Verkiezingen 2021 deel 2

13-04-2021 21:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1
actueel/verkiezingen-2021/list_messages/473666

De uitslagen:

Afbeelding

https://www.kiesraad.nl/actueel/nieuws/ ... maart-2021
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Fizz schreef:
25-04-2021 15:20
Je post slaat nergens op, want het is duidelijk dat je geen idee hebt wat het doel van die commissie is. Ik vraag mij ook af op je wel op de hoogte bent van de situatie in Iran.

Het regime van Iran heeft zelfs in Nederland moordaanslagen laten plegen op Iraniërs die hierheen zijn gevlucht en dat toont aan dat je laatste zin complete onzin is.
Het feit dat ik een andere mening dan de jouwe ben toegedaan, wil niet automatisch zeggen dat mijn post nergens op slaat. Syerker nog, als íets nergens op slaat, is.het wel jouw reactie.

Ik ben zeer gied op de hoogte van Iran, zijn aartsconservatieve interpretatie van de Koran, de dictatoriale wijze waarop deze interpretatie bij de bevolking door de strot geramd wordt én het feit dat Iran zich niets aantrekt van de soevereiniteit van amdere alnden en er niet voor schroomd daar in eigen belang te handelen. Behalve de paar moordaanslagen in Nederland is ook de verregaamde inmenging in Syrië daar een goed voorbeeld van, evenals de doelstelling vannhet vernietigen van de Staat Israel.

Maar......

Een land dan nog verder isoleren en uitsluiten naakt zo'n land alleen maar nóg standvastiger in haar overtuiging en hélpt het zittende bewind in het creëren van het beeld van de buitenwereld als boze vijand.

Dus...... op niet-inhoudelijke criteria (en "want het is Iran" vind ik weinig inhoudelijk) uitsluiten van landen in VN commisies is per definitie geen goed idee, naar mijn bescheiden mening.
Fizz schreef:
25-04-2021 16:24
Volgens mij zal er qua zetelverdeling niet zoveel veranderen bij nieuwe verkiezingen. We schieten daar dus weinig mee op. De VVD blijft de grootste en er gaat geen aardverschuiving naar links plaatsvinden.
Als het CDA implodeert hebben we een heel ander politiek landschap.....
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
25-04-2021 21:04
Het feit dat ik een andere mening dan de jouwe ben toegedaan, wil niet automatisch zeggen dat mijn post nergens op slaat. Syerker nog, als íets nergens op slaat, is.het wel jouw reactie.

Ik ben zeer gied op de hoogte van Iran, zijn aartsconservatieve interpretatie van de Koran, de dictatoriale wijze waarop deze interpretatie bij de bevolking door de strot geramd wordt én het feit dat Iran zich niets aantrekt van de soevereiniteit van amdere alnden en er niet voor schroomd daar in eigen belang te handelen. Behalve de paar moordaanslagen in Nederland is ook de verregaamde inmenging in Syrië daar een goed voorbeeld van, evenals de doelstelling vannhet vernietigen van de Staat Israel.

Maar......

Een land dan nog verder isoleren en uitsluiten naakt zo'n land alleen maar nóg standvastiger in haar overtuiging en hélpt het zittende bewind in het creëren van het beeld van de buitenwereld als boze vijand.

Dus...... op niet-inhoudelijke criteria (en "want het is Iran" vind ik weinig inhoudelijk) uitsluiten van landen in VN commisies is per definitie geen goed idee, naar mijn bescheiden mening.
Nog maar een keertje dan: heb je enig idee wat het doel van die commissie is? Als je daarvan op de hoogte bent, dan begrijp je waarom Iran daar geen zitting in hoort te hebben.

Ik deel jouw mening dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Ivm herkenbaarheid heb ik wat dingen weggehaald maar deze forumgenoot was er van overtuigd dat de VVD aanhang de grote verliezer was.

Afbeelding

We zijn inmiddels 6 weken verder en de VVD aanhang is er bijna zeker van dat er een Rutte4 komt.

Hoe onvoorspelbaar is politiek :-D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ephraim, Smolders en VanHage weg bij FvD. Beginnen eigen fractie.


:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven