Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
K
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 11:51
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die zeggen dat ze 'uren door de regen heeft gefietst', het schijnt dat het nog maar 10 minuten regende op het moment van de selfie.
T
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 11:55
0.00% gewijzigd
Begreep dat de de politie geen aanwijzingen heeft dat Anne bewust ' zo' weg zou gaan.
http://www.misdaadjournalist.nl/2017/10 ... elementen/
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop schreef:
02-10-2017 22:32
Klopt. Ik schreef al eerder: ik appte die vrijdag met een kennis in dat gebied over het weer om 18:30 uur. Daar was het toen nog droog.
Daar dacht ik ook nog aan koffiekop en mammavan. Ik was op ongeveer 8km afstand en het regende rond 18:35 even, daarna begon het om 19:30 echt te hozen. Misschien is ze toen gaan schuilen? Na 19:45 is er niets van haar vernomen.
Alle reacties Link kopieren
He koffiekop..je bent wel aardig op de hoogte niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je echt eng. Weet je er soms meer van of reageer je altijd zo op mensen?
Janco schreef:
03-10-2017 00:40
Ik vind je echt eng. Weet je er soms meer van of reageer je altijd zo op mensen?
Je bent zelf eng met je idiote reacties.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd om je telefoon in de stromende regen te houden voor een selfie. Dan ben je toch bang voor waterschade?
Alle reacties Link kopieren
En zat ze op het moment van de selfie op haar fiets?
Ze maakt met 1 hand het V-teken en maakt met haar andere hand de foto. Ze had dus niet haar fiets vast.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
03-10-2017 06:23
En zat ze op het moment van de selfie op haar fiets?
Ze maakt met 1 hand het V-teken en maakt met haar andere hand de foto. Ze had dus niet haar fiets vast.
Ze stond bij een stoplicht. En er zijn tegenwoordig telefoons die behoorlijk tegen water kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ook bij een stoplicht moet je je fiets vasthouden, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Zou ze niet gewoon ergens zijn gaan schuilen? Alleen misschien heeft ze dan het verkeerde huis gekozen om aan te bellen....
Je kunt toch de fiets met je benen en evt ellebogen vasthouden, probeer maar. Als Anne op dat moment geen fiets (meer) had gehad, zou ze dat wel geappt hebben lijkt me.
Ik hoop dat ze snel Anne vinden, of aanwijzingen die meer duidelijkheid geven.
Alle reacties Link kopieren
Janco schreef:
03-10-2017 00:36
He koffiekop..je bent wel aardig op de hoogte niet.

Als je er woont dan ben je inderdaad op ee hoogte van de omgeving. Baarn staat bekend om de mooie omringende bossen maar het is geen wildernis. 10 minuten fietsen en je bent in Lage Vuursche, Soest, Hilversum. Er zijn verschillende parken met huisjes waar mensen wonen, restaurantjes en gewone woonhuizen. Verdwalen kan best maar even lopen of fietsen en je bent weer onder de mensen. Om 18.30 uur was het nog gewoon licht hoor. Tegen 19.30 uur werd het pas schemerig.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Noesa schreef:
03-10-2017 06:49
Ook bij een stoplicht moet je je fiets vasthouden, lijkt me.
Ja want je kan niet even stoppen en een foto maken :facepalm:
Sommige hier kijken echt teveel detectives.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
03-10-2017 07:28
Zou ze niet gewoon ergens zijn gaan schuilen? Alleen misschien heeft ze dan het verkeerde huis gekozen om aan te bellen....
Zoiets denk ik ook. Of ergens gaan schuilen in een garage ofzo, een plek waar ze niet meer uit kan komen. En waar mensen misschien niet zo snel langskomen. Gaan schuilen in het bos en in een van de wateren gevallen? niet alles is te zien met de infrarood helicopter. Opgesloten zitten is ook heel naar maar hoop niet dat ze bij een of andere griezel heeft aangebeld en dat het zo'n frits Schnitzel of hoe heette die Oostenrijker die die meiden in de kelder had?
Wie belt er nou ergens aan om te schuilen? Dat doe je echt niet snel. Dan toch eerder ergens onder een luifel, of tegen een boom of iets dergelijks. Of gewoon jezelf nat laten regenen, in een goede bui ben je na een paar minuten toch al doorweekt, dus dan heeft schuilen geen zin meer. Koud was het niet, dus dat kan het probleem niet zijn.
merel2014 schreef:
03-10-2017 10:07
Zoiets denk ik ook. Of ergens gaan schuilen in een garage ofzo, een plek waar ze niet meer uit kan komen. En waar mensen misschien niet zo snel langskomen. Gaan schuilen in het bos en in een van de wateren gevallen? niet alles is te zien met de infrarood helicopter. Opgesloten zitten is ook heel naar maar hoop niet dat ze bij een of andere griezel heeft aangebeld en dat het zo'n frits Schnitzel of hoe heette die Oostenrijker die die meiden in de kelder had?
Wat een bizarre speculaties zeg :facepalm:
R
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 11:56
99.80% gewijzigd
Goed stuk.
Lijkt me voor de familie bijzonder pijnlijk om allerlei wilde speculaties te lezen terwijl je alleen maar wil weten waar je dochter in godsnaam is.

Edit: dat er op social media niet gezocht zou worden klopt ook niet. Op mijn tijdlijn kwamen zowel oproepen van vriend als moeder voorbij.
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 10:33
18.32% gewijzigd
H
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 11:55
99.61% gewijzigd
Koffiekop schreef:
03-10-2017 10:29
Ik zou de politie maar vast bellen.... ik weet teveel. o_o

Ik erger me gewoon kapot aan mensen die gelijk al hun fantasie erop loslaten en zonder enige informatie en alleen vanuit hun eigen referentiekader (wat ráááár, zomaar een eind gaan fietsen!!!! En zo'n bos is dónker!) gaan speculeren. Er is hier al zelfmoord voorbijgekomen, haar vriend is verdacht omdat ie niet bevriend is met haar achterneef op facebook en zelfs haar familie wordt vreemd bevonden "want ze zoeken niet op social media".

Je zal die familie maar zijn joh. Het zal je kind maar zijn.

Dus dan corrigeer ik, relativeer ik. Moet ik helemaal niet doen hoor, want dit soort action-shoppende huisvrouwtjes uit Rijswijk en Purmerend zijn toch onverbeterlijk, die ruiken spanning en sensatie. Maar goed het jeukt toch hè, zoveel domheid. En soms krab ik dan.

Gelukkig kom ik nooit bij de action. Ben ik geen huisvrouw. Maar kom ik wel (helaas) uit een van deze woonplaatsen. Moet ik mij aangesproken voelen?
Nee toch hopelijk?

Ben namelijk met jou eens. Wat een dom gelul hier al pagina's lang.

Nee.. ik zou ook niet om 17.00 uur nog een end gaan fietsen in de regen. Maar zij misschien wel.
Maar wat is er mis met haar fiets en hoezo kan je met een normale telefoon niet zo'n selfie maken na ene plensbui.

Ik hoop dat ze snel gevonden word, liefst levend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven