VInden wij dit normaal?

13-02-2018 20:01 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum steeds dit berichtje: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/matth ... tel-kwijt/

Een man die met 200 vrouwen naar bed is geweest.
Stel dat hij een vrouw was geweest die met 200 mannen naar bed was geweest? Dan was dat een regelrechte slet. Maar eerlijk gezegd zou ik geen vent moeten die met zoveel vrouwen naar bed is geweest. Die man is gewoon hoerig. Ben ik hierin een uitzondering en vallen vrouwen hier niet zo over, terwijl mannen er wel over zouden vallen als een vrouw zoveel bedpartners heeft gehad?
Tillif schreef:
13-02-2018 21:21
Vind je die jongen ook een slet omdat hij een meisje vingert in het openbaar met carnaval?
Jep.

Als je je dan toch niet kan inhouden, ga dan effe samen naar 't toilet, achter een tent, achter een struik, in de auto, thuis, ...

Maar niet ergens waar ze je zo zien staan.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
13-02-2018 21:11
Dat hier wordt gezegd door sommigen dat het haar eigen schuld is dat die foto's op internet zijn beland.

Dat is dus onzin. Of ze nou wel of niet wist van die foto's. Dat maakt niks uit.
Precies.
iones schreef:
13-02-2018 21:22
Tja weet je, dat is eigenlijk niet relevant, wat wij vinden, of wat is.
Waar ik me aan erger, is dat wanneer een man iets dergelijks doet, dat men dan denkt "zijn leven zijn feestje" zoals iemand hier eerder schreef, maar dat wanneer een vrouw hetzelfde doet, men plotseling niet meer denkt 'haar leven haar feestje", maar dat ze gewoon een risee wordt, omdat ze een slet zou zijn. Ze wordt gewoon slet genoemd. Terecht of niet terecht is niet relevant.
Wanneer je een slet bent, dan weet je dat zelf. Slet zijn is trouwens niet sekse-gerelateerd zoals je in dit topic al hebt kunnen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:24
Wanneer je een slet bent, dan weet je dat zelf. Slet zijn is trouwens niet sekse-gerelateerd zoals je in dit topic al hebt kunnen lezen.


Het is een oordeel dat anderen over je vellen.

Als ik met 300 mannen naar bed wil dan doe ik dat. En dan vind ik mezelf nog steeds geen slet.

Dus jouw bewering is onzin.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-02-2018 21:19
Nee. Want niemand mag jou filmen zonder jouw toestemming. En jij mag van mensen basaal fatsoen verwachten, dus jij hoeft geen rekening te houden met mensen die jou filmen zonder jouw toestemming.
Klopt. Maar ook hier wordt de filmer niet veroordeeld, maar de gefilmde.
Tillif schreef:
13-02-2018 21:21
Vind je die jongen ook een slet omdat hij een meisje vingert in het openbaar met carnaval?
Eindelijk eens iemand die een goede vraag stelt. Want deze vraag geeft nu juist de strekking van mijn topic.
Ik vind de jongen net zo erg.

Ja, ik oordeel hierin, dat klopt. Maar ik vind sommige dingen zouden prive moeten zijn. Ik ben daar ouderwets in.

Maar die naaktfoto's zijn een ander verhaal. Die zijn in vertrouwen gemaakt en gegeven. Je mag dergelijk vertrouwen niet beschamen, want dat zegt meer iets over jezelf, dan over degene die op de foto's staat.
Yasna schreef:
13-02-2018 21:26
Het is een oordeel dat anderen over je vellen.

Als ik met 300 mannen naar bed wil dan doe ik dat. En dan vind ik mezelf nog steeds geen slet.

Dus jouw bewering is onzin.
Excuus. Je hebt gelijk.

Slet betekent in feite dus helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:24
Wanneer je een slet bent, dan weet je dat zelf. Slet zijn is trouwens niet sekse-gerelateerd zoals je in dit topic al hebt kunnen lezen.
Dat heb ik nog niet echt uit dit topic kunnen lezen.
Daarbij heb je hier niet het soort mensen die aan slutshaming doen. De groep hier bestaat grotendeels uit vrouwen, die grotendeels ruim volwassen zijn en veel wijzer in hun gedachtengang.
Slutshaming vindt vooral plaats in de bevolkingsgroep tot 25 denk ik. En dan nog meer door jongens dan door meisjes.
Alle reacties Link kopieren
https://www.awel.be/forum/vragen/12872-ben-ik-een-slet

bizar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
iones schreef:
13-02-2018 21:27


Maar die naaktfoto's zijn een ander verhaal. Die zijn in vertrouwen gemaakt en gegeven. Je mag dergelijk vertrouwen niet beschamen, want dat zegt meer iets over jezelf, dan over degene die op de foto's staat.
Je hoort al jaren zowat elke dag in het nieuws dat dat vertrouwen op dat vlak heel vaak geschaad wordt.

Dan laat je zulke rommel gewoon niet van jezelf maken.
Tenzij je het zelf voor veel geld wil verkopen.
Punt.

Ik ben een eind in de 30, heb al 13 jaar een relatie, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit naakt voor een camera te gaan staan voor mijn man.
Echt niet dat ik ooit dat risico neem.
Zelfrespect.


Als ik er morgen een paar miljoen voor krijg van een degelijke kunstzinnige fotograaf wil ik er overigens nog es over denken.
Maar dan weet ik gewoon dat die beelden de komende 60 jaar altijd en overal kunnen opduiken.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 21:34
14.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-02-2018 21:31
Je hoort al jaren zowat elke dag in het nieuws dat dat vertrouwen op dat vlak heel vaak geschaad wordt.

Dan laat je zulke rommel gewoon niet van jezelf maken.
Tenzij je het zelf voor veel geld wil verkopen.
Punt.

Ik ben een eind in de 30, heb al 13 jaar een relatie, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit naakt voor een camera te gaan staan voor mijn man.
Echt niet dat ik ooit dat risico neem.
Dat vind ik eigenlijk best triest. Dat je je man daarin niet vertrouwt.
Dat je op voorhand al bang ben dat dat zou kunnen gebeuren terwijl je al 13 jaar een relatie hebt. Dat snap ik niet.

Ik vertrouw liever iemand en stoot mijn neus een keer ( wat echt wel eens is gebeurd) dan dat ik zo wantrouwend in het leven sta als jij.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:29
Excuus. Je hebt gelijk.

Slet betekent in feite dus helemaal niets.

Dankje.

Wat geeft iemand het recht om te bepalen dat een ander een slet is terwijl diegene dat zelf niet vindt?
Yasna schreef:
13-02-2018 21:34
Dankje.

Wat geeft iemand het recht om te bepalen dat een ander een slet is terwijl diegene dat zelf niet vindt?
Nou, je mag zelf vinden wat je zelf vindt. Dat even voorop gesteld. Je bepaalt echter niets voor een ander, je hebt hoogstens een mening.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-02-2018 21:31
Je hoort al jaren zowat elke dag in het nieuws dat dat vertrouwen op dat vlak heel vaak geschaad wordt.

Dan laat je zulke rommel gewoon niet van jezelf maken.
Tenzij je het zelf voor veel geld wil verkopen.
Punt.

Ik ben een eind in de 30, heb al 13 jaar een relatie, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit naakt voor een camera te gaan staan voor mijn man.
Echt niet dat ik ooit dat risico neem.
Zelfrespect. Of een niet zo leuke man. Of je vindt jezelf niet zo fotogeniek.


Als ik er morgen een paar miljoen voor krijg van een degelijke kunstzinnige fotograaf wil ik er overigens nog es over denken.
Maar dan weet ik gewoon dat die beelden de komende 60 jaar altijd en overal kunnen opduiken.
Wat nou " punt " ? Alsof jij dat bepaalt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:38
Nou, je mag zelf vinden wat je zelf vindt. Dat even voorop gesteld. Je bepaalt echter niets voor een ander, je hebt hoogstens een mening.


Je mag mij een slet vinden als ik met 300 mannen naar bed ga. Klopt helemaal.

Maar zeggen dat ik dan een slet bén? Nee. Dat mag niet.
Yasna schreef:
13-02-2018 21:40
Je mag mij een slet vinden als ik met 300 mannen naar bed ga. Klopt helemaal.

Maar zeggen dat ik dan een slet bén? Nee. Dat mag niet.
Wellus :cat:

Dat mag ik wel.
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
13-02-2018 20:48
Woon jij in Saudi Arabië ofzo?
Ik denk dat er wel degelijk (weer) een dubbele moraal is helaas, als ik mijn neefje en nichtje (pubers) beluister. Dat vind ik persoonlijk erg triest

In mijn tijd haalde ik ook veel mijn bed in, geheel volgens eigen wens, maar tegenwoordig zou ik waarschijnlijk op een banga lijst staan ofzo, dat vind ik behoorlijk triest
Poeszie schreef:
13-02-2018 21:43
Ik denk dat er wel degelijk (weer) een dubbele moraal is helaas, als ik mijn neefje en nichtje (pubers) beluister. Dat vind ik persoonlijk erg triest

In mijn tijd haalde ik ook veel mijn bed in, geheel volgens eigen wens, maar tegenwoordig zou ik waarschijnlijk op een banga lijst staan ofzo, dat vind ik behoorlijk triest
Mwoah. Ik vraag me dan weer af waarom je dan niet de link naar de beseffende website waarop je als bangameisje vermeld staat op je facebook zou plaatsen.

Durf je niet uit te komen voor wat je bent en wat je doet?

What the fuck..? :woa:

Het is dat er staat ‘een jaar geleden’ maar dit lijkt wel een gesprek uit de jaren 50.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
13-02-2018 21:43
Ik denk dat er wel degelijk (weer) een dubbele moraal is helaas, als ik mijn neefje en nichtje (pubers) beluister. Dat vind ik persoonlijk erg triest

In mijn tijd haalde ik ook veel mijn bed in, geheel volgens eigen wens, maar tegenwoordig zou ik waarschijnlijk op een banga lijst staan ofzo, dat vind ik behoorlijk triest
Wat in mijn jeugd vrij normaal was ( we deden wedstrijdjes wie er met de meeste jongens zou tongen ) is nu te-sletterig-voor-woorden. Aan de andere kant is tegenwoordig een triootje in een nog vrije jonge relatie dan weer redelijk normaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
13-02-2018 21:49
What the fuck..? :woa:

Het is dat er staat ‘een jaar geleden’ maar dit lijkt wel een gesprek uit de jaren 50.
" Naar je vrienden luisteren " . En dat moet dan goed advies zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:48
Mwoah. Ik vraag me dan weer af waarom je dan niet de link naar de beseffende website waarop je als bangameisje vermeld staat op je facebook zou plaatsen.

Durf je niet uit te komen voor wat je bent en wat je doet?
Weten jouw ouders de ins and outs van jouw seksleven doordat jij dat op Facebook knalt? Waarom zou je zoiets doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tornacense schreef:
13-02-2018 21:31
Je hoort al jaren zowat elke dag in het nieuws dat dat vertrouwen op dat vlak heel vaak geschaad wordt.

Dan laat je zulke rommel gewoon niet van jezelf maken.
Tenzij je het zelf voor veel geld wil verkopen.
Punt.

Ik ben een eind in de 30, heb al 13 jaar een relatie, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit naakt voor een camera te gaan staan voor mijn man.
Echt niet dat ik ooit dat risico neem.
Zelfrespect.


Als ik er morgen een paar miljoen voor krijg van een degelijke kunstzinnige fotograaf wil ik er overigens nog es over denken.
Maar dan weet ik gewoon dat die beelden de komende 60 jaar altijd en overal kunnen opduiken.
Ik heb echt prachtige foto’s van toen ik nog een prachtig lijf had. En anderen hebben ook die prachtige foto’s van mijn prachtige lijf.

Gewoon een volwassen vrouw met een gezonde dosis zelfvertrouwen.

Ik adviseer mijn kind, als hij ooit de behoefte heeft om naakt op de foto te gaan, alleen om nooit herkenbaar op een naaktfoto te gaan en heel goed na te denken wat hij aan wie stuurt.

Verder vind ik het totaal oninteressant met hoeveel vrouwen mijn partner het bed gedeeld heeft. Niet weinig denk ik.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 21:51
" Naar je vrienden luisteren " . En dat moet dan goed advies zijn.

En de woorden als hoer en slet vliegen je om de oren... het gaat om kússen notabene! Koekoek
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
13-02-2018 21:43
Wellus :cat:

Dat mag ik wel.
Dan doe je het wel.
Ook goed. :)

Maakt mij namelijk helemaal niks uit of jij mij een slet vindt of niet. :)
Yasna schreef:
13-02-2018 22:07
Dan doe je het wel.
Ook goed. :)

Maakt mij namelijk helemaal niks uit of jij mij een slet vindt of niet. :)
Ik vind dat ook niet, maar ik mag het wel zeggen, vind ik. Wanneer ik dat zou vinden, dan. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven