Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ok nu die van geenstijl ook bekeken. Ook die is niet zo herkenbaar als ik verwacht had door de berichten hier.
Dan haal ik 'm nu weer weg.
quote:Cadou schreef op 19 juli 2014 @ 00:46:

[...]

Kan me de kriebels nog herinneren van die vallende mensen in New York, dat werd over and over uitgezonden op iedere zender.Ja, afschuwelijk. En als nabestaande zie je je geliefde elk jaar weer die sprong maken. Lijkt me vreselijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@BGB laten we het er op houden dat ik nogal wat oorlogs/genocidebeelden gezien heb in mijn leven.

Maar nogmaals: ik spreek vanuit wat IK zou vinden. Ik spreek niet voor anderen. Dat probeer ik iig niet te doen.
quote:lemoos2 schreef op 19 juli 2014 @ 00:46:

[...]

Ja. Maar ik snap ook nooit zo de meerwaarde van een lijkje nadat eerst uitvoerig de uitzinnig krijsende ouders zijn gefilmd, het vertwijfelde zusje en het zwaargewonde broertje.

Waarom de ene nieuwszender perfect in staat is de impact te vatten in 'nette' beelden en vervolgens dat leed te plaatsen in het grote geheel waar de andere nieuwszender schijnbaar niet kan zonder een vorm van lijkenpikkerij.Je zou het bijna niet hardop durven zeggen, maar, kijkcijfers?
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 00:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Kerplunk in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">Kerplunk schreef op 19 juli 2014 @ 00:42</a>:</b>

Er zijn foto's te vinden die nog vele malen schokkender zijn dan de link die hier geplaatst is. Deze worden niet op mainstream media geplaatst.<b> Ik heb ongewild wat foto's gezien toen ik op zoek was naar nieuws</b> en ik denk dat ik vannacht wakker ga liggen van de absolute horror. Ik zal het niet beschrijven wat ik gezien heb, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er nabestaanden zijn die er beter van worden zoiets te zien.</div></blockquote>

Wat een crap.

Ik heb gisteren en vandaag ook gezocht naar nieuws. En geen een schokkende foto gezien.

Het is maar net waar je zoekt he.... Nou ik heb ze ook gezien en heb echt niet op foto's gegoogled. Op social media staat het ook en als je dat opent staat het ook al vol in je beeldscherm. Dan kun je het wegklikken maar dan heb je het al vluchtig gezien
.
quote:Borodini_ schreef op 19 juli 2014 @ 00:50:

[...]

Wat een crap.

Ik heb gisteren en vandaag ook gezocht naar nieuws. En geen een schokkende foto gezien.

Het is maar net waar je zoekt he....Ik had voordat ik op de link klikte ook nog niks gezien. Ik doe niet aan Twitter en Instagram en op FB heb ik niks voorbij zien komen.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:51:

[...]

+1 en het zijn ook altijd dezelfde.Zou ook een beetje stom zijn als degenen die hier tegen zijn morgen ineens wat anders vinden, he?
Ik heb op Facebook trouwens van mijn vrienden geen 1 foto gezien waar lijken op staan. En ik deel ze zelf ook niet trouwens.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:52:

[...]

Nou ik heb ze ook gezien en heb echt niet op foto's gegoogled. Op social media staat het ook en als je dat opent staat het ook al vol in je beeldscherm. Dan kun je het wegklikken maar dan heb je het al vluchtig gezienEn waarom zou je het openen dan ?
quote:Cadou schreef op 19 juli 2014 @ 00:52:

[...]

Je zou het bijna niet hardop durven zeggen, maar, kijkcijfers?Duh. Wel een keuze van ieder persoonlijk. Dus om zo maar te zeggen 'we kijken weg als het buiten onze comfortzone valt' is niet juist.
quote:Shebyte schreef op 19 juli 2014 @ 00:53:

[...]

Ik had voordat ik op de link klikte ook nog niks gezien. Ik doe niet aan Twitter en Instagram en op FB heb ik niks voorbij zien komen.

Ik op FB ook niet.

En op Twitter ook niet.

De rest heb ik niet.

Zal wel iets zeggen over mijn 'vrinden' op FB en Tw. ;)
quote:blijfgewoonbianca schreef op zaterdag 19 juli 2014 00:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:51</a>:</b>

[...]

+1 en het zijn ook altijd dezelfde.</div></blockquote>Zou ook een beetje stom zijn als degenen die hier tegen zijn morgen ineens wat anders vinden, he? Gaat mij erom dat sommige zo door blijven gaan met hun mening opdringen. Dat zijn altijd dezelfde
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 00:51:

[...]

Ja, afschuwelijk. En als nabestaande zie je je geliefde elk jaar weer die sprong maken. Lijkt me vreselijk.

Er is nog een docu over geweest: 'The falling man'

Ze waren op zoek naar de persoon achter een foto. Uiteindelijk is die gevonden en de nabestaanden waren opgelucht dat ze nu wisten hoe hij aan zijn einde is gekomen.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 00:52:

@BGB laten we het er op houden dat ik nogal wat oorlogs/genocidebeelden gezien heb gezien in mijn leven......Live of op internet?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Mijn collega is trouwens een vriendin verloren in de crash. Die heeft vanochtend op het werk na 10 min haar Facebook uitgelogd. Omdat ze de steunbetuigingen van facebookvrienden gewoon (nog) niet trok.
Borodini doe niet zo dom. Ik heb instagram en 600 volgens dus als ik mijn pagina open en iemand heeft iets geplaatst dan zie ik dat. Of als ik naar de algemene foto's ga dan staat er ook wel eens iets tussen. Is vanuit de hele wereld dus iedereen kan plaatsen. Kun je het wegklikken maar je opent dat niet, je ziet 30 foto's tegenlijk in beeld van foto's op een strand tot selfies en tot dit soort foto's
.
@denachtzuster, niet live. Maar die zien wij nu ook niet.
Om heel eerlijk te zijn, ik kan foto's van lijken een heel stuk beter handelen dan foto's van bijvoorbeeld mishandelde dieren ofzo. Geen idee hoe het komt, heb het eigenlijk altijd al gehad.

Don't shoot me
quote:lemoos2 schreef op 19 juli 2014 @ 00:54:

[...]

Duh. Wel een keuze van ieder persoonlijk. Dus om zo maar te zeggen 'we kijken weg als het buiten onze comfortzone valt' is niet juist.Was het maar waar. Het dagelijkse nieuws is het best bekeken programma van Nederland. En idem voor ieder ander land...
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 00:30:

[...]

Ja. Ik ben principieel tegen censuur en van wegkijkers word ik misselijker dan van deze foto's.interessante omdraaiing. Ik zag dat ook geenstijl, ramptoeristen en lijkenpikkers bij uitstek ook het vingertje wijzen naar de "moraalridders". Ik ben liever een moraalridder dan een lijkenpikker en aaseter en god wat ben ik blij dat er nog meer moraalridders zijn.
quote:Shebyte schreef op zaterdag 19 juli 2014 00:58 Om heel eerlijk te zijn, ik kan foto's van lijken een heel stuk beter handelen dan foto's van bijvoorbeeld mishandelde dieren ofzo. Geen idee hoe het komt, heb het eigenlijk altijd al gehad.

Don't shoot me Heb ik ook, weet niet hoe dat komt. Vind ik ook raar van mezelf maar ik heb dat ook
.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:55:

[...]

Gaat mij erom dat sommige zo door blijven gaan met hun mening opdringen. Dat zijn altijd dezelfdezet je die toch op ignore?
Ik kom alleen nooit op geenstijl. Tenzij ik er door iemand naar doorverwezen word.
Ik zit nog in onduidelijkheid. Waarschijnlijk zat er een oud collega van mij in het vliegtuig maar heb nog geen bevestiging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven