Onbeschofte winkelpersoneel

25-11-2016 21:28 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, heb net iets verschrikkelijk onbeleefds meegemaakt. Was net in de stad dacht lekker even shoppen gezellig koopavond. Kom ik binnen in een winkel waar ze voornamelijk kleding verkopen. Een winkelpersoneel, jong meisje van in de 20, loop naar haar toe en vroeg haar heel beleefd 'mag ik jou iets vragen?' waarop ze zegt 'dat doe je al'. Nou, heb de eer aan me zelf gehouden en maar niks gezegd. Na een tijdje riep haar collega haar naar de kassa, en toevallig was ik net aan de beurt. Ik had best wat gekocht dus vroeg of ze een tasje had. Ze zei dat ze alleen katoenen tasjes hebben voor 2 euro. Ik zei 'wat belachelijk! Geef mij maar een plastic tas'. 'We hebben geen plastic tassen daar doen wij niet aan'. Ik werd echt boos en zei 'ik ga geen 2 euro betalen voor een tas wat stom dat jullie niet aan plastic tasjes doen'. Ze zei 'dus omdat JIJ (geen u) zo gierig bent moeten onschuldige beestjes maar lekker dood gaan?'. Toen greep haar baas in en zei 'Zeg Saartje doe eens normaal zo mag je niet tegen een klant praten'. Wat er daarna is gebeurd wil ik liever niet vertellen maar ik ben hier heel erg van geschrokken. Sinds wanneer hebben verkopers het recht om zo tekeer te gaan tegen de klanten? Belachelijk!
Daarnaast is een vrouw van in de 20 niet bepaald meer een meisje. Net zoals dat je boven de 40 niet direct een ouwe tang bent.
En de titel van het topic is ook al geen goede nederlands...
quote:Dormouse schreef op 25 november 2016 @ 21:45:

Daarnaast is een vrouw van in de 20 niet bepaald meer een meisje. Net zoals dat je boven de 40 niet direct een ouwe tang bent.

Eens!!!

Hoe is het afgelopen TO? Vervelend zeg allemaal.
Ik denk dat ik een topic " onbeschofte klanten" ga openen
quote:Dormouse schreef op 25 november 2016 @ 21:42:

[...]

Misschien moet ze hem "jongetje" noemen en net zo duidelijk om de orale seks vragen als dat ze in casu om de prijs deed LIKKEN!!!
quote:-KING- schreef op 25 november 2016 @ 21:41:

ze hep die satanshoer met dr kop tejge de kassa aangebeukt
quote:Dymphnatam schreef op 25 november 2016 @ 21:46:

En de titel van het topic is ook al geen goede nederlands...En de pijler ook al verkeerd gekozen om de taal van TO te gebruiken: "slecht opgevoede onderwezen troela"
quote:gizzmo-returns schreef op 25 november 2016 @ 21:47:

Ik denk dat ik een topic " onbeschofte klanten" ga openenDan heb je nu al een lezer!
Misschien opent 'meisje' straks een topic met Onbeschofte klant....
quote:-KING- schreef op 25 november 2016 @ 21:41:

ze hep die satanshoer met dr kop tege de kassa aangebeukt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
TO, je maakt een grap toch?

Zo niet, dan ben je niet van deze wereld.
quote:Krabbin schreef op 25 november 2016 @ 21:48:

Misschien opent 'meisje' straks een topic met Onbeschofte klant....En dan horen we de afloop! Misschien dat het haar wel hoog genoeg zit om het hele verhaal te delen en gaat het dan niet om aandacht bevestiging.
Wow. Lees dat topic over de hbo en je weet genoeg. Wat een kansloos figuur is TO. Loopt het winkelpersoneel een beetje te commanderen. Dan ben je wel 'hoogopgeleid' maar denk dat dat basisschoolvriendinnetje met haar 'flutopleiding' normaler is dan jij.
quote:Dymphnatam schreef op 25 november 2016 @ 21:46:

[...]

Eens!!!

Al zijn er uitzonderingen...
Prijs en meisje.

Ehm ja..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:prinsesmaxima schreef op 25 november 2016 @ 21:54:

Wow. Lees dat topic over de hbo en je weet genoeg. Wat een kansloos figuur is TO. Loopt het winkelpersoneel een beetje te commanderen. Dan ben je wel 'hoogopgeleid' maar denk dat dat basisschoolvriendinnetje met haar 'flutopleiding' normaler is dan jij.Bedankt voor de tip, ik zocht al wat leuks om te lezen! Pak er even een wijntje bij
quote:Dormouse schreef op 25 november 2016 @ 21:48:

[...]

En de pijler ook al verkeerd gekozen om de taal van TO te gebruiken: "slecht opgevoede onderwezen troela"Jullie zijn wel streng zeg. Als NL niet je moerstaal is, is het best lastig. Andersom zouden wij in het Noors ook best wat schoonheidsfoutjes maken, denk ik zo...
quote:mamsvan schreef op 25 november 2016 @ 21:55:

Prijs en meisje.

Ehm ja..

Nou, daar zou ze uiteindelijk veel geld mee kunnen verdienen hoor...

*legt verbanden*
"Een winkelpersoneel"?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
quote:prinsesmaxima schreef op 25 november 2016 @ 21:54:

Wow. Lees dat topic over de hbo en je weet genoeg. Wat een kansloos figuur is TO. Loopt het winkelpersoneel een beetje te commanderen. Dan ben je wel 'hoogopgeleid' maar denk dat dat basisschoolvriendinnetje met haar 'flutopleiding' normaler is dan jij.Dit inderdaad. Zie ook dat ze daar ook nooit op de reacties gereageerd heeft. Zal ze hier ook wel niet doen. :')
Ik ben verkoopster en Prijs roepen tegen mij vanaf een afstand, dan kan je van mij gewoon de pot op en steek ik geen enkele energie meer in de klant om het nog gezellig te maken.

Dus 1.0 voor de verkoopster.
Meisje had wat klantvriendelijker kunnen zijn.

Mevrouw had wat meer respect kunnen tonen voor meisje.

"Meisje, kijk eens even " is een beetje een vreemd begin van een gesprek.

En de discussie over het tasje had bij mij de deur dicht gedaan.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik vint dat je het heel nedjes heb afgehandelt.
quote:Dymphnatam schreef op 25 november 2016 @ 21:57:

[...]

Nou, daar zou ze uiteindelijk veel geld mee kunnen verdienen hoor...

*legt verbanden*

In aanvulling daarop (gezien TO zich klaarblijkelijk te goed vond daar verder te reageren maar wellicht hier nu nog leest):

Ook na mavo/vmbo kan je een hbo opleiding doen, je kunt, wanneer je boven de 21 bent, zelfs direct doorstromen naar een universitaire studie.

En van mij kun je dat aannemen hoor TO, mijn opleiding is hoger dan die van jou en gezien dat volgens jou redenatie betekent dat je dan alles meteen beter weet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven