Moeten we altijd rekening houden met iedereen?

18-07-2019 21:07 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter is naar aanleiding van dit bericht een aardige discussie losgebarsten.

Afbeelding

Veel mannen & vrouwen vinden dat de persoon die aanstoot neemt aan een blote borst zelf maar onder een deken moet zitten en dat de KLM gewoon op moet komen voor de vrouw die borstvoeding geeft.

Graag jullie - gewaardeerde - mening.

Ik trap af:

Volgens mij is ieder kind een keer begonnen aan een borst en het is gewoon een volstrekt normale manier van een baby voeden, de KLM moet wat meer ballen tonen en vierkant achter de vrouw gaan staan.

Het is tegenwoordig een soort "gekwetstheid rage" iedereen is overal geschokt over, tijd om hier een punt achter te zetten.

Overigens is er in dit TOPIC ruimte om eigen voorbeelden te geven van overdreven rekening houden met / gekwetstheid.

De KLM heeft

Totaal aantal stemmen: 206

Geen gelijk en moet de vrouw steunen (60%)
Wel gelijk, het is een kleine moeite een deken om baby + borst te doen (36%)
Weet niet / geen mening (4%)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Grappig, ik ben nogal menslievend dus ik ben helemaal niet blij met de huidige partijen aan het roer.
deepspace schreef:
19-07-2019 02:10
Zolang ze het maar in het openbaar doen, ik haat paren die de plee bezet houden.
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zullen het deze week wel moeilijk hebben, want er lopen al verschillende mannen zonder shirt op straat.

Of is een tepel alleen eng als het van een vrouw is?
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat deze discussie nog over?
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Ook een uit de serie "moeten we altijd rekening houden met"

Afbeelding


De kritiek wam niet uit islamitische hoek maar van :

Marjan Boelsma een activist en gepensioneerd. Zij is werkzaam geweest in de GGZ en korte bij het antidiscriminatiebureau RADAR. Van 1974 tot 1994 was ze actief voor de bevrijdingsstrijd in Zuid-Afrika/Azania.

Die op Twitter opriep dat "er iets aan gedaan moest worden"

Rapper Sevn Alias gooide olie op het vuur.

Afbeelding

Terwijl hij in zijn eigen teksten ook best grof kan zijn

Afbeelding

Er hing op de Zwarte Cross ook een afbeelding van de Here Jezus aan het het kruis, met een tekstballon waarop de Here Jezus zegt: "Kan iemand mijn nagels knippen?". Ik heb hier geen enkele christen over gehoord.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
nee, de meerderheid bepaalt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/stichtingassoe ... 4615272400

"MOSLIMS DWINGEN FESTIVAL ZWARTE CROSS DOOR DE KNIEËN"

Terreur en er trots op zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
47084 schreef:
23-07-2019 15:00
nee, de meerderheid bepaalt.
Zoals je in de post hierboven kunt lezen, bepaalt in Nederland ondertussen een heel irritante humorloze en bedreigende minderheid.
Alle reacties Link kopieren
Illinois schreef:
19-07-2019 22:14
Blote kinderbilletjes en bah? Wat is daar nou weer vies aan?

Ik hou ervan, grote ontblote provocerende borsten. Die mensen hebben we nodig. Ik wou dat ik het lef had. :biggrin:

Prima, smaken verschillen! Dat is ook waardoor de discussie ontstaan is...
Alle reacties Link kopieren
Marcel van Roosmalen net op radio 1
https://twitter.com/i/status/1154705473917947904






Afbeelding

Hij heeft wel een punt, waarom zou je een anti semiet als rapper Sevn Alias nog toelaten in het AJAX stadion dat zegt te willen strijden tegen antisemitisme.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven