtu.be/MrYR6JmXDoM
Wow, de manier waarop hij ook praat, met die rustige toon. Pure arrogantie ook en een totaal gebrek aan empathie.
Ik begrijp ook niet dat een persoon aan de ene kant zo hard kan strijden tegen iets als racisme en aan de andere kant angst wil zaaien en onschuldige kinderen dood wenst.
Dat rijmt toch niet samen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven