Niet zo trots meer

10-09-2016 02:06 217 berichten
Dit zegt genoeg http://www.telegraaf.nl/b ... rt_politie_Zaandam__.html

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 13:54:

[...]

Of je bedenkt dat die gasten zich helemaal suf vervelen en dat dat bijdraagt aan hun aso-gedrag.

1. Ik heb me vroeger ook vaak zat suf verveeld. Heb ook nooit een buurthuis gehad. En toch kon ik me gedragen.

2. Als ik een buurthuis zou willen dan zou ik zorgen dat ik het vertrouwen kon winnen van de gemeente en met een plan komen met de buurt.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:VivaFleur schreef op 12 september 2016 @ 13:58:

[...]

1. Ik heb me vroeger ook vaak zat suf verveeld. Heb ook nooit een buurthuis gehad. En toch kon ik me gedragen.

2. Als ik een buurthuis zou willen dan zou ik zorgen dat ik het vertrouwen kon winnen van de gemeente en met een plan komen met de buurt.Ik zeg ook niet dat er nu zonder meer een buurthuis moet komen. Maar je kunt wel iets met de informatie: blijkbaar is er behoefte aan een plek om samen te komen, om iets te doen, om de verveling te verdrijven. Daar zit misschien een deel van de oplossing in. En voordat een zeker iemand hier meteen weer begint te schreeuwen - niet jij, VF - nee, daarmee keur ik het idiote en asociale gedrag van deze gasten op geen enkele manier goed.

[...]

Of je bedenkt dat die gasten zich helemaal suf vervelen en dat dat bijdraagt aan hun aso-gedrag.Die gasten vervelen zich helemaal niet suf. Hoe komen ze aan zo'n dure auto? Daar moet je wel wat voor doen, of het nou legaal of illegaal is.

[...]

Of je bedenkt dat die gasten zich helemaal suf vervelen en dat dat bijdraagt aan hun aso-gedrag.Ze zouden kunnen gaan werken natuurlijk. Het is maar een optie. Die gasten zijn gewoon volwassen!
quote:theamuts schreef op 12 september 2016 @ 14:02:

[...]

Die gasten vervelen zich helemaal niet suf. Hoe komen ze aan zo'n dure auto? Daar moet je wel wat voor doen, of het nou legaal of illegaal is.Drugs.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 september 2016 @ 14:03:

[...]

Drugs.Nou ja, dat wilde ik niet zo expliciet zeggen anders slaat Hunniebunnie weer op tilt.
quote:theamuts schreef op 12 september 2016 @ 14:07:

[...]

Nou ja, dat wilde ik niet zo expliciet zeggen anders slaat Hunniebunnie weer op tilt.Toch is dat de enige mogelijkheid, met een beetje inbreken en schandknaapje spelen scoor je geen Q7.
quote:theamuts schreef op 12 september 2016 @ 14:07:

[...]

Nou ja, dat wilde ik niet zo expliciet zeggen anders slaat Hunniebunnie weer op tilt.Nee hoor, ik sla niet op tilt. Ik denk er gewoon anders over. Ook goed?
quote:minnimouse schreef op 12 september 2016 @ 13:29:

Wat doet die Q7 er toe?

Verder zijn het gewoon kansloze types waar ik een gruwelijke hekel aan heb.

Die Q7 is nou niet echt een goedkoop autootje (iets meer dan € 130.000 euries), meeste mensen kunnen zich zoiets niet veroorloven.

Als je wil chillen en een buurthuis eist van de gemeente Zaanstad (dat is wat die jongens dus willen) , kan je met zoveel geld ook wel een flatje kopen of huren. Ga daar dan met je matties inzitten en val geen burgers lastig.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 14:10:

[...]

Nee hoor, ik sla niet op tilt. Ik denk er gewoon anders over. Ook goed?Ja hoor, slotje dan maar?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 14:10:

[...]

Nee hoor, ik sla niet op tilt. Ik denk er gewoon anders over. Ook goed?Dus jij denkt echt dat je een Q7 kunt bekostigen met, eh, niets doen?
Ik had begrepen dat hij een aardig bedrag verdiende aan YouTube (inmiddels niet meer/minder gezien als "gewelddadig" aangemerkte video's geen reclame eraan voorafgaand hebben, tenzij de adverteerder aangeeft geen bezwaar te hebben zijn/haar reclame aan een dergelijke inhoud te koppelen).
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 14:00:

[...]

Ik zeg ook niet dat er nu zonder meer een buurthuis moet komen. Maar je kunt wel iets met de informatie: Het gaat mij vooral om de manier waarop er nu om een buurthuis gevraagd wordt. Of nee er wordt niet gevraagd, er wordt gedreigd. Vrij vertaald hoor ik vooral: 'Wij kunnen ons niet gedragen omdat we geen buurthuis hebben'. Dat is toch belachelijk? Op deze manier is er helemaal geen vraag. En zonder vraag en overleg komt er ook geen buurthuis.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Zeggen ze dat echt voor hun zelf dat buurthuis of voor de kinderen in de buurt.

Vervelen ga werken of organiseer zelf leuke activiteiten in de buurt. Moeilijk hoor een beetje nadenken en initiatief tonen.
quote:VivaFleur schreef op 12 september 2016 @ 14:17:

[...]

Het gaat mij vooral om de manier waarop er nu om een buurthuis gevraagd wordt. Of nee er wordt niet gevraagd, er wordt gedreigd. Vrij vertaald hoor ik vooral: 'Wij kunnen ons niet gedragen omdat we geen buurthuis hebben'. Dat is toch belachelijk? Op deze manier is er helemaal geen vraag. En zonder vraag en overleg komt er ook geen buurthuis.O, maar dát ben ik met je eens hoor! Ik zeg alleen dat je als gemeente ook iets kunt doen met de informatie die je uit deze asociale uitlatingen haalt. Dat bedoel ik maar. Het gedrag van die gasten keur ik keihard af (hun gedrag, niet hun tint of hun auto - boeien!), maar je kunt je ook verdiepen in wat er áchter dat gedrag zit, zonder dat goed te keuren.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 september 2016 @ 14:13:

[...]

Dus jij denkt echt dat je een Q7 kunt bekostigen met, eh, niets doen?Dat zeg ik toch werkelijk helemaal nergens? Je vult maar wat in. Het gaat erom dat jij en ik allebei niet weten van wie die auto is en hoe ze eraan komen. Doet ook niet ter zake. Het gaat om hun idiote gedrág!
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 14:20:

[...]

Dat zeg ik toch werkelijk helemaal nergens? Je vult maar wat in. Het gaat erom dat jij en ik allebei niet weten van wie die auto is en hoe ze eraan komen. Doet ook niet ter zake. Het gaat om hun idiote gedrág!Het gaat om hun gedrag inderdaad. Maar het zijn ook een stel criminelen. Het is een auto in particulier bezit in ieder geval. Moeite waard om dat na te laten kijken. Als de gemeente er niets aan wil doen, dan kan de FIOD of recherche er misschien iets mee.
Hoe oud zijn die gasten? Zijn ze niet een beetje te oud om rond te hangen? Ik vind het godsgeklaagd dat die gasten zich op zo'n manier kunnen profileren. Het is tuig, ze bedreigen, ze pesten, het zijn gewoon schoften. Er worden mensen voor minder in de cel gegooid maar zij mogen vrij rondlopen en politici bedreigen.

En wat er achter hun gedrag zit? Laten we alsjeblieft niet net doen alsof hun houding en hun gedrag een verkapte schreeuw om hulp is. Hun ouders hebben ernstige steken laten vallen, ze zijn onopgevoed en hebben geen enkel geweten. Ik mag hopen dat er een stevig onderzoek gaat plaatsvinden naar hoe zulke sukkels aan zo'n auto komen en hoe zij in hun levensonderhoud voorzien.

Nee, deze gasten zijn niets en zullen ook nooit wat worden.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 september 2016 @ 14:20:

[...]

Dat zeg ik toch werkelijk helemaal nergens? Je vult maar wat in. Het gaat erom dat jij en ik allebei niet weten van wie die auto is en hoe ze eraan komen. Doet ook niet ter zake. Het gaat om hun idiote gedrág!

Eens. En als die auto al op illegale wijze gefinancierd is, dan is dat een opzichzelfstaand probleem wat niet per definitie samenhangt met hangjeugd en de problemen/overlast die daarmee gepaard kan gaan.

Tenzij alle hangjeugd in alle gemeenten ineens in zo'n auto rondrijden, of zelfs alleen maar alle jongeren van die groep in Zaandam lijk het mij weinig relevant. Op een verroestte fiets kunnen ze net zo vervelend zijn.
quote:minnimouse schreef op 12 september 2016 @ 13:29:

Wat doet die Q7 er toe?

Verder zijn het gewoon kansloze types waar ik een gruwelijke hekel aan heb.Dat is nog een dure auto (eerder werd 130K genoemd), ik ken maar weinig 19-jarige die zo'n auto kunnen betalen. Rijst de vraag hoe komen deze types eraan? Ik zou de FIOD opdracht geven om dit uit te zoeken.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 september 2016 @ 14:22:

[...]

Het gaat om hun gedrag inderdaad. Maar het zijn ook een stel criminelen. Het is een auto in particulier bezit in ieder geval. Moeite waard om dat na te laten kijken. Als de gemeente er niets aan wil doen, dan kan de FIOD of recherche er misschien iets mee.Really...
Enige waar ik bang voor ben: dit speelt Wilders zo in de kaart, nog een aanslag erbij en die kerel zit op 50 zetels.
quote:nessemeisje schreef op 12 september 2016 @ 14:25:

Hoe oud zijn die gasten? Zijn ze niet een beetje te oud om rond te hangen? Ik vind het godsgeklaagd dat die gasten zich op zo'n manier kunnen profileren. Het is tuig, ze bedreigen, ze pesten, het zijn gewoon schoften. Er worden mensen voor minder in de cel gegooid maar zij mogen vrij rondlopen en politici bedreigen.

En wat er achter hun gedrag zit? Laten we alsjeblieft niet net doen alsof hun houding en hun gedrag een verkapte schreeuw om hulp is. Hun ouders hebben ernstige steken laten vallen, ze zijn onopgevoed en hebben geen enkel geweten. Ik mag hopen dat er een stevig onderzoek gaat plaatsvinden naar hoe zulke sukkels aan zo'n auto komen en hoe zij in hun levensonderhoud voorzien.

Nee, deze gasten zijn niets en zullen ook nooit wat worden.Een zionistisch complot denk ik.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 september 2016 @ 14:22:

[...]

Het gaat om hun gedrag inderdaad. Maar het zijn ook een stel criminelen. Het is een auto in particulier bezit in ieder geval. Moeite waard om dat na te laten kijken. Als de gemeente er niets aan wil doen, dan kan de FIOD of recherche er misschien iets mee.

De gemeente heeft wel een plan van aanpak om de problematiek het hoofd proberen te bieden. Of het effectief is, of ze juiste aanpak, is een ander vraagstuk. Maar dat zij niets (willen) doen is onjuist.

https://zaanstad.raadsinformatie.nl/document/3124121/1
quote:missmadame schreef op 12 september 2016 @ 14:26:

[...]

Dat is nog een dure auto (eerder werd 130K genoemd), ik ken maar weinig 19-jarige die zo'n auto kunnen betalen. Rijst de vraag hoe komen deze types eraan? Ik zou de FIOD opdracht geven om dit uit te zoeken.Ik ken er zelfs geeneen. Dan nog heeft dat m.i. geen reet te maken met wat ik van hun aso-gedrag vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven