Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zondag 18 juli 2021 om 15:08
fashionvictim schreef: ↑18-07-2021 14:07Ik merk dat ik echt aangedaan ben, al sinds hij overleden is. Alsof je om een familielid rouwt, er ligt over alles toch die grauwsluier. En volgens mij niet eens zozeer om Peter, maar om de zinloosheid van zijn dood en de machteloosheid die ik voel. Ik ben er echt een beetje depressief door, merk ik.

zondag 18 juli 2021 om 15:11
Ik vind haar echt geen leuk mens.
Altijd "gestalkt" gekeken maar acuut gestopt toen zij het ging presenteren.
Mijn afkeer groeit nu ze ook nog eens andermans leed gebruikt om in de schijnwerpers te staan.
zondag 18 juli 2021 om 15:40
zondag 18 juli 2021 om 16:16
Dat is inderdaad een van de indrukwekkendste, die heb ik ook in de boekenkast staan.minnimouse schreef: ↑18-07-2021 10:34Dat boekje heb ik jaren geleden gelezen. Volgens mij kreeg je het bij Kruidvat. Leuk boek wel.
Ik heb al zijn andere boeken ook gelezen en de meest indrukwekkende vond ik ‘Een moord kost meer levens’. Gaat over de zoon van de ‘Donald Duck colporteur’. Echt een aanrader. Boek is begin jaren ‘90 geschreven. Nog een tip om eens te googelen hoe het nu met de hoofdpersoon gaat
Er zal nu wel een run op PrdV boeken ontstaan denk ik.
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
zondag 18 juli 2021 om 16:16
Fijn dat Olcay er wil zijn voor haar vriendin. Maar dit is niet slim, die vrouw wil duidelijk anoniem blijven en nu laat Olcay in deel van haar zien was ik niet blij mee geweest als vriendin. We weten nu wat van haar kleur ze heeft en achter haar zonnebril die je gaat oog. Ik vind het een bijzonder domme actie.

zondag 18 juli 2021 om 16:28
Volgens mij ook.fashionvictim schreef: ↑18-07-2021 15:40Volgens mij is Olcay juist een heel lief mens die een hele nare jeugd heeft gehad en nu probeert dat om te zetten in iets positiefs. Ze is wat onbeholpen en onbehouwen maar dat komt volgens mij deels ook door die jeugd. Ik denk dat ze het goed bedoelt.
zondag 18 juli 2021 om 16:52
zondag 18 juli 2021 om 16:53
je haalt de woorden uit me mond,

Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 18 juli 2021 om 16:56
Precies. Ook niet op de rouwkaart. En dan gaat Olcay haar even benoemen op insta.meisje22 schreef: ↑18-07-2021 16:52Ik snap niet zo goed waarom Olcay zo krampachtig de partner van Peter R naar voren duwt. Die vrouw wenst anoniem te zijn. Ze staat, dacht ik, ook niet eens op de rouwkaart, maar daar is Olcay weer die haar weer even moet benoemen. Ik vind het maar raar en ongepast.
Het is allemaal niet voor niks dat die vrouw anoniem wil blijven.
Geen bijzonderheden
zondag 18 juli 2021 om 17:03
Ik schrik gewoon van dit bericht want ik heb dit zó vaak gedacht de afgelopen dagen. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed.
Des te harder de onvoorstelbare, schrijnende en intrieste werkelijkheid dat het nooit meer gaat gebeuren...

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

zondag 18 juli 2021 om 17:06
Was dat maar waar zeg. Hij had nog zoveel mooie dingen te doen en had dat graag nog willen volgen. Ontroerend ook hoeveel mensen gek op hem waren, echt uit alle lagen van de samenleving. Nou dan ben je als mens echt geslaagd als je zo tot ieders hart kon spreken.
zondag 18 juli 2021 om 17:07

zondag 18 juli 2021 om 17:25
Zeker wetenKroonprinses schreef: ↑18-07-2021 17:06Was dat maar waar zeg. Hij had nog zoveel mooie dingen te doen en had dat graag nog willen volgen. Ontroerend ook hoeveel mensen gek op hem waren, echt uit alle lagen van de samenleving. Nou dan ben je als mens echt geslaagd als je zo tot ieders hart kon spreken.

zondag 18 juli 2021 om 17:27
Nee ik ook niet.Pindakaasjes schreef: ↑18-07-2021 17:20Dit is nu al de tweede keer.
Ik zie de goede bedoelingen hier niet in..
zondag 18 juli 2021 om 17:30
Ik ken haar alleen van gestalkt en vind haar daar niet erg snugger overkomen, gewoon het totaal plaatje klopt ook niet met iemand die een stalker wil afschrikken. Met die 2 berichten komt het over dat ze (logisch) erg geraakt is door zijn overlijden, zoals velen, maar nog even moet benadrukken dat ze hem en ook zijn vriendin privé kende.
Niet het moment nu.
Maar genoeg over haar.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zondag 18 juli 2021 om 17:58
Ik ken Olcay niet goed en heb ook niet echt een mening over haar. Ja ze wil duidelijk laten blijken dat ze goed bevriend was met Peter en zijn vriendin. Zo komt het over en ik snap ook dat je daaraan kunt ergeren. Maar misschien hoort dat ook gewoon bij haar manier van rouwen. Wat ik wel weet is dat Peter R. De Vries erg op haar gesteld was. Een tijdje geleden was Olcay over iets in opspraak en werd ze afgebrand in RTL Boilevard maar daar stak Peter gelijk een stokje voor en nam het enorm voor haar op. Hij was echt boos toen.
Here I am - now what are your other two wishes...

zondag 18 juli 2021 om 18:08
Dit had ik kunnen schrijven. Exact mijn gedachten. Dat stukje van RTL Boulevard was een goed staaltje afkappen van geroddel en karaktermoord (zo noemde Peter dat). Hij in z'n eentje dat hele batterij aan roddeljournalisten de mond snoeren. Klasse hoe hij dat deed.ShamRock schreef: ↑18-07-2021 17:58Ik ken Olcay niet goed en heb ook niet echt een mening over haar. Ja ze wil duidelijk laten blijken dat ze goed bevriend was met Peter en zijn vriendin. Zo komt het over en ik snap ook dat je daaraan kunt ergeren. Maar misschien hoort dat ook gewoon bij haar manier van rouwen. Wat ik wel weet is dat Peter R. De Vries erg op haar gesteld was. Een tijdje geleden was Olcay over iets in opspraak en werd ze afgebrand in RTL Boilevard maar daar stak Peter gelijk een stokje voor en nam het enorm voor haar op. Hij was echt boos toen.
zondag 18 juli 2021 om 18:30
ShamRock schreef: ↑18-07-2021 17:58Ik ken Olcay niet goed en heb ook niet echt een mening over haar. Ja ze wil duidelijk laten blijken dat ze goed bevriend was met Peter en zijn vriendin. Zo komt het over en ik snap ook dat je daaraan kunt ergeren. Maar misschien hoort dat ook gewoon bij haar manier van rouwen. Wat ik wel weet is dat Peter R. De Vries erg op haar gesteld was. Een tijdje geleden was Olcay over iets in opspraak en werd ze afgebrand in RTL Boilevard maar daar stak Peter gelijk een stokje voor en nam het enorm voor haar op. Hij was echt boos toen.
Hij gaf gewoon altijd eerlijk zijn mening. Er was eens zo een akkefietje met Olcay over dat sportkleding niet voor dikke mensen was en toen gaf hij toch echt wel een tegenwoord. Was bij RTL.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 18 juli 2021 om 18:53
Ik hoorde het ook. In deze link nog wat meer informatie over de maatregelen en richtlijnen ter plekke
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... heid-carre
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... heid-carre
Dierproeven.