Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-08-2021 16:47
Stiekem hoop ik dat hij niet is overleden maar nu ergens op een anonieme plek aan het herstellen is en er straks ineens weer is.
Dan hoop ik zo dat het een manoeuvre is om die Taghi te laten denken dat zij plan geslaagd is.

Dit vind ik dan weer doorgeslagen en ongezond.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
03-08-2021 23:02
Toepasselijk met je onderschrift.

Al is alles mogelijk, ik vind het in dit geval een nogal grove speculatie. Die broer had namelijk niks met de onderwereld te maken, en kan me voorstellen dat zo'n gezin met hun achtergrond en cultuur liever met een lege koelkast zit dan één cent aannemen dat "haram" verkregen is.
Nou nee hoor. Heb zelf een relatie gehad met iemand die zo'n broer had. De ouders namen het geld heel graag aan. ze vroegen gewoon nooit iets. Is heel normaal hoor wat niet weet wat niet deert. Ze hebben er een mooi huis in Marokko van laten bouwen.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ans Markus heeft echt een heel mooi portret van Peter gemaakt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
:rose: Peter :heart:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
sauvignonblanc schreef:
04-08-2021 19:11
Nou nee hoor. Heb zelf een relatie gehad met iemand die zo'n broer had. De ouders namen het geld heel graag aan. ze vroegen gewoon nooit iets. Is heel normaal hoor wat niet weet wat niet deert. Ze hebben er een mooi huis in Marokko van laten bouwen.

Dit dus. Iedereen weet dat het geld op criminele wijze is verkregen maar er wordt simpelweg niet over gepraat, laat staan veroordeelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ergens een hele mooie foto tegen van Peter met zijn ex-vrouw Jacqueline en Royce. Ze toasten op het huwelijk van Kelly. Echt, als je die blik in zijn ogen ziet :'(
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-08-2021 19:01
Dit vind ik dan weer doorgeslagen en ongezond.

Vind ik wel meevallen, het geeft gewoon aan hoe onwerkelijk dit overlijden nog is.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
03-08-2021 23:02
Toepasselijk met je onderschrift.

Al is alles mogelijk, ik vind het in dit geval een nogal grove speculatie. Die broer had namelijk niks met de onderwereld te maken, en kan me voorstellen dat zo'n gezin met hun achtergrond en cultuur liever met een lege koelkast zit dan één cent aannemen dat "haram" verkregen is.

Wat naïef.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag aan het werk op een uitvaart en toen kwam ie voorbij: A Whiter Shade of Pale. Heel gek, dat dat opeens ook iemand anders' liedje kan zijn.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
05-08-2021 11:22
Wat naïef.

Ja? Want jij bent hun buurvrouw en toevallig ook hun boekhouder?

Nogmaals: het zou prima kunnen, maar ik vind dit echt grove speculaties over een familie die al kapotgemaakt is.
Alle reacties Link kopieren
Een :rose: voor Peter.
Alle reacties Link kopieren
:rose:
:rose:
Alle reacties Link kopieren
:heart: :rose:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
❤️

Ik ben benieuwd wanneer we iets meer horen over het proces. Zal nog wel even duren.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dit. Voor zijn familie. Wat een verdriet. :hug:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6151 ... tober.html

Hoop dat ze streng gestraft worden! Tenzij ze gaan praten dan mag het wat milder zijn.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik zo'n nieuwsbericht lees, schrik ik weer van "vermoord". Dan komt weer het besef: hij is niet alleen maar dood, hij is VERMOORD. Ik vind dat nog steeds schokkend om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
12-08-2021 16:40
Iedere keer als ik zo'n nieuwsbericht lees, schrik ik weer van "vermoord". Dan komt weer het besef: hij is niet alleen maar dood, hij is VERMOORD. Ik vind dat nog steeds schokkend om te lezen.
Ja dat heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
12-08-2021 16:40
Iedere keer als ik zo'n nieuwsbericht lees, schrik ik weer van "vermoord". Dan komt weer het besef: hij is niet alleen maar dood, hij is VERMOORD. Ik vind dat nog steeds schokkend om te lezen.

Het ergste vind ik dat dit soort ellende inmiddels went.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
12-08-2021 18:36
Het ergste vind ik dat dit soort ellende inmiddels went.
Dit zeker ook 🙄
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
het is alweer 1 maand terug, sommige van ons zijn al op vakantie geweest en het leven gaat door. Hij zal ook plannen hebben gehad en ook misschien vakantie geboekt en nooit aangedacht dat er geen volgende maand is....geen vakantie...geen leven, niet ouder worden....hij zorgde zo goed voor zichzelf en dan neemt iemand simpel zijn leven weg :cry:
Alle reacties Link kopieren
❤️ :rose:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mamavanvier schreef:
12-08-2021 22:37
het is alweer 1 maand terug, sommige van ons zijn al op vakantie geweest en het leven gaat door. Hij zal ook plannen hebben gehad en ook misschien vakantie geboekt en nooit aangedacht dat er geen volgende maand is....geen vakantie...geen leven, niet ouder worden....hij zorgde zo goed voor zichzelf en dan neemt iemand simpel zijn leven weg :cry:

Het is om te huilen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Vandaag stak ik de Amstel over en zag iemand aan de kant staan in wielrennersoutfit die sprekend op Peter leek. De neus, de mondhoeken, de huidkleur. Zo'n 1/10 van een seconde wanneer je hersenen de info nog niet opgehaald hebben uit een ander afdeling denk je heel even dat het Peter R de Vries is en daarna volgde weer een stomp-in-de-maag-gevoel, want het was Peter niet.

Het leven gaat weliswaar door, maar op een of ander manier lijkt dit maar niet te vervagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven