VInden wij dit normaal?

13-02-2018 20:01 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum steeds dit berichtje: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/matth ... tel-kwijt/

Een man die met 200 vrouwen naar bed is geweest.
Stel dat hij een vrouw was geweest die met 200 mannen naar bed was geweest? Dan was dat een regelrechte slet. Maar eerlijk gezegd zou ik geen vent moeten die met zoveel vrouwen naar bed is geweest. Die man is gewoon hoerig. Ben ik hierin een uitzondering en vallen vrouwen hier niet zo over, terwijl mannen er wel over zouden vallen als een vrouw zoveel bedpartners heeft gehad?
Uiteindelijk vind ik het zorgelijker als ik iemand van 27 tref die nog maagd is. Wat zegt dat dan over zo iemand?
ElizabethThatcher schreef:
13-02-2018 22:11
Uiteindelijk vind ik het zorgelijker als ik iemand van 27 tref die nog maagd is. Wat zegt dat dan over zo iemand?
Uh... ? Zeg jij het maar.
Tornacense schreef:
13-02-2018 21:31
Je hoort al jaren zowat elke dag in het nieuws dat dat vertrouwen op dat vlak heel vaak geschaad wordt.

Dan laat je zulke rommel gewoon niet van jezelf maken.
Tenzij je het zelf voor veel geld wil verkopen.
Punt.

Ik ben een eind in de 30, heb al 13 jaar een relatie, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit naakt voor een camera te gaan staan voor mijn man.
Echt niet dat ik ooit dat risico neem.
Zelfrespect.


Als ik er morgen een paar miljoen voor krijg van een degelijke kunstzinnige fotograaf wil ik er overigens nog es over denken.
Maar dan weet ik gewoon dat die beelden de komende 60 jaar altijd en overal kunnen opduiken.
Punt, Rommel, Risico, Zelfrespect. Je gooit alles op één hoop, maar adresseert verschillende situaties. Zie je het verschil?
Amant schreef:
13-02-2018 21:48
Mwoah. Ik vraag me dan weer af waarom je dan niet de link naar de beseffende website waarop je als bangameisje vermeld staat op je facebook zou plaatsen.

Durf je niet uit te komen voor wat je bent en wat je doet?
Ik wens er niet voor uitgescholden te worden. Ik had het ooit prima naar mijn zin en daar ga ikzelf niets lelijks van maken en ik neem ook niet over dat een ander dat doet.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
13-02-2018 22:11
Uiteindelijk vind ik het zorgelijker als ik iemand van 27 tref die nog maagd is. Wat zegt dat dan over zo iemand?
Waarom is dat zorgelijker? Kan genoeg redenen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
13-02-2018 22:11
Uiteindelijk vind ik het zorgelijker als ik iemand van 27 tref die nog maagd is. Wat zegt dat dan over zo iemand?
Ik was zelf vanwege persoonlijke redenen (ziekte) er ook pas laat bij (25). Ben verder 100% normaal hoor. ;) Heb juist meer dingen geprobeerd dan mijn vriend, die minder extreem is qua voorkeuren, maar wel bovengemiddeld veel vrouwen heeft gehad.

Zo veel mensen, zo veel wensen. En seks is ook maar een ontwikkelproces, het kost voor veel mensen even tijd om hun weg daarin te vinden. 200 vind ik echter wel een beetje te veel, lijkt net alsof iemand zijn persoonlijke problemen aan het wegstoppen is door maar veel seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo het vermoeden dat de vrouwelijke verleidsters ook meer mannen in hun bed hebben gehad dan gemiddeld. Die zijn er alleen een stuk minder trots op.

Waarschijnlijk doordat een man vaak moeite moet doen om een vrouw in bed te krijgen, en een vrouw vaak alleen maar ' ja' hoeft te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker boeiend. Ik heb liever een man die 200 deernes in z'n bed heeft gehad dan iemand die vijf serieuze relaties heeft gehad. Die zou ik dan weer niet per se hoeven.

Is ook echt niet zoveel hoor. Als je vrijgezel bent van je 18e tot je 35e komt dat neer op zo'n 17 bedpartners per jaar. Meer dan gemiddeld ja, maar nou ook weer niet zó shocking.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
konijntje123 schreef:
14-02-2018 14:34
Ik was zelf vanwege persoonlijke redenen (ziekte) er ook pas laat bij (25). Ben verder 100% normaal hoor. ;) Heb juist meer dingen geprobeerd dan mijn vriend, die minder extreem is qua voorkeuren, maar wel bovengemiddeld veel vrouwen heeft gehad.

Zo veel mensen, zo veel wensen. En seks is ook maar een ontwikkelproces, het kost voor veel mensen even tijd om hun weg daarin te vinden. 200 vind ik echter wel een beetje te veel, lijkt net alsof iemand zijn persoonlijke problemen aan het wegstoppen is door maar veel seks te hebben.
Heel herkenbaar, al heb ik dan een vriend die er laat bij was.
Verder eens met je post.
Alle reacties Link kopieren
Zie je nou wat ik bedoel?
Yasna schreef:
13-02-2018 21:34
Dankje.

Wat geeft iemand het recht om te bepalen dat een ander een slet is terwijl diegene dat zelf niet vindt?
Mensen hebben dat recht niet, dat némen ze!
Nee, dat is niet correct, maar het gebeurt wel en degenen die voor slet uitgemaakt worden moeten er wél mee dealen.
Het-groepje schreef:
14-02-2018 07:35
Ik wens er niet voor uitgescholden te worden. Ik had het ooit prima naar mijn zin en daar ga ikzelf niets lelijks van maken en ik neem ook niet over dat een ander dat doet.
Goed, maar stel dat je dan onwillekeurig op de bangalijst wordt gezet. Dat doet niemand bij zichzelf. Dat doen anderen wel even voor ze, ongevraagd. Of je wordt toch voor slet uitgemaakt, op social media en in je omgeving. Wat doe je daar dan aan?
Zolang vrouwen aan de linkerkant kuis willen overkomen en aan de rechterkant seks willen hebben met wie ze maar willen, zullen ze zich iets aantrekken van de benaming ‘slet’.

Zelf gedaan.
Amant schreef:
14-02-2018 19:37
Zolang vrouwen aan de linkerkant kuis willen overkomen en aan de rechterkant seks willen hebben met wie ze maar willen, zullen ze zich iets aantrekken van de benaming ‘slet’.

Zelf gedaan.
?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
14-02-2018 19:37
Zolang vrouwen aan de linkerkant kuis willen overkomen en aan de rechterkant seks willen hebben met wie ze maar willen, zullen ze zich iets aantrekken van de benaming ‘slet’.

Zelf gedaan.
Wat weet jij hoe dat vrouwen over willen komen? Ik ken geen vrouwen die kuis over willen komen. Vrouwen willen noch overkomen als kuis, noch als slet. Ze willen wél vaak aantrekkelijk overkomen. Maar dat is een ander verhaal. Jij moet niet voor vrouwen invullen hoe ze gezien willen worden. Jij bent geen vrouw, wat weet jij daar van? Niks, dat blijkt wel uit jouw reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven