Mishandelde grensrechter overleden

03-12-2012 16:53 2114 berichten
Ik lees dit walgelijke bericht zojuist op internet:

"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).

Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.

Amulance

Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"

Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.

Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!

Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.

Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 04 december 2012 @ 21:20:

[...]

Martelaartje houdt zich opvallend stil. Hij zal toch niet op weg zijn om Gaza te bevrijden zonder ons te informeren.Duh, er is voetbal op TV vriend!
Martyr ga naar maroc.nl daar lullen ze lekkerder met je mee!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:gypsygirl-1 schreef op 04 december 2012 @ 21:38:

Nou kijk aan zowel in het Engels als in het Frans en Arabisch betekend martyr martelaar.. Daar denken de woordenboeken anders over.
Ik denk ook dat Martyr niet oprcht om die man geeft. Maar ik vind dat hij wel gelijk heeft in het ontbreken van het massaal afgeven op de dader.

Maar echt om die man geven en treuren om zijn overlijden? Nee dat geloof ik echt niet Martyr.
Als je een echte martelaar zou zijn dan ging je je praatjes daar bij die wedstrijd op het voetbalveld staan verkondigen. Maar jij bent zo'n schijtert die alleen maar anoniem een grote bek op een forum heeft. Relnicht inderdaad. Mietje mag ook. Alles behalve een martelaar want dat impliceert heldhaftige daden. Mag ik even heeeeeeel hard lachen?
quote:mali30 schreef op 04 december 2012 @ 21:43:

Martyr ga naar maroc.nl daar lullen ze lekkerder met je mee!Van Nederlands belastinggeld wel te verstaan, want ze krijgen subsidie. Ja af en toe moet de moderator even verteld worden dat haatzaaien echt niet mag, ook niet als je Marokkaan bent, maar toch.
Dat andere verhaal is al bijna een jaar oud. Dan is het toch niet zo raar dat er niet meer over gesproken wordt? Laten we wel wezen, over een jaar heeft ook niemand het meer over Richard Nieuwenhuizen. Triest misschien, maar wel waar.
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:40:

[...]

Huichelachtige relnicht. Alsof jij 1 seconde wat om die man gegeven hebt.Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:45:

[...]

Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.

Wil je alsjeblieft even niet invullen wat ik denk?

Dankjewel.

[...]

Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.Bewijs graag. Eerder geloof ik geen woord van wat jij zegt. En dan niet dat topic dat je nu pas, bijna een jaar na dat voorval, geopend hebt. Dat was gewoon huichelarij omdat je iets moest creëren om over te kunnen janken.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:46:

[...]

Wil je alsjeblieft even niet invullen wat ik denk?

Dankjewel.

Komen deze woorden jou nog bekend voor?

Ik denk ook dat Martyr niet oprcht om die man geeft.

[...]

Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.En weer bevestig jij mijn (voor)oordelen. Je liegt dat je barst.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:48:

[...]

Komen deze woorden jou nog bekend voor?

Ik denk ook dat Martyr niet oprcht om die man geeft.

Ja. Zie je ookdat ik schrijf 'ik denk'. Ik denk namelijk dat jij geen reet om die man geeft.

Maar jij schijnt zeker te weten wat de rest van de wereld denkt.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:43:

Ik denk ook dat Martyr niet oprcht om die man geeft. Maar ik vind dat hij wel gelijk heeft in het ontbreken van het massaal afgeven op de dader.Niet overál wordt een topic over geopend. Hier is ook geen topic over geopend, maar daar hoor je martelaar natuurlijk niet over.
quote:Olivia1975 schreef op 04 december 2012 @ 21:45:

Dat andere verhaal is al bijna een jaar oud. Dan is het toch niet zo raar dat er niet meer over gesproken wordt? Laten we wel wezen, over een jaar heeft ook niemand het meer over Richard Nieuwenhuizen. Triest misschien, maar wel waar.Eens. Zo gaat dat met al dit soort vreselijke gebeurtenissen. Iedereen verontwaardigd en in rep en roer. Binnen de kortste keren wordt er de zoveelste stille tocht georganiseerd. En een jaar later worden de moordenaars veroordeeld tot een lullig strafje waarbij heel even een kleine opleving van verontwaardiging komt en daarna hoor je er nooit meer wat van.
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 21:47:

[...]

Bewijs graag. Eerder geloof ik geen woord van wat jij zegt. En dan niet dat topic dat je nu pas, bijna een jaar na dat voorval, geopend hebt. Dat was gewoon huichelarij omdat je iets moest creëren om over te kunnen janken.Een jaar na dato? De dader is onlangs pas veroordeeld hoor, dus het was nog actueel. Niet dat jij het kon weten, de dader was immers geen Marokkaan toch.

[...]

Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.Kom op zeg in het andere topic dat door de mods verwijderd is ter beoordeling vroeg je nog hoe die man heette.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Ik heb wel degelijk om die man gegeven. Unlike de rest hier die hem niet boeiend genoeg vond vanwege de afkomst van z'n moordenaar.Je gaf zóveel om die man, dat je zelfs zijn naam moest vragen in het topic, gluiperd.
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 21:49:

[...]

Niet overál wordt een topic over geopend. Hier is ook geen topic over geopend, maar daar hoor je martelaar natuurlijk niet over.Nee, niet overal wordt en topic over geopend. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat het sommigen heel goed uitkomt dat dit wel een Nederlander van Marokkaanse afkomst was.
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:49:

[...]

Ja. Zie je ookdat ik schrijf 'ik denk'. Ik denk namelijk dat jij geen reet om die man geeft.

Maar jij schijnt zeker te weten wat de rest van de wereld denkt.En ik denk ook dat jij net zo min een reet geeft om zowel dit slachtoffer, als die van begin dit jaar. Ik ben van mening dat het jou vooral te doen is om de afkomst van de dader. Gezien dit en mijn verwijderde topic.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:51:

[...]

Een jaar na dato? De dader is onlangs pas veroordeeld hoor, dus het was nog actueel. Niet dat jij het kon weten, de dader was immers geen Marokkaan toch.

Nogmaals, zou je niet in willen vullen voor een ander ( dus ook voor mij) wat hij denkt?

Dank u!
quote:geheimtaal schreef op 04 december 2012 @ 21:52:

[...]

Nee, niet overal wordt en topic over geopend. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat het sommigen heel goed uitkomt dat dit wel een Nederlander van Marokkaanse afkomst was.

Als dát zo was, dan had dus ook wel iemand een topic geopend over die bejaarde man die knock out geslagen was om een broodje varkensvlees.

Maar vertel. Waarom komt dit sommigen heel goed uit. Voor de draad ermee.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:53:

[...]

En ik denk ook dat jij net zo min een reet geeft om zowel dit slachtoffer, als die van begin dit jaar. Ik ben van mening dat het jou vooral te doen is om de afkomst van de dader. Gezien dit en mijn verwijderde topic.

Dan denk je dat verkeerd best Martyr.

Maar het verschil is, ik open niet schijnheilig een topic erover.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:53:

[...]

En ik denk ook dat jij net zo min een reet geeft om zowel dit slachtoffer, als die van begin dit jaar. Ik ben van mening dat het jou vooral te doen is om de afkomst van de dader. Gezien dit en mijn verwijderde topic.Die??? Dat slachtoffer heeft een naam hoor net als Richard Nieuwenhuizen. Of ben je de naam die ik in het vorige topic genoemd heb nu alweer vergeten?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 21:54:

[...]

Nou vertel. Waarom komt dit sommigen heel goed uit. Voor de draad ermee.Omdat ze dan weer kunnen zeggen 'Het zijn altijd die Marokkanuuuuuuuuh'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven