Niet zo trots meer

10-09-2016 02:06 217 berichten
Dit zegt genoeg http://www.telegraaf.nl/b ... rt_politie_Zaandam__.html

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Het wegkijken en goedpraten wordt steeds moeilijker vandaag de dag.
quote:hollandstheemutsje schreef op 14 september 2016 @ 14:47:

[...]

De intelligentie straalt ervan af............

Wie zaait hier nu verdeeldheid? Aanpakken die gasten!

Heeft die ene gozer nu een taser vast? Is het toegestaan om die te hebben?Nee, is niet toegestaan.
quote:Melt schreef op 14 september 2016 @ 15:56:

Het wegkijken en goedpraten wordt steeds moeilijker vandaag de dag.Als je de "niet- wegkijkers"als de polariserende," werkelijke oorzaak"blijft zien kan je er nog een aardig tijdje mee doorgaan hoor.
Zo net een filmpje gezien met de titel:

Tuigvloggers dreigen met wapens

De vlogger zegt iets over de Nederlandse vlag. Dan zegt de persoon met blauw donsjack: kankerkaaskoppen (bla bla bla) 'allemaal dood make'. Die is echt ziek. En let op het "genietend gezicht" van de vlogger als die woorden worden uitgesproken.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 september 2016 @ 21:34:

De vlogger zegt iets over de Nederlandse vlag. Dan zegt de persoon met blauw donsjack: kankerkaaskoppen (bla bla bla) 'allemaal dood make'. Die is echt ziek. En let op het "genietend gezicht" van de vlogger als die woorden worden uitgesproken.Maar als zulke filmpjes maken nou zin aan je leven moet geven....wat ben je dan een zielig figuur, echt te erg voor woorden.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze het hebben gefilmd, maakt het voor de aanklager makkelijker te bewijzen dan wanneer ze af moeten gaan op enkel verklaringen.

Liever natuurlijk helemaal niet zulk idioot gedrag, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.
quote:missie_m schreef op 14 september 2016 @ 21:34:

De vlogger zegt iets over de Nederlandse vlag. Dan zegt de persoon met blauw donsjack: kankerkaaskoppen (bla bla bla) 'allemaal dood make'. Die is echt ziek. En let op het "genietend gezicht" van de vlogger als die woorden worden uitgesproken.

Ik zie net het filmpje op tv. Ik heb hier niet alles gelezen.

Maar ik vind het heel dom wat ze nu doen; al die media-aandacht vinden die gasten juist enorm interessant.

Alle aandacht die ze er in de media aan besteden is teveel en maakt dit alleen maar erger.

Dat lokt ze alleen maar meer uit, met die provoceringen over kaaskoppen dood maken en het zwaaien met die wapens.
Het is walgelijk. En wij mogen niet eens meer moorkop zeggen, laat staan in een vlog. Ik weet het. Heeft niets met Turken te maken maar het gaat om het idee.
quote:Dormouse schreef op 14 september 2016 @ 22:17:

Ik ben eigenlijk wel blij dat ze het hebben gefilmd, maakt het voor de aanklager makkelijker te bewijzen dan wanneer ze af moeten gaan op enkel verklaringen.

Liever natuurlijk helemaal niet zulk idioot gedrag, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.Dat geeft wel aan hoe dom die lui zijn om hun eigen gedrag online te zetten.
quote:amarna schreef op 15 september 2016 @ 08:32:

[...]

Dat geeft wel aan hoe dom die lui zijn om hun eigen gedrag online te zetten.Dat ook en dat komt nu gunstig uit haha.
http://www.ad.nl/amsterda ... r-in-poelenburg~a0b8a170/

Poging tot brandstichting Poelenburg.
quote:Dormouse schreef op 15 september 2016 @ 12:17:

http://www.ad.nl/amsterda ... r-in-poelenburg~a0b8a170/

Poging tot brandstichting Poelenburg.Nog meer raddraaiers die nodig opgepakt moeten worden? Of loopt die eerste lichting arrestanten weer op straat?
quote:amarna schreef op 15 september 2016 @ 12:46:

[...]

Nog meer raddraaiers die nodig opgepakt moeten worden? Of loopt die eerste lichting arrestanten weer op straat?

Een deel van de eerste lichting was inderdaad weer losgelaten, dus dat is een mogelijkheid. Dat het fans van de vlogger waren (die nog wel vast zit), is ook nog een optie. Of dat het mensen waren die de hangjeugd nog wat in de schoenen wilde schuiven. Erg veel mogelijkheden en de een reëler dan de ander.

Ik wacht even af en hoop dat er bruikbare camerabeelden zijn.
Hebben jullie 15 maart Ismail ook gezien op brandpunt?Best interessant hoor,die jongen is volwassener geworden.
Ik vind het onnodig om tuig een podium te geven, helemaal als dat door de belastingbetaler (publieke omroep) opgebracht moet worden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
23-03-2018 09:33
Ik vind het onnodig om tuig een podium te geven, helemaal als dat door de belastingbetaler (publieke omroep) opgebracht moet worden.
Mmmmmm als iemand zich verbeterd, een ander leven gaat leiden is het toch juist goed.
Dat willen we toch?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Helemaal mee eens hollebollegijs!
Ik vind het ook erg mooi om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven