Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
23-11-2020 09:27

Het commentaar van Brad Heath:
This whole thing is basically a motion to be beaten a second time because the first time was insufficiently spectacular. 8-)
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik was bezorgd om een staatsgreep in wording maar laat dit alsjeblieft zijn hoe het volledig ridicuul en roemloos ten onder gaat. Oranje staat vast goed bij Trumps zelfbruiner :mrgreen:
ringaroundtherosie schreef:
23-11-2020 09:42
Ik was bezorgd om een staatsgreep in wording maar laat dit alsjeblieft zijn hoe het volledig ridicuul en roemloos ten onder gaat. Oranje staat vast goed bij Trumps zelfbruiner :mrgreen:
Ik denk het ook:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt zo benieuwd hoe het de komende maanden gaat lopen. Een concession speech is zo langzamerhand echt uitgesloten, want hoe kan je dat doen als je volhoudt dat de tegenpartij geen terechte winnaar is? En dat zal betekenen dat er op 20 januari misschien ook geen beschaafde overdracht zal zijn. Zal Trump het Witte Huis met stille trom moeten verlaten als zijn rechtszaken uitgeput zijn over een paar weken?
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
23-11-2020 09:48
Ik ben echt zo benieuwd hoe het de komende maanden gaat lopen. Een concession speech is zo langzamerhand echt uitgesloten, want hoe kan je dat doen als je volhoudt dat de tegenpartij geen terechte winnaar is? En dat zal betekenen dat er op 20 januari misschien ook geen beschaafde overdracht zal zijn. Zal Trump het Witte Huis met stille trom moeten verlaten als zijn rechtszaken uitgeput zijn over een paar weken?
Ik denk eerlijk gezegd dat Trump zo laf gaat zijn dat hij het Pence op laat lossen.
Pence zal een concession speech geven en er op 20 januari bij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter zijn er trouwens genoeg Trumpsters die denken dat het distancieren van Powell "part of the plan" is. The big storm is still upon us! Ja maar.... hoe dan?
Na 20 januari zeggen ze natuurlijk dat het nog steeds 'part of the plan' is omdat Trump dan 4 jaar later Biden weer kan verslaan. Heerlijk moet dat zijn, als je altijd wel een reden kan vinden om je eigen wanen te 'bewijzen'...
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
23-11-2020 10:11
Op Twitter zijn er trouwens genoeg Trumpsters die denken dat het distancieren van Powell "part of the plan" is. The big storm is still upon us! Ja maar.... hoe dan?
Na 20 januari zeggen ze natuurlijk dat het nog steeds 'part of the plan' is omdat Trump dan 4 jaar later Biden weer kan verslaan. Heerlijk moet dat zijn, als je altijd wel een reden kan vinden om je eigen wanen te 'bewijzen'...
Ja, maar ook wel sneu als je elke keer op zoek moet naar de volgende strohalm.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 09:37
Ik kijk een paar late nightshows op Youtube, die hebben allemaal uniek namen bedacht voor dit schandaal, zoals Squattergate en Votegasm. Trump is wel een onuitputtelijke bron voor televisiemakers. :rofl:
Ze zullen hem wel missen. Al zullen hij en zijn meest delusional volgers zichzelf wel in de picture blijven spelen.
zonmuis wijzigde dit bericht op 23-11-2020 10:29
1.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
23-11-2020 10:16
Ja, maar ook wel sneu als je elke keer op zoek moet naar de volgende strohalm.

Ik geloof dat Sidney nu zelf de strohalm is. Ze lijkt onafhankelijk van Trump gewoon verder te gaan #krakenonsteroids
Yeah right, hoe logisch is dit allemaal? Als ze echt zoveel bewijs had, waarom werkt Team Trump dan niet meer met haar?
Alle reacties Link kopieren
Ze verpakken het nu zo dat Powell nooit voor Trump heeft gewerkt maar voor 'the people of the United States' #wethepeople.
Ik weet niet in hoeverre dat zo is maar al is het waar dan nog vond Trump het helemaal niet erg om de 'illusie' hoog te houden dat ze in zijn team zat.
Maar nu het niet op schiet en ze steeds maar wat roept is dat 'ineens' voorbij.
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
23-11-2020 10:36
Ik geloof dat Sidney nu zelf de strohalm is. Ze lijkt onafhankelijk van Trump gewoon verder te gaan #krakenonsteroids
Yeah right, hoe logisch is dit allemaal? Als ze echt zoveel bewijs had, waarom werkt Team Trump dan niet meer met haar?
Een ultieme poging om haar eigen hachje te redden, denk ik. Anders blijft ze voorgoed de risee van de advocatuur en komt ze echt nooit meer ergens aan de bak.
Alle reacties Link kopieren
Als je vandaag de homepagina van Fox news bekijkt dan zie je dat zij er ook behoorlijk klaar mee zijn. Apart om te zien hoe zij van pro-Trump naar neutraal naar pro-Trump naar nu behoorlijk 'Trump-kritisch' zijn gegaan de laatste maand.
Sja, doordat Sidney Minnesota en Michigan door elkaar haalde heeft ze met haar data eigenlijk voter fraud door de republikeinen “ bewezen”.
Want de counties in haar lijst zijn gewonnen door Trump.
Voor zo’n fout zou ik mijn advocaat ook ontslaan.

Los daarvan vraag ik me ook af hoeveel geld je moet krijgen om je carrière zo door de plee te spoelen. Ik hoop wel dat ze om betaling vooraf gevraagd heeft, anders kan ze straks fijn procederen om haar geld.
anoniem_64cd0dc304e83 wijzigde dit bericht op 23-11-2020 10:50
Reden: Autocorrect sucks
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorm slechte klucht is het daar aan de overkant van de grote plons geworden. Man man man
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
23-11-2020 10:48
Als je vandaag de homepagina van Fox news bekijkt dan zie je dat zij er ook behoorlijk klaar mee zijn. Apart om te zien hoe zij van pro-Trump naar neutraal naar pro-Trump naar nu behoorlijk 'Trump-kritisch' zijn gegaan de laatste maand.
Net als de Republikeinse partij eigenlijk. Fox is dus meer pro-republikeinen dan pro-Trump.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-11-2020 10:59
Net als de Republikeinse partij eigenlijk. Fox is dus meer pro-republikeinen dan pro-Trump.
Dat weet ik nog niet zo zeker. Volgens mij vindt er binnen het Fox Network een voortdurend gevecht plaats tussen de journalisten, die uiteindelijk toch graag het nieuws willen brengen, en hun bazen, die zelf hebben geholpen om Trump in het zadel te hijsen. Wat er op de homepage te zien is fluctueert momenteel van dag tot dag en dat geeft denk ik goed het verloop van dat gevecht weer.
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
23-11-2020 10:48
Als je vandaag de homepagina van Fox news bekijkt dan zie je dat zij er ook behoorlijk klaar mee zijn. Apart om te zien hoe zij van pro-Trump naar neutraal naar pro-Trump naar nu behoorlijk 'Trump-kritisch' zijn gegaan de laatste maand.
Ik vermoed dat ze wel de standaard Republikeinse spreekbuis zijn, met als doel ook andere mensen dan de rijken op Republikeinen te laten stemmen. Dat waren ze al ver voor Trump. Echter, dat zij, en de rijkere Republikeinse stemmers eigenlijk helemaal niet zo blij zijn met het Trump-circus. Nu Trump verloren heeft en weinig meer kan betekenen voor ze, maar wel de Republikeinse brand kan schaden, keren ze zich af van hem.
AnAppleADay schreef:
23-11-2020 10:38
Ze verpakken het nu zo dat Powell nooit voor Trump heeft gewerkt maar voor 'the people of the United States' #wethepeople.
Ik weet niet in hoeverre dat zo is maar al is het waar dan nog vond Trump het helemaal niet erg om de 'illusie' hoog te houden dat ze in zijn team zat.
Maar nu het niet op schiet en ze steeds maar wat roept is dat 'ineens' voorbij.
Dat is geen verpakken, dit zijn de feiten.
Sidney Powell is de advocaat van General Flynn, net als Lynn Wood hebben ze nooit onderdeel uitgemaakt van het legal team Trump.
Dat er nauw samengewerkt is en wordt is duidelijk. Het statement kwam onverwacht, riep veel vragen op en schepte nogal wat verwarring aan beide zijden van het politieke spectrum. Of dit bewust of onbewust is laat ik in het midden..
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 11:12
Dat is geen verpakken, dit zijn de feiten.
Sidney Powell is de advocaat van General Flynn, net als Lynn Wood hebben ze nooit onderdeel uitgemaakt van het legal team Trump.
Dat er nauw samengewerkt is en wordt is duidelijk. Het statement kwam onverwacht, riep veel vragen op en schepte nogal wat verwarring aan beide zijden van het politieke spectrum. Of dit bewust of onbewust is laat ik in het midden..
Wat moet er gebeuren voordat jij ook durft te zeggen: volgens mij is de keizer naakt?
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 11:12
Dat is geen verpakken, dit zijn de feiten.
Sidney Powell is de advocaat van General Flynn, net als Lynn Wood hebben ze nooit onderdeel uitgemaakt van het legal team Trump.
Dat er nauw samengewerkt is en wordt is duidelijk. Het statement kwam onverwacht, riep veel vragen op en schepte nogal wat verwarring aan beide zijden van het politieke spectrum. Of dit bewust of onbewust is laat ik in het midden..
Wat denk je, gaat het overweldigende bewijs van deze respectabele dame nog komen? En wie betaalt haar als het team Trump niet (meer) is?
ringaroundtherosie schreef:
22-11-2020 13:22
Jij en je sworn affidavits. Zoveel zegt dat niet, ik kan ook zweren dat ik dacht een eenhoorn te zien lopen. Veel van die verklaringen zijn van dat kaliber, je kunt er een hoop terugvinden als je ze zoekt. Zweren dat je achter je verklaring staat betekent niks als de verklaring geen valide bewijs of zelfs onzin is.
Het zijn niet mijn sworn affidavits he ;-) het klopt dat veel affidavits niet het doorslaggevend bewijs gaan zijn, zeker niet bij een lagere rechter. Bezorgde burgers, uit beide politieke partijen, die onregelmatigheden ervaren en gezien hebben de moeite genomen om dit op papier te zetten en met naam en toenaam te ondertekenen. Deze sworn affidavits staan 1 stap onder getuigen onder ede in een rechtszaal. Valse getuigenissen kan resulteren in 5-10 jaar celstraf.......
The Kraken, in ruil voor zijn vrijlating.
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 11:12
Dat is geen verpakken, dit zijn de feiten.
Sidney Powell is de advocaat van General Flynn, net als Lynn Wood hebben ze nooit onderdeel uitgemaakt van het legal team Trump.
Dat er nauw samengewerkt is en wordt is duidelijk. Het statement kwam onverwacht, riep veel vragen op en schepte nogal wat verwarring aan beide zijden van het politieke spectrum. Of dit bewust of onbewust is laat ik in het midden..
Op Twitter heeft Trump Powell wel degelijk als deel van zijn team benoemd. Gelukkig heeft ie Giuliani nog. Die gaat de boel wel voor hem redden.

En Lin Wood (niet Lynn Wood, het is een man, Lincoln).... over crazy QAnon mofo's gesproken.... Wat een clownshow zeg.
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 11:12
Dat is geen verpakken, dit zijn de feiten.
Sidney Powell is de advocaat van General Flynn, net als Lynn Wood hebben ze nooit onderdeel uitgemaakt van het legal team Trump.
Dat er nauw samengewerkt is en wordt is duidelijk. Het statement kwam onverwacht, riep veel vragen op en schepte nogal wat verwarring aan beide zijden van het politieke spectrum. Of dit bewust of onbewust is laat ik in het midden..
Huh? Op 15 november heeft Trump zelf getwitterd dat zij deel uitmaakt van zijn juridisch team... Of was dat fake news?
https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... 7123103746

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven