Nationaliteit nabestaanden
vrijdag 18 juli 2014 om 12:07
vrijdag 18 juli 2014 om 12:17
Er waren mensen die al in het vliegtuig zaten en een stopover hadden in Amsterdam.
Ze zijn dus in Amsterdam niet ingecheckt met hun paspoort.
+ kinderen / babies zonder stoel, die zijn inmiddels bekend
+ dubbele nationaliteit: er zat bv een zuid-Afrikaan in het vliegtuig, die reisde met een Maleisisch paspoort
Ze zijn dus in Amsterdam niet ingecheckt met hun paspoort.
+ kinderen / babies zonder stoel, die zijn inmiddels bekend
+ dubbele nationaliteit: er zat bv een zuid-Afrikaan in het vliegtuig, die reisde met een Maleisisch paspoort
Geniet van elke dag!
vrijdag 18 juli 2014 om 12:31
quote:carretjerockt schreef op vrijdag 18 juli 2014 12:14 En dan nog klopt je topic titel niet. Zou dan toch nationaliteit van de passagiers/slachtoffers moeten zijn?
Ja klopt. Stom. Ik wilde er eerst een andere titel neerzetten. Als een moderator dit wil aanpassen, graag.
Dank verder voor de verduidelijkende reacties.
Ja klopt. Stom. Ik wilde er eerst een andere titel neerzetten. Als een moderator dit wil aanpassen, graag.
Dank verder voor de verduidelijkende reacties.
vrijdag 18 juli 2014 om 14:10
vrijdag 18 juli 2014 om 16:19
quote:Sunny81 schreef op vrijdag 18 juli 2014 14:10 De maatschappijen weten het wel, maar laten in het begin niks los. Eerst worden de familieleden persoonlijk op de hoogte gesteld.
Kinderen vanaf 2 jaar hebben een eigen stoel. Baby's niet, maar deze zijn met naam gekoppeld aan de ouder/medereiziger.
Ik begrijp dat de identiteit eerst aan de nabestaanden bekend gemaakt wordt, logisch.
Maar de nationaliteit..?
Kinderen vanaf 2 jaar hebben een eigen stoel. Baby's niet, maar deze zijn met naam gekoppeld aan de ouder/medereiziger.
Ik begrijp dat de identiteit eerst aan de nabestaanden bekend gemaakt wordt, logisch.
Maar de nationaliteit..?
vrijdag 18 juli 2014 om 16:29
@Marinke
Sommige mensen reizen met een dubbel paspoort en dat betekent dat er eerst gekeken moet worden naar welke nationaliteit het meest van toepassing is.
Daarnaast moeten van de overstappers de lijsten elders opgevraagd worden.
Vanzelfsprekend wil men in dit soort situaties voorkomen dat er per ongeluk een verkeerde conclusie wordt gedeeld.
Sommige mensen reizen met een dubbel paspoort en dat betekent dat er eerst gekeken moet worden naar welke nationaliteit het meest van toepassing is.
Daarnaast moeten van de overstappers de lijsten elders opgevraagd worden.
Vanzelfsprekend wil men in dit soort situaties voorkomen dat er per ongeluk een verkeerde conclusie wordt gedeeld.