VInden wij dit normaal?

13-02-2018 20:01 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum steeds dit berichtje: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/matth ... tel-kwijt/

Een man die met 200 vrouwen naar bed is geweest.
Stel dat hij een vrouw was geweest die met 200 mannen naar bed was geweest? Dan was dat een regelrechte slet. Maar eerlijk gezegd zou ik geen vent moeten die met zoveel vrouwen naar bed is geweest. Die man is gewoon hoerig. Ben ik hierin een uitzondering en vallen vrouwen hier niet zo over, terwijl mannen er wel over zouden vallen als een vrouw zoveel bedpartners heeft gehad?
Alle reacties Link kopieren
Is het normaal? Ik zou het niet weten. Misschien heb ik wel mensen in mijn omgeving met eenzelfde aantal, geen idee.
Ik zou het niet als een pluspunt zien als ik met zo'n man zou daten. Of het genoeg is om te stoppen met daten... tja... misschien wel. Want ik hang er ook een bepaalde aan op. Ik bedoel maar, ga je je date vertellen dat je al met meer dan 200 vrouwen hebt geslapen??
dianaf wijzigde dit bericht op 13-02-2018 20:27
22.22% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Neuken kunnen we allemaal.

Ik ben vooral benieuwd welke opleiding hij heeft gedaan en wat-ie voor de kost doet. Met andere woorden: kan hij het gesprek een beetje boeiend houden?
Alle reacties Link kopieren
MissPientje schreef:
13-02-2018 20:12
Denk dat de meeste mannen en vrouwen niet echt staan te springen om een partner die met 200+ naar bed is geweest. Ik in ieder geval niet. Klinkt nl niet als iemand die in staat is om een langdurige relatie op te bouwen. Ik pas er in elk geval voor om de 200zoveelste te worden.
Dit. Een man hoeft vóór mij echt niet heilig te zijn geweest, maar hier zou ik toch wat op afknappen.
Als het veilig en met wederzijdse instemming was, is het dan relevant of mensen vrijen of ganzenborden?

Mijn type is het niet, maar ik ben vast zijn type ook niet. Dus dat scheelt. Een vrouw met even veel partners vind ik ook geen sloerie, maar daar zou ik ook liever mee ganzenborden.
Ik vind 200 sekspartners m/v wel als heel veel klinken. Maar, stel je bent 50 en bent min of meer heel je leven single is het misschien niet meer zo veel.

Oh, wacht, die vent is 27. Ja, ik vind het wel veel en denk er hetzelfde over als iemand man of vrouw is.
Tornacense schreef:
13-02-2018 20:09

Die raakt nooit meer aan een serieuze vaste relatie.
(Of is er iemand die gelooft dat hij bijvoorbeeld op zijn 30ste ineens braafjes monogaam zou worden?)

Benieuwd hoeveel kinderen uit zo'n ouwe r*kker voortgekomen zijn.
Want een monogame relatie is de enige optie? Want een kind uit een monogame relatie is wat telt?
Mannen dragen niet de verantwoordelijkheid van het al of niet op de wereld zetten van een kind hè. Zie abortuswet.

Er is dus geen sprake van eerlijk of niet. Het zijn twee verschillende kwesties.
Ja ik zou echt niet met iemand willen zijn die veel bedpartners heeft gehad. Vies idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er nooit seks mee hebben en het is al helemaal geen relatiemateriaal. Te ver uit elkaar liggende normen en waarden.
Moet hij lekker zelf weten maar als het om een potentiële date zou gaan, zou ik me afvragen of hij wel in staat is om een verbinding aan te gaan. Het lijkt me een hele vreemde manier om met mensen om te gaan, op zijn leeftijd al zo veel sexpartners gehad..
Al vertrouw ik erop dat ik hem niet hierom hoef af te wijzen. Ik denk (en hoop) dat ik zonder dit te weten ook wel kan aanvoelen bij iemand of diegene in staat is om een normale verbinding aan te gaan. En misschien blijkt het dan in zijn geval wel helemaal niets met elkaar te maken te hebben.
Guinevera schreef:
13-02-2018 20:35
Ja ik zou echt niet met iemand willen zijn die veel bedpartners heeft gehad. Vies idee.
Want 3x "vies" is beter dan 300x "vies"? Seks is dus vies?
anoniem_294113 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 20:41
4.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beetje off topic, maar ik heb ooit eens iets gelezen dat veel seksuele partners bij vrouwen meer invloed (negatief) heeft op het uiteindelijk geluksgevoel in een vaste relatie dan voor mannen...
Alle reacties Link kopieren
Jaja, en hij heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.

Ik denk dat het wishful thinking is van die man.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
13-02-2018 20:38
Want 3x "vies" is beter dan 300x "vies"?
Ja, 300 verschillende vrouwen gezoend, kutjes geneukt en misschien gebeft is inderdaad een vies idee.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
13-02-2018 20:38
Want 3x "vies" is beter dan 300x "vies"? Seks is dus vies?
Je doet net alsof seks hetzelfde is als iemand een hand geven...
Alle reacties Link kopieren
Ach stel dat hij in 10 jaar met zo'n 200 vrouwen seks heeft gehad. Dat is zeg zo'n 20 per jaar, en vast nog wel wat meer. Mensen in een relatie van 10jaar hebben, schat ik zo in, gemiddeld veel vaker seks in totaal en per jaar gehad en hun lichamen ook gewoon 'gebruikt', so to speak. Zolang iemand het veilig doet en beide sekspartners van elkaars intenties op de hoogte zijn zie ik het probleem niet eigenlijk. Opscheppen erover hoeft van mij dan weer niet, niet zo interessant.
Yasna schreef:
13-02-2018 20:40
Jaja, en hij heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.

Ik denk dat het wishful thinking is van die man.
Het zegt in mijn ogen ook wel weer iets dat hij het heeft bijgehouden (maar goed misschien doen meer mannen dat van die leeftijd, ik hield mijn kussen ook bij toen ik nog 17 was :proud:).
Qua bedpartners zou ik het van mezelf echt niet weten, dan zou ik terug moeten gaan tellen.
Wat ik niet ga doen want totaal niet boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
13-02-2018 20:41
Ja, 300 verschillende vrouwen gezoend, kutjes geneukt en misschien gebeft is inderdaad een vies idee.

Ik vind het niet vies. Ik vind sex niet vies. Al neukt hij met 100 vrouwen.
Ik vind het wel bizar.
Babette2017 schreef:
13-02-2018 20:43
Je doet net alsof seks hetzelfde is als iemand een hand geven...
Nee, dat doe ik niet. Maar vind je seks nou eigenlijk vies?
Babette2017 schreef:
13-02-2018 20:41
Ja, 300 verschillende vrouwen gezoend, kutjes geneukt en misschien gebeft is inderdaad een vies idee.
Hij heeft geen douche? Zeep? Tandpasta?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
13-02-2018 20:12
Waarom geen discussie? Welke vrouw zou het ooit in haar hoofd halen een soortgelijke bewering te doen? Dan wordt ze publiekelijk afgemaakt. Waarom worden mannen dan niet publiekelijk afgemaakt?

Ja, seks is consumptief misschien, hoewel ik daar ook ouderwets in ben. Maar nog steeds die overduidelijk dubbele moraal. En dan zou ik die dubbele moraal niet ter discussie mogen stellen? Dit moeten we dus normaal vinden.
Woon jij in Saudi Arabië ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Overigens ken ik meerdere vrouwen die 50+ bedpartners hebben gehad. Stuk voor stuk zelfstandige vrouwen, die van de seks hebben genoten. Ik denk zeker niet minder over ze dan over mannelijke vrienden die hetzelfde seksuele verleden hebben. De meeste mensen lopen er alleen niet mee te koop.
Alle reacties Link kopieren
MissPientje schreef:
13-02-2018 20:12
Denk dat de meeste mannen en vrouwen niet echt staan te springen om een partner die met 200+ naar bed is geweest. Ik in ieder geval niet. Klinkt nl niet als iemand die in staat is om een langdurige relatie op te bouwen. Ik pas er in elk geval voor om de 200zoveelste te worden.
Ik ook hoor.
Maar wat mij zo tegenstaat is dat slutshaming voor veel minder bij vrouwen, maar dat mannen onbeperkt hun gang kunnen gaan.
Hier met carnaval in Harbrinkhoek heeft een meisje met een kort rokje zich laten vingeren. Dat hebben ze gefilmd en op Facebook gezet. Vriend heeft het gezien en uitgemaakt. En als wraak haar naaktfoto's verstuurd.

Oke, dat vingeren is slettengedrag. Maar het zijn de naaktfoto's waar ze nu eigenlijk op afgerekend wordt. Maar wat zijn nu naaktfoto's? De ex was fout, hij heeft iets rondgestuurd wat in hem in vertrouwen is verzonden. Dat maakt hém fout, niet haar. Maar zij wordt er op afgerekend.
En dan zie ik hier dat een vent met 200 vrouwen naar bed is gegaan of meer zelfs, en hij komt er gewoon mee weg. Bij haar wordt niet gedacht "haar leven, haar feestje". Dat is gewoon slecht!
iones wijzigde dit bericht op 13-02-2018 20:56
3.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Prima voorlichting van Viva. Als iedere man die zo'n sekseven heeft nou even zijn statistieken op internet zet, dan weet je als vrouw tenminste waar je aan toe bent.


Want daar zit meestal het probleem. Dat mannen met zo'n seksleven zich niet beperken tot vrouwen die ook 200 partners hebben gehad, maar zich "beter" voordoen, en iedere vrouw die ze versieren het gevoel geven dat ze speciaal voor hen is. En dat leidt tot teleurstelling.

Disclaimer: Lees voor man ook vrouw, want andersom geldt het natuurlijk ook.
óu sont les neiges d'antan

Maakt intentie nog iets uit, TO? Ben je een slet wanneer je 30 partners hebt gehad omdat je 30 keer dacht dat je die persoon in je leven wilde hebben in plaats van (ik noem maar wat) 30 verschillende sekspartners hebt gehad omdat je wilde neuken en meer niet?

Is slet dan een oordeel over iemands beoordelingsvermogen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven