Mishandelde grensrechter overleden

03-12-2012 16:53 2114 berichten
Ik lees dit walgelijke bericht zojuist op internet:

"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).

Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.

Amulance

Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"

Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.

Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!

Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.

Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
quote:Mariska76 schreef op 04 december 2012 @ 21:15:

[...]

Dan ben ik heel benieuwd waarom. Hij beschuldigt ons van discriminatie, maar als dit werkelijk zijn gedachtegang is, doet hij natuurlijk precies hetzelfde. Martyr, zou je me kunnen uitleggen waarom je dit minder erg vindt dan een autochtoon die een allochtoon dood trapt?Martelaartje houdt zich opvallend stil. Hij zal toch niet op weg zijn om Gaza te bevrijden zonder ons te informeren.
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 21:11:

[...]

Precies.

En dan nu de vraag die niemand durft te vragen: zou het zo zijn dat Martelaar een uitzondering is?Nou twinkie dat moet haast wel toch?
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 21:11:

[...]

Precies.

En dan nu de vraag die niemand durft te vragen: zou het zo zijn dat Martelaar een uitzondering is?Nou ik hoef het niet te vragen, ik weet het antwoord zo wel.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 17:28:

IHoe bedoel je obsessie.

Er is er hier maar 1 obsessief bezig en dat ben jij. Bij alles wat over Islam of Marokkanen gaat kom jij dom uit je nek kletsen en praat je je keer op keer vast wat je door het halve forum verteld wordt maar wat je vervolgens domweg blijft ontkennen, obsessief blijft ontkennen.

Ik vond het woord relnicht wel toepasselijk dat ik net las. Martyr niet. Mocht je willen! Daar is wel meer voor nodig dan een beetje huilie doen op internet.
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:24:

[...]

Er is er hier maar 1 obsessief bezig en dat ben jij. Bij alles wat over Islam of Marokkanen gaat kom jij dom uit je nek kletsen .Nou..... er zijn er nog een paar hoor die in elk (anti) islamtopic te vinden zijn.
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:24:

[...]

Er is er hier maar 1 obsessief bezig en dat ben jij. Bij alles wat over Islam of Marokkanen gaat kom jij dom uit je nek kletsen .Nou..... er zijn er nog een paar hoor die in elk (anti) islamtopic te vinden zijn.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:25:

[...]

Nou..... er zijn er nog een paar hoor die in elk (anti) islamtopic te vinden zijn.Ik wist niet dat het verboden is om geen sympathie voor de islam te hebben.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:25:

[...]

Nou..... er zijn er nog een paar hoor die in elk (anti) islamtopic te vinden zijn.

Vast. Maar ik kom nu toevallig voor de zoveelste keer deze relnicht tegen en dat viel me op.

En dan jezelf martelaar noemen. Nou dat past wel bij nichten, veel gevoel voor drama.
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:29:

[...]

Vast. Maar ik kom nu toevallig voor de zoveelste keer deze relnicht tegen en dat viel me op.

En dan jezelf martelaar noemen. Nou dat past wel bij nichten, veel gevoel voor drama.Dat heb ik even gemist dat hij zichzelf zo noemt.
Waar is spartelaartje eigenlijk? Al een paar uur zijn we van zijn 'bijdragen' verschoond...
@geheimtaal, martyr is martelaar in het Arabisch.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 04 december 2012 @ 21:35:

@geheimtaal, martyr is martelaar in het Arabisch.In het Engels vooral, maar toch.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:31:

[...]

Dat heb ik even gemist dat hij zichzelf zo noemt.Martyr is Frans voor martelaar..

[...]

Dat heb ik even gemist dat hij zichzelf zo noemt.

Martyr is Frans voor martelaar.

Dat relnicht heb ik hier ergens opgepikt, vond het een hele toepasselijke naam voor martyr, toepasselijker dan martyr/martelaar.
quote:Marla_Singer schreef op 04 december 2012 @ 21:33:

Waar is spartelaartje eigenlijk? Al een paar uur zijn we van zijn 'bijdragen' verschoond...

Het is Champions League avond vriend.

Maar ik zie dat mijn topic over die arme 77-jarige man die zomaar werd doodgetrapt verwijderd is. Kennelijk doet een mensen een spiegel voorhouden heel erg pijn.

[...]

Dat heb ik even gemist dat hij zichzelf zo noemt.'Martyr' is Frans voor 'martelaar'.
Nou kijk aan zowel in het Engels als in het Frans en Arabisch betekend martyr martelaar..
Ook Engels hoor.
quote:mali30 schreef op 04 december 2012 @ 21:35:

@geheimtaal, martyr is martelaar in het Arabisch.Frans.
Kijk eens aan, speak of the devil...
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:36:

[...]

Martyr is Frans voor martelaar.

Dat relnicht heb ik hier ergens opgepikt, vond het een hele toepasselijke naam voor martyr, toepasselijker dan martyr/martelaar.Oh zo! Dankje.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:36:

[...]

Maar ik zie dat mijn topic over die arme 77-jarige man die zomaar werd doodgetrapt verwijderd is. Kennelijk doet een mensen een spiegel voorhouden heel erg pijn.Huichelachtige relnicht. Alsof jij 1 seconde wat om die man gegeven hebt.
Lb, Frans,arabisch, engels

Het staat voor martelaar...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:36:

[...]

Maar ik zie dat mijn topic over die arme 77-jarige man die zomaar werd doodgetrapt verwijderd is. Kennelijk doet een mensen een spiegel voorhouden heel erg pijn.Die arme 77-jarige man die zomaar werd dood getrapt vond je pas interessant nadat Marokkanen een grensrechter hebben dood getrapt. Wat ben je toch een verschrikkelijk hypocriet persoon. Als het oprecht was, had je er wel eerder een topic over geopend en niet pas maanden later.
Jij houdt mensen enkel spiegels voor omdat ze bijkans barsten als je er zelf inkijkt. Je hebt simpelweg geen keuze, valse profeet.

Trouwens, heb je recent nog wat bereikt voor je achterban?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven