Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Zit nu het extra nieuwsbericht te kijken. Echt verschrikkelijk. Maar als het contact al bij binnenkomst in Oekraïne is verbroken. Zal het toch wel niet neergeschoten zijn.
Ik haal het wel weg maar feit blijft dat de info circuleert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik krijg net een appje van mijn vriend hierover. Vreselijk.
Wat enorm smakeloos die foto op twitter
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 17:53:

Wat enorm smakeloos die foto op twitter

Tsja... de jubelstemming in het filmpje is ook erg naar.

Schijnbaar reageert men daar nu zo. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik in een gebied zou wonen waar zoveel spanningen heersen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:liubi schreef op 17 juli 2014 @ 17:47:

[...]

Gatverdamme dat commentaar in dit filmpje..Die mensen weten niet dat het om een passagiersvliegtuig gaat en denken - waarschijnlijk - dat het om een vliegtuig van de 'vijand' gaat.
Dat paspoort wat sneu toch voor die 295 mensen. Verschrikkelijk! Ook voor alle nabestaanden. Je zal je moeder maar op twitter tegenkomen zo, met dat paspoort.
Als die foto echt is, wat verschrikkelijk dat ze dat op twitter posten
Pffff vreselijk nieuws!! Hoe erg ook voor de familie, al die vage berichten..!
Ik vind berichten van de Oekraïense regering over het neerschieten door separatisten ook niet per se geloofwaardig.
Tjezus, wat vals
quote:Enn schreef op 17 juli 2014 @ 17:54:

[...]

Tsja... de jubelstemming in het filmpje is ook erg naar.

Schijnbaar reageert men daar nu zo. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik in een gebied zou wonen waar zoveel spanningen heersen.Dat is waar, die mensen daar leven in vreselijke spanning.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 17:52:

Vind het best wel onverantwoordelijk om een reguliere vluchtroute over oorlogsgebied te laten gaan eerlijk gezegd.ja precies, en ik wil eigenlijk wel weten welke routes er genomen worden naar andere landen in de buurt (waar ik familie bezoek)..
Ja er wordt gezegd: "iedereen is blij" en dan wordt er hard gelachen.
Vreselijk...... arme nabestaanden....... Ik doe niet mee met speculeren, ik wacht wel af tot er meer bekend is over de toedracht van dit afschuwelijke ongeluk.
wat een narigheid weer.

Ben benieuwd wat ze nu weer gaan draaikonten bij MA.
Heftig allemaal..
Tja, de lokatie roept vragen op, maar dat het weer een triple seven van malaysia is helpt ook niet...

Zit hier met kippenvel op de bank.
Oh nee....mijn beste vriendin zou vandaag naar Kuala Lumpur vliegen...maar er gaan vast meerdere vluchten per dag...toch?
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 17:59:

wat een narigheid weer.

Ben benieuwd wat ze nu weer gaan draaikonten bij MA.Doen ze al, MA zei dat er niks bekend is bij hen over een neergestort vliegtuig.
Mijn hemel, wat een drama weer!!!

Ik lees het nét (hier dus) en durf de tv nauwelijks aan te zetten. Verschrikkelijk! Arme familieleden en andere betrokkenen.
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 18:01:

[...]

Doen ze al, MA zei dat er niks bekend is bij hen over een neergestort vliegtuig.En ze melden een incident aan boord.
quote:LadyPhoxy schreef op 17 juli 2014 @ 18:01:

Oh nee....mijn beste vriendin zou vandaag naar Kuala Lumpur vliegen...maar er gaan vast meerdere vluchten per dag...toch?Weet je met welke maatschappij ze ging? Er gaat maar 1 Malaysian per dag (in dit geval geshared met KLM), maar er gaan zeker ook andere maatschappijen (Emirates bijv) die kant op.
quote:zoetie schreef op 17 juli 2014 @ 17:59:

Vreselijk...... arme nabestaanden....... Ik doe niet mee met speculeren, ik wacht wel af tot er meer bekend is over de toedracht van dit afschuwelijke ongeluk.Dat vind ik ook altijd wel een nadeel van die live-uitzendingen. Soms is er een tijdje geen nieuws en dan worden er bedenkelijke bronnen gebruikt, zoals nu zo'n onbevestigde twitteraccount. Aan de andere kant wil je ook graag zo snel mogelijk zoveel mogelijk nieuws dus het is wel te begrijpen dat ze het zo doen.
Tjezus, wat vals
quote:LadyPhoxy schreef op 17 juli 2014 @ 18:01:

Oh nee....mijn beste vriendin zou vandaag naar Kuala Lumpur vliegen...maar er gaan vast meerdere vluchten per dag...toch?Och nee toch... volgens schiphol.nl gaan er twee vluchten vandaag...
ik hoop wel dat snel Europese onderzoekers te plaatse zullen zijn om onderzoek te doen naar de toedracht, en dan zonder Russen en Oekraieners want die kunnen hier niet bij neutraal zijn en dat komt de nabestaanden niet ten goede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven