Praatpalen verdwijnen
vrijdag 3 oktober 2014 om 06:37
Update ; Per 1 juli 2017 vandaag dus is het zover ;
De praatpalen verdwijnen. Bij minder dan 30.000 oproepen per jaar nog eerder dan in 2017. In 2012 waren er toch nog 39.000 oproepen per jaar via de praatpaal. Ik vindt dat juist veel 30.0000 oproepen... Waar moeten die mensendan heen ? Je batterij zal maar leeg zijn. Hoe los je dat dan op ?
Ik zie al mensen voor me wanhopig zwaaiend met geïmproviseerde vlaggetjes...
Of oneindig verkleimt langs de snelweg sjokken door sneeuwstormen en mist bij nacht en ontij...
Mijn beeldscherm is stuk dus vergeef me spelfouten.
De praatpalen verdwijnen. Bij minder dan 30.000 oproepen per jaar nog eerder dan in 2017. In 2012 waren er toch nog 39.000 oproepen per jaar via de praatpaal. Ik vindt dat juist veel 30.0000 oproepen... Waar moeten die mensendan heen ? Je batterij zal maar leeg zijn. Hoe los je dat dan op ?
Ik zie al mensen voor me wanhopig zwaaiend met geïmproviseerde vlaggetjes...
Mijn beeldscherm is stuk dus vergeef me spelfouten.
anoniem_175521 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 02:19
5.88% gewijzigd
vrijdag 3 oktober 2014 om 13:06
Het is een dienst van de anwb , geen verplichting. Dus de anwb kan besluiten wat ze willen en de rest vd wereld/ nederland heeft daar dan maar gewoon mee om te gaan. Het is nergens wettelijk vastgelegd dat er om de zoveel meter praatpalen moeten staan. Dus al die 30.000 mensen moetn een andere oplossing bedenken in de toekomst. En als je weet dat er minder of geen praatpalen staan dan zorg je voor een mobiel, of je accepteert dat je een stukje moet lopen. Dat moet men nu nl ook als je op een provenciale weg stil komt te staan, helemaal s nachts in de minder drukke provincies, waar je soms moederziel alleen bent.
Kwestie van zelf nadenken, voorzorgsmaatregelen nemen en niet vertrouwen op andere partijen die alles faciliteren.
Kwestie van zelf nadenken, voorzorgsmaatregelen nemen en niet vertrouwen op andere partijen die alles faciliteren.
never a failure, always a lesson
vrijdag 3 oktober 2014 om 14:16
vrijdag 3 oktober 2014 om 14:43
Ik ken veel ouderen die wel een mobiel hebben tegenwoordig. Dankzij bredere aanbod mobiele telefoons voor senioren.
Zij gebruiken hem voor onderweg in de auto/scootmobiel.
Ik ken ook iemand die geen mobiele telefoon heeft omdat diegene een handicap heeft. Die heeft ook geen auto - niet relevant in deze.
Zij gebruiken hem voor onderweg in de auto/scootmobiel.
Ik ken ook iemand die geen mobiele telefoon heeft omdat diegene een handicap heeft. Die heeft ook geen auto - niet relevant in deze.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 1 juli 2017 om 02:14
Vandaag is het dan zover zag ik op teletekst, per 1 juli 2017. Dus ik kon het niet laten dit ter verwerking met mijn autistische en nostalgische geest ff te uppen.
Ziet wilde chaotische taferelen voor zich van talloze mensen die telefoon en benzine vergeten radeloos langs de snelweg sjokken of liften of met vlaggetjes met hulp !
zwaaien of bij de pakken neer gaan zitten, als vermist opgegeven worden ...
Ben benieuwd of dit nu echt toeneemt of niet merkbaar is.
Ziet wilde chaotische taferelen voor zich van talloze mensen die telefoon en benzine vergeten radeloos langs de snelweg sjokken of liften of met vlaggetjes met hulp !
Ben benieuwd of dit nu echt toeneemt of niet merkbaar is.
zaterdag 1 juli 2017 om 16:35
BTW: in Duitsland kan je een bekeuring krijgen als je op de snelweg zonder benzine komt te zitten. Er is ook eigenlijk helemaal geen reden om met een lege tank stil te komen staan. Is gewoon het gevolg van een slechte voorbereiding.
En v.w.b. Een lege batterij in je telefoon: voor een paar euro koop je een lader voor in de auto. Dus ook dat hoeft geen probleem te zijn.
En v.w.b. Een lege batterij in je telefoon: voor een paar euro koop je een lader voor in de auto. Dus ook dat hoeft geen probleem te zijn.