Sylvana Simons bij DENK - deel II

05-06-2016 11:51 3050 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn: Sylvana Simons sluit zich aan bij politieke partij Denk.

Wat vinden 'we' daarvan?

Ik trap af: volgens mij was ze 'uitgeschnabbeld' en is dit een nieuwe manier om 'relevant' te blijven in haar ogen.

Ze heeft haar heil gezocht bij een naar mijn mening heel dubieus clubje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 26 december 2016 @ 14:02:

[...]

Kijk maar bij wat anti Zwarte Piet demonstraties zie je dezelfde gezichten.Vaak wel een vaste groep extreem linkste activisten....Zijn vaak ook die types die stenen door de ruiten gooien en ramen bekladden bij bakkers die nog een zwarte piet chocolade pop in de etalage hebben of ze kraken weer ergens een pand omdat ze gratis willen wonen.Ik heb ze wel eens gesproken, anti Zwarte Piet activisten. Ze waren zeker niet allemaal links.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
quote:tanteslankie schreef op 26 december 2016 @ 13:49:

[...]

En jij bent alleen regelmatig in dit topic te vinden om je druk te maken over Missies welzijn? Toch wel lief hoor...Ik vraag me af of ze eigenlijk wel al 18 is, vandaar
quote:Wonderfilled schreef op 26 december 2016 @ 13:16:

Misschien moet je wat meer op je eigen waarnemingen vertrouwen Missie, in plaats van de ex citeren.

Mijn Hemel, je bent meer bezig met Sylvana dan met jezelf.Sylvana maakt heel veel los bij de boze burgerman. verder roept Sylvana op blogs en op facebookgroepen veel reacties op. Uit die reacties blijkt vaak hoeveel racisme er in Nederland daadwerkelijk nog is. Ik had het idee dat het wel meeveel allemaal, maar de bagger die op Facebook e.d. over haar wordt uitgestort laat zien dat Nederland niet veel verschilt van Alabama of Missisippi in de jaren '50.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Lees dit artikel maar eens uit 2014

Politiek geweld komt in Nederland altijd van links

http://joostniemoller.nl/ ... derland-altijd-van-links/
quote:Habbekratz schreef op 26 december 2016 @ 14:25:

Lees dit artikel maar eens uit 2014

Politiek geweld komt in Nederland altijd van links

http://joostniemoller.nl/ ... derland-altijd-van-links/

De schedelmeter Joost Niemöller staat nu niet bepaald bekend als iemand die zich netjes aan de feiten houdt.

Nu is het wel zo dat er, zeker in de jaren '70 en '80 veel geweld uit linkse hoek kwam. Er waren echter ook wel aanslagen vanuit rechtse hoek maar minder. Recentelijk zie je dat rechts meer geweld gebruikt zoals brandstichtingen bij moskeeën, het met geweld verstoren van gemeenteraadsvergaderingen en inspraakavonden en nog wat van dat soort zaken.

Feitelijk is er niet veel verschil tussen de radicale PVV aanhangers en de linkse activisten van weleer. Het gaat steeds om maatschappelijke randfiguren die een relletje af en toe wel leuk vinden.
quote:oudebaas schreef op 26 december 2016 @ 14:29:

[...]

De schedelmeter Joost Niemöller staat nu niet bepaald bekend als iemand die zich netjes aan de feiten houdt.

Nu is het wel zo dat er, zeker in de jaren '70 en '80 veel geweld uit linkse hoek kwam. Er waren echter ook wel aanslagen vanuit rechtse hoek maar minder. Recentelijk zie je dat rechts meer geweld gebruikt zoals brandstichtingen bij moskeeën, het met geweld verstoren van gemeenteraadsvergaderingen en inspraakavonden en nog wat van dat soort zaken.

Feitelijk is er niet veel verschil tussen de radicale PVV aanhangers en de linkse activisten van weleer. Het gaat steeds om maatschappelijke randfiguren die een relletje af en toe wel leuk vinden.Lees zijn boek over de MH17 maar eens dan

https://www.bol.com/nl/p/ ... potdeal/9200000034767577/
quote:Habbekratz schreef op 26 december 2016 @ 14:35:

[...]

Lees zijn boek over de MH17 maar eens dan

https://www.bol.com/nl/p/ ... potdeal/9200000034767577/Precies, daaruit blijkt dat hij geheel feitenvrij aan complotdenken doet.
quote:oudebaas schreef op 26 december 2016 @ 14:36:

[...]

Precies, daaruit blijkt dat hij geheel feitenvrij aan complotdenken doet.Daar denk ik totaal anders over......
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2016 @ 11:12:

Maar zolang je niet met boze of agressieve quotes komt, blijft het bij waardeoordelen, dat is wat ik bedoel te zeggen. Van Wilders is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om boze quotes te vinden.Dan kijk je maar eens wat tv-beelden terug waarop ze boos te zien is. Genoeg voorhanden.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 december 2016 @ 15:08:

[...]

Dan kijk je maar eens wat tv-beelden terug waarop ze boos te zien is. Genoeg voorhanden.Genoeg om uit te kiezen

https://www.bing.com/vide ... vt=sylvana+boos&FORM=VDRE
quote:oudebaas schreef op 26 december 2016 @ 14:29:

[...]

.

Waar baseer jij op dat het RECHTS was?

En wat is recentelijk?

Geldermalsen was een verzameling boze buurtbewoners, Steenbergen was wat geschreew van mogelijk PVV stemmers (lid worden kan je niet)

Dan is er een brandbom richting een moskee in Enschede gegooid (ging uit in het gras) was een aanslag van 3 leden van DTG een extreem rechtse organisatie.

Dan heb je nog de bestorming van het AZC in Utrecht ook dit waren jongeren uit de omgeving.

Dit wil je toch niet gelijk stellen aan de linkse aanslagen op Hans Janmaat, Pim Fortuyn, Aad Kosto, de Makro branden, de GEEN WONING GEEN KRONING rellen met 356 gewonde agenten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:oudebaas schreef op 26 december 2016 @ 14:09:

[...]

Sylvana maakt heel veel los bij de boze burgerman. verder roept Sylvana op blogs en op facebookgroepen veel reacties op. Uit die reacties blijkt vaak hoeveel racisme er in Nederland daadwerkelijk nog is. Ik had het idee dat het wel meeveel allemaal, maar de bagger die op Facebook e.d. over haar wordt uitgestort laat zien dat Nederland niet veel verschilt van Alabama of Missisippi in de jaren '50.Is het racisme of is het iemand pakken daar waar het 'pijn' doet? Begrijp me niet verkeerd: de dingen die online gepost zijn over Sylvana zijn te belachelijk voor woorden en kunnen echt niet. Ik probeer het niet goed te praten. Ik vraag me alleen wel af of al die mensen echt zo racistisch zijn of dat ze zich laten meeslepen in een emotie omdat Sylvana's manier van doen een irritatie opwekt en het makkelijk is om dan te verwijzen naar datgene waar ze het over heeft. Ik merk het bij mijzelf namelijk bij iemand die me zwaar irriteert. Als die over een bepaald onderwerp blijft doorgaan, krijg ik alleen maar de neiging om er tegenin te gaan op een veel hardere manier dan gerechtvaardigd is obv mijn mening over het onderwerp. Dus als Sylvana in elke talkshow zou zitten omdat ze bijv tegen dierenasiels of stroopwafels zou zijn, zou ze dan dezelfde racistische reacties krijgen als nu?
quote:Sugarbaby schreef op 26 december 2016 @ 15:23:

[...]

Is het racisme of is het iemand pakken daar waar het 'pijn' doet? Begrijp me niet verkeerd: de dingen die online gepost zijn over Sylvana zijn te belachelijk voor woorden en kunnen echt niet. Ik probeer het niet goed te praten. Ik vraag me alleen wel af of al die mensen echt zo racistisch zijn of dat ze zich laten meeslepen in een emotie omdat Sylvana's manier van doen een irritatie opwekt en het makkelijk is om dan te verwijzen naar datgene waar ze het over heeft. Ik merk het bij mijzelf namelijk bij iemand die me zwaar irriteert. Als die over een bepaald onderwerp blijft doorgaan, krijg ik alleen maar de neiging om er tegenin te gaan op een veel hardere manier dan gerechtvaardigd is obv mijn mening over het onderwerp. Dus als Sylvana in elke talkshow zou zitten omdat ze bijv tegen dierenasiels of stroopwafels zou zijn, zou ze dan dezelfde racistische reacties krijgen als nu?Ik heb het idee dat jij hier gelijk in hebt.

[...]

Kijk maar bij wat anti Zwarte Piet demonstraties zie je dezelfde gezichten.Vaak wel een vaste groep extreem linkste activisten....Zijn vaak ook die types die stenen door de ruiten gooien en ramen bekladden bij bakkers die nog een zwarte piet chocolade pop in de etalage hebben of ze kraken weer ergens een pand omdat ze gratis willen wonen.Types waarvoor tijdens de zwarte Piet demonstratie de ME uit moest rukken? Types zoals de demonstranten die tijdens de inhuldiging van Beatrix bakstenen door ME-busjes gooiden (dat vonden ze prijs gooien) omdat ze tégen de inhuldiging waren, en liever Juliana wilden dan Beatrix, of net zoals de demonstrantentypes die tegen Jan Maat waren en de weg versperden voor de ambulance toen de vrouw van Jan Maat zwaar gewond raakte en achteraf zei een demonstrant (die erbij aanwezig was) dat hij geen spijt had van hun 'optreden'.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 december 2016 @ 16:56:

[...]

Types waarvoor tijdens de zwarte Piet demonstratie de ME uit moest rukken? Types zoals de demonstranten die tijdens de inhuldiging van Beatrix bakstenen door ME-busjes gooiden (dat vonden ze prijs gooien) omdat ze tégen de inhuldiging waren, en liever Juliana wilden dan Beatrix, of net zoals de demonstrantentypes die tegen Jan Maat waren en de weg versperden voor de ambulance toen de vrouw van Jan Maat zwaar gewond raakte en achteraf zei een demonstrant (die erbij aanwezig was) dat hij geen spijt had van hun 'optreden'.

Hoe ver gaan jullie terug eigenlijk?

Kan ik de NSB er ook nog bijhalen? Of is dat te lang geleden?
quote:Wonderfilled schreef op 26 december 2016 @ 13:23:

En "Het doet niet ter discussie" wat betekend dat?

Sylvana heeft trouwens nog veel meer exen, haal die er ook bij zou ik zeggen.

Echte kerels, na de relatie commentaar leveren in het openbaar. Nee, dat doe jij nou.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Wonderfilled schreef op 26 december 2016 @ 16:59:

[...]

Hoe ver gaan jullie terug eigenlijk?

Kan ik de NSB er ook nog bijhalen? Of is dat te lang geleden?Waarom wil je dat erbij halen?

Maar als je dat persé wil....Sylvana gaat nog terug tot de slavernij van oooooooiiiiiiittttt
LOEP ME MAAR aub.
Maar wat heeft Simons met Janmaat te maken? Heeft Simons een gewelddadig actieverleden? Aangezien dat niet het geval is, hebben al deze terzijdes weinig zin. Aantonen dat er links-geïnspireerd geweld bestaat hoeft men niet, dat is genoegzaam bekend (net zoals rechts-extreem geweld); ik zou het graag horen indien Simons geweld goedkeurt of aanmoedigt. Zolang ze dat niet doet, heeft dit allemaal geen plaats in de discussie om Simons.
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2016 @ 11:12:

Maar zolang je niet met boze of agressieve quotes komt, blijft het bij waardeoordelen, dat is wat ik bedoel te zeggen. Van Wilders is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om boze quotes te vinden.die zijn er niet, ze is altijd heel beschaafd.

[...]

Is het racisme of is het iemand pakken daar waar het 'pijn' doet? Begrijp me niet verkeerd: de dingen die online gepost zijn over Sylvana zijn te belachelijk voor woorden en kunnen echt niet. Ik probeer het niet goed te praten. Ik vraag me alleen wel af of al die mensen echt zo racistisch zijn of dat ze zich laten meeslepen in een emotie omdat Sylvana's manier van doen een irritatie opwekt en het makkelijk is om dan te verwijzen naar datgene waar ze het over heeft. Ik merk het bij mijzelf namelijk bij iemand die me zwaar irriteert. Als die over een bepaald onderwerp blijft doorgaan, krijg ik alleen maar de neiging om er tegenin te gaan op een veel hardere manier dan gerechtvaardigd is obv mijn mening over het onderwerp. Dus als Sylvana in elke talkshow zou zitten omdat ze bijv tegen dierenasiels of stroopwafels zou zijn, zou ze dan dezelfde racistische reacties krijgen als nu?interessante goedpraatpoging maar niet geslaagd. Er is geen enkel excuus voor racisme. Dus bewijst wat er gebeurt op social media het gelijk van sylvana.
https://amsterdam.pvda.nl ... ijpolitieke-neus-lang-is/

Goh die Ian zat in 2006 ook al bij de PVDA

[...]

Kijk maar bij wat anti Zwarte Piet demonstraties zie je dezelfde gezichten.Vaak wel een vaste groep extreem linkste activisten....Zijn vaak ook die types die stenen door de ruiten gooien en ramen bekladden bij bakkers die nog een zwarte piet chocolade pop in de etalage hebben of ze kraken weer ergens een pand omdat ze gratis willen wonen.

Ik ben niet zo goed in het herkennen van gezichten maar zo te horen net zo'n fijne mensen als het daar moet een piemel in en laten we eens voor de fun een molotovcocktail tegen een moskee aangooien volk.

In mijn ogen vrij triest maar ik gok niet allemaal moordenaars.

Links of rechts, extreem leidt tot niets goeds.
quote:missie_m schreef op 26 december 2016 @ 17:02:

[...]

Waarom wil je dat erbij halen?

Maar als je dat persé wil....Sylvana gaat nog terug tot de slavernij van oooooooiiiiiiitttttJa, daar heeft ze een goede reden voor.
quote:Wonderfilled schreef op 26 december 2016 @ 20:00:

[...]

Ja, daar heeft ze een goede reden voor.Welke 'goede' reden?
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Is het racisme of is het iemand pakken daar waar het 'pijn' doet? Begrijp me niet verkeerd: de dingen die online gepost zijn over Sylvana zijn te belachelijk voor woorden en kunnen echt niet. Ik probeer het niet goed te praten. Ik vraag me alleen wel af of al die mensen echt zo racistisch zijn of dat ze zich laten meeslepen in een emotie omdat Sylvana's manier van doen een irritatie opwekt en het makkelijk is om dan te verwijzen naar datgene waar ze het over heeft. Ik merk het bij mijzelf namelijk bij iemand die me zwaar irriteert. Als die over een bepaald onderwerp blijft doorgaan, krijg ik alleen maar de neiging om er tegenin te gaan op een veel hardere manier dan gerechtvaardigd is obv mijn mening over het onderwerp. Dus als Sylvana in elke talkshow zou zitten omdat ze bijv tegen dierenasiels of stroopwafels zou zijn, zou ze dan dezelfde racistische reacties krijgen als nu?

Die racistische bagger wordt vooral door huidskleur getriggerd. Ook als het niet over discriminatie of identiteit gaat kruipen de racisten uit hun holen.

Denk maar aan de selfie van de Oranjespelers in 2014 en de reacties daarop.

http://www.metronieuws.nl ... an-oranje-op-social-media

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven