Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
De vlucht is een gedeelde vlucht met KLM... Mijn god, er zitten heel veel Nederlanders op die vlucht!

Wat erg, geen woorden voor..
Vreselijk. Arme nabestaanden.

Ook ik doe niet aan speculeren. Ik wacht verder nieuws af. Ik vind dat de conclusie dat het is neer geschoten wel erg snel is gekomen. Ik vraag me af of dit allemaal wel waar is. Wat moet je wel niet voor wapens hebben om zoiets voor elkaar te krijgen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:07:

Wat erg LadyPhoxy, ik duim voor je...

Bedankt voor jullie berichtjes...heb haar net gesproken, ze vliegt vanavond om 20.50 met Malaysian Airlines.

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 18:13:

[...]

is nog niet bevestigd toch?

ik vertrouw er sowieso niemand...beide partijen bevatten mensen die zelfs niet schuwen voor met opzet een vliegtuig neer halen om VS en EU te laten in grijpen/embargo Rusland op laten heffen..Ik zie het ook niet meer nu op VK
Pfff gelukkig LP!
Vreselijk.

Ik vermoed dat het nog wel even gaat duren voor duidelijk is wat er is gebeurd. Voor hetzelfde geld mag er niemand dat gebied in vanwege de oorlog daar.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:LadyPhoxy schreef op 17 juli 2014 @ 18:13:

[...]

Bedankt voor jullie berichtjes...heb haar net gesproken, ze vliegt vanavond om 20.50 met Malaysian Airlines.

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.Wat een opluchting! Maar hoe erg voor al die andere mensen die nu in de onzekerheid zitten.
Tjezus, wat vals
Gelukkig, LadyPhoxy!
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 18:14:

[...]

Ik zie het ook niet meer nu op VKik heb nu NLD1 op en er werd gezegd dat een leider van de separatisten zou hebben gezegd dat hij verantwoordelijk was, of dat hij had gezegd dat hij een Antonov had neer gehaald en dat dit dus in werkelijkheid de Boeing 777 is..

[...]

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.Gelukkig! Hopelijk passen ze de vluchtroute aan en vermijden ze Oekraine/Rusland in 't vervolg.

[...]

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.Gelukkig! Maar ik betwijfel of die vlucht nog gaat.. Of met een gewijzigde route..

[...]

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.god zij dank!

[...]

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.Wat fijn voor jou en haar gehele omgeving.
quote:MarianneDavids schreef op 17 juli 2014 @ 17:38:

Vreselijk. Een vriendin van me gaat volgende maand naar Kuala Lumpur, ze zou deze maand zijn gegaan maar haar nicht kon niet eerder. Toeval?

Ik heb kippevel.. een vriendin van mij is gisteren naar kuala lumpur gevlogen. Ze heeft last minute haar ticket om laten booken. Ze zou vandaag gaan.

Ik ben zo dankbaar. Sprakeloos. Die arme mensen. Hun families. Wat een ramp!
Oh gelukkig maar LadyPhoxy!

Gaat haar vlucht nog wel door?
Maar als het niet is neergeschoten, dan is het nog steeds de tweede MA 777 in korte tijd die maar zo uit de lucht lijkt te vallen. Zonder enige aanwijzing voor problemen volgens MA blijkbaar.
Dat is toch niet voor te stellen dat seperatisten dit hebben gedaan!

Op nl1 nu dat er fotos op twitter staan van de seperatisteleider die lijken op de beelden van het vliegtuig. Leider zegt een vrachtvliegtuig te hebben neergeschoten.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 18:16:

[...]

ik heb nu NLD1 op en er werd gezegd dat een leider van de separatisten zou hebben gezegd dat hij verantwoordelijk was, of dat hij had gezegd dat hij een Antonov had neer gehaald en dat dit dus in werkelijkheid de Boeing 777 is..Er is ook een vrachtvliegtuig neergehaald idd las ik.
Oef, LadyPhoxy wat een opluchting voor jou, maar wat een ellende dit, afschuwelijk...
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 18:17:

[...]

Ik heb kippevel.. een vriendin van mij is gisteren naar kuala lumpur gevlogen. Ze heeft last minute haar ticket om laten booken. Ze zou vandaag gaan.

Ik ben zo dankbaar. Sprakeloos. Die arme mensen. Hun families. Wat een ramp!Pfoeii dat lijkt me bizar!
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:16:

[...]

Gelukkig! Hopelijk passen ze de vluchtroute aan en vermijden ze Oekraine/Rusland in 't vervolg.nou ja, je moet sowieso over Rusland, maar Oekraine mijden vind ik een goed idee ja...er was een tijd dat je ook boven de Kaukasus niet moest vliegen.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 18:17:

Oh gelukkig maar LadyPhoxy!

Gaat haar vlucht nog wel door?

Dat weet ze nog niet. Nog geen bericht dat het niet door gaat.

Zo want ben ik opgelucht...maar voelt zo dubbel, want er zitten nog zo veel mensen in onzekerheid
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 18:18:

[...]

Er is ook een vrachtvliegtuig neergehaald idd las ik.Dat was inderdaad vanmiddag ergens... Ik dacht eerst dat dit wraak vanuit Oekraine zou zijn...
Man die foto van paspoort twitterde heeft ook een foto van onderdeel van vliegtuig getwitterd ( kleuren van Malaysia Airlines)
quote:prior schreef op 17 juli 2014 @ 18:17:

Dat is toch niet voor te stellen dat seperatisten dit hebben gedaan!

Op nl1 nu dat er fotos op twitter staan van de seperatisteleider die lijken op de beelden van het vliegtuig. Leider zegt een vrachtvliegtuig te hebben neergeschoten.ik vind het niet bepaald netjes, om niet te zeggen zwaar onbeschoft en gevaarlijk, van die meneer op NOS om zulke dingen te zeggen. Als het is neer gehaald wijst dat eerder op de anti Russen...als het met opzet gebeurde dan. Maar de stemming is al zo anti Russisch hier, nu al vast zonder zekerheid nog meer olie op vuur gooien kan echt heel erge gevolgen gaan hebben voor iedereen...dus ik vind dat men op tv eventjes niet zo moet speculeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven