Vakantie naar Turkije

12-03-2017 19:22 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie naar zo'n kek all inclusieve resort in Turkije: heb jij al geboekt? Wil je annuleren? Is er überhaupt een negatief reisadvies?

Kan de situatie zoals hij nu is je niet boeien, je gaat toch gewoon?



Voor mij is Turkije jaren geleden en dat laat ik maar gewoon zo. Hopelijk geen gedoe in Portugal deze zomer



Hoe staan jullie er in?

Op vakantie naar Turkije dit jaar?

Totaal aantal stemmen: 296

Waarom niet? (12%)
Die is Gek (29%)
Nu niet, nooit niet (56%)
Misschien in de herfst (2%)
quote:-Suze- schreef op 12 maart 2017 @ 20:14:

[...]





Denk je niet dat de ophitsing van Erdogan straks invloed heeft op hoe mensen jullie zullen behandelen?Nee. Wat een onzin.
@Louise70

Je kan ( kon) in Turkije een fantastische vakantie beleven, net als in Griekenland.

En ook Griekenland zit bomvol met all-in resorts, overspoelt met dronken Engelse en Nederlanders. Het is maar waar je het gaat zoeken.



Ik snap mensen niet die 2 weken lang vies eten in een resort in Turkije.



Ik snap het ook niet dat mensen jaar na jaar naar de zelfde kut camping in zuid-frankrijk gaan, en vrijwillig 2 weken lang in een plaggenhut op een grasveld gaan zitten. Samen met 200.000 kinderen en smerig stokbrood.



Maarja. Ze zijn nog steeds niet dom
Waarom zou je naar een land willen waarvan de president zegt dat we nazi-overblijfselen en fascisten zijn?



En waarvan de minister van buitenlandse zaken zegt dat Nederland "de hoofdstad van het fascisme is"?



Echt.



Ik vind het getuigen van een gebrek aan zelfrespect als je daar je centen naar toe brengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 12 maart 2017 @ 20:50:

Sowieso vaak dom volk dat naar Turkije gaat...



All inclusive, vreten zich vol, beetje animatie Lezen geen kranten. Kijken geen nieuws en als er dan wat is, staan ze te janken...



Ik ga heerlijk naar een appartementje in Griekenland, lekker rustig. Buiten de deur eten en geen hordes vreettoeristen

Ik weet niet wie ik nu dommer vind. "Dat volk" wat jij beschrijft of jijzelf.





Ben eruit.



Jijzelf.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Snap buiten Istanbul om sowieso niet wat mensen in Turkije te zoeken hebben. En nu al helemaal te belachelijk voor woorden als je nog een stap in dat land zet en daar je geld uitgeeft. Als het je om de resorts gaat kan je ook lekker naar Griekenland, die hebben het geld tenminste écht nodig.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:08:

[...]



Nee. Wat een onzin.Waarom zou het onzin zijn?
quote:Kinase3000 schreef op 12 maart 2017 @ 21:11:

Waarom zou je naar een land willen waarvan de president zegt dat we nazi-overblijfselen en fascisten zijn?



En waarvan de minister van buitenlandse zaken zegt dat Nederland "de hoofdstad van het fascisme is"?



Echt.



Ik vind het getuigen van een gebrek aan zelfrespect als je daar je centen naar toe brengt.





Ja dit dus.



Je gaat daar toch niet met je volle verstand dat regime zitten steunen?



Echt heel rot als het toerisme daar instort, maar dat is niet onze schuld. De mensen die daar door beïnvloedt worden mogen hun leider aanspreken.

Al zou ik daar als prinses op erwt behandeld worden en niks merken van die mafkees, ik vind het te bizar om daar leuk te gaan zitten doen terwijl de regering het hele westen openlijk bedreigd.
Ik begreep toch al niets van mensen die na vorig jaar nog een reisje naar Turkije hebben geboekt. Zo'n instabiel fout bewind. En nu zou ik annuleren. Ik heb er geen vertrouwen in dat ze Nederlandse toeristen met rust gaan laten.
Erdogan heeft vandaag in zijn speech wederom gezegd dat het nazisme is opgestaan, en dat we fascisten zijn.



Nederland zal boeten voor wat de regering "zijn burgers" in Rotterdam hebben aangedaan tijdens de protesten.

Hij roept zijn "broeders" in Nederland op om woensdag "te doen wat ze moeten doen".

Hij noemt ons verder een "bananenrepubliek" en roept internationale organisaties op om ons te boycotten.



Hij eindigde die hele haatbraak met: "broeders, neem uw buren mee op vakantie naar Turkije "

(Hele speech valt na te lezen op het twitteraccount van Olaf Koens.)



Kom toch op zeg.

Dan ga je daar toch niet een beetje met je billen in het zand liggen?
quote:-Suze- schreef op 12 maart 2017 @ 21:17:

[...]





Waarom zou het onzin zijn?Iemand heeft daar al antwoord op gegeven, dat de mensen die in het toerisme werken zich niet laten ophitsen.
Ik wil er niet heen. Waar we nu heen gaan had een goedkopere vlucht met een tussenstop in Istanboel. Ik ben toch voor de iets duurdere rechtstreekse vlucht gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:30:

[...]



Iemand heeft daar al antwoord op gegeven, dat de mensen die in het toerisme werken zich niet laten ophitsen.Oké.
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:30:

[...]



Iemand heeft daar al antwoord op gegeven, dat de mensen die in het toerisme werken zich niet laten ophitsen.



Voor veel mensen, inclusief mijzelf, gaat het om het principe. Ik denk ook niet dat je er ter plekke last van zult hebben, in tegendeel, ik denk dat je als koning behandelt wordt.



Maar Erdogan wil een internationale boycot op Nederland, roept dat de Nederlandse regering Nazi's zijn en dat we zullen boeten.

En dan heb je toch nog lui die daar lekker hun geld gaan uitgeven.



Dat gaat mijn pet te boven.
De politieke rel met NL kan ook zo weer overwaaien, maar dan nog laat de Erdogan-regering de eigen mensen flink in de steek en schenden ze de burgerrechten van hun eigen volk. Dat is voor mij net zo'n principekwestie.
Turkije trekt mij zowiezo niet echt en door die onrust zou ik nu dus helemaal niet gaan. Ieder zijn ding maar ik zou na die coupe echt geen reis geboekt hebben. Ja je hoeft er niks van te merken en het kan mee vallen maar ik zou dan niet fijn op vakantie gaan. Ja het zal vast goedkoop zijn nu maar ik geef dan liever wat mer uit of ga desnoods een jaar niet op vakantie.
quote:Lucylucille schreef op 12 maart 2017 @ 21:35:

[...]





Voor veel mensen, inclusief mijzelf, gaat het om het principe. Ik denk ook niet dat je er ter plekke last van zult hebben, in tegendeel, ik denk dat je als koning behandelt wordt.



Maar Erdogan wil een internationale boycot op Nederland, roept dat de Nederlandse regering Nazi's zijn en dat we zullen boeten.

En dan heb je toch nog lui die daar lekker hun geld gaan uitgeven.



Dat gaat mijn pet te boven.

Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.

Omdat er 1 man is die van alles roept.

Wij gaan gewoon lekker vakantie vieren in Turkije, waarom?

Omdat het een mooi land is met prachtige resorts, waar je gegarandeerd een heerlijke vakantie hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 12 maart 2017 @ 20:50:

Sowieso vaak dom volk dat naar Turkije gaat...



All inclusive, vreten zich vol, beetje animatie Lezen geen kranten. Kijken geen nieuws en als er dan wat is, staan ze te janken...



Ik ga heerlijk naar een appartementje in Griekenland, lekker rustig. Buiten de deur eten en geen hordes vreettoeristenOver narcisme gesproken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:44:

[...]



Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.

Omdat er 1 man is die van alles roept.

Wij gaan gewoon lekker vakantie vieren in Turkije, waarom?

Omdat het een mooi land is met prachtige resorts, waar je gegarandeerd een heerlijke vakantie hebt!



Als jij maar een mooie vakantie hebt hè!



En niet janken als het misgaat hè
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:44:

[...]



Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.

Omdat er 1 man is die van alles roept.

Wij gaan gewoon lekker vakantie vieren in Turkije, waarom?

Omdat het een mooi land is met prachtige resorts, waar je gegarandeerd een heerlijke vakantie hebt!Ik vind het best bijzonder dat mensen zoals jij zo naïef en onverschillig in het leven kunnen staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 12 maart 2017 @ 20:50:

Sowieso vaak dom volk dat naar Turkije gaat...



All inclusive, vreten zich vol, beetje animatie Lezen geen kranten. Kijken geen nieuws en als er dan wat is, staan ze te janken...



Ik ga heerlijk naar een appartementje in Griekenland, lekker rustig. Buiten de deur eten en geen hordes vreettoeristen
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:44:

[...]



Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.

Omdat er 1 man is die van alles roept.

Wij gaan gewoon lekker vakantie vieren in Turkije, waarom?

Omdat het een mooi land is met prachtige resorts, waar je gegarandeerd een heerlijke vakantie hebt!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:viennas schreef op 12 maart 2017 @ 21:50:

[...]





Als jij maar een mooie vakantie hebt hè!Daar werk ik het hele jaar voor, dus dat is wel de bedoeling ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 12 maart 2017 @ 21:52:

[...]





Ik vind het best bijzonder dat mensen zoals jij zo naïef en onverschillig in het leven kunnen staan.Heel bijzonder. "omdat er 1 man zit die vanalles roept". Ja dat is inderdaad het enige wat er mis is in Turkije.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 12 maart 2017 @ 21:44:

[...]



Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.

Omdat er 1 man is die van alles roept.

Wij gaan gewoon lekker vakantie vieren in Turkije, waarom?

Omdat het een mooi land is met prachtige resorts, waar je gegarandeerd een heerlijke vakantie hebt!



Laat die ene man nu net de baas van het land zijn... En Nederlanders facisten vindt. Mocht je daar om wat voor reden dan ook in de problemen komen ben ik bang dat de overheidsinstanties niet staan te springen om je te helpen.



En geloof me ik hou van het land, heeft enorm veel te bieden buiten de resorts, maar nee voor mij is het momenteel een no-go.
Beter overdressed dan underdressed!
quote:-NummerZoveel- schreef op 12 maart 2017 @ 21:52:

[...]





Ik vind het best bijzonder dat mensen zoals jij zo naïef en onverschillig in het leven kunnen staan.

En ik vind het best bijzonder dat er zoveel mensen zijn die zichzelf bang maken omdat ze zonder reden in de cel zullen belanden.

Of geen euro uit willen geven aan Turkije door de situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven