Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:05:

[...]

ik ga niet weg, en lees maar even terug, dan weet je precies wie er al zijn afgehaakt. En jij bepaalt niet wie er een "echte" nabestaande is en wie niet

Je hoeft van mij niet weg. Ik zou je de grond onder je bestaan niet willen wegnemen...

Zou leuk zijn als je eens ophoudt met je gezeur, want dat is het onderhand wel. Iedereen hier kent ondertussen je standpunt, je hebt je punt tot in den treure gemaakt. Veel mensen zijn het niet met je eens en voelen zich niet geroepen zich aan jouw zelf verklaarde regels van goed fatsoen te houden.

Het wordt een beetje sneu zo onderhand.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:09:

[...]

Precies. Als mijn moeder of broer of zus daar in zat dan ging ik niet forummen. Dusiedereen die geen oma of broer of zus is verloren is geen nabestaande?
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:06 Wat ik dom vind, is iemand met '600' volgers op sm... nou whoefuckerdiehoo...

Dan heb je er 600, ( Of meer, of minder ) en dan ga je lopen mieren over wat je allemaal wel niet te zien krijgt.. Dat kan je je toch ook wel van te voren indenken.

Dat het hebben van 600 volgers, vrinden, twitteraars, weet ik veel wat, niet normaal is. En dat 600 ( of meer of minder ) overdreven is. En dat je er dus indirect zelf voor kiest om overladen te worden met informatie waar je helemaal niet op zit te wachten.

Zo dom vind ik dat. Hahahahaha thnx voor je nuttige bijdrage
.
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:06 Wat ik dom vind, is iemand met '600' volgers op sm... nou whoefuckerdiehoo...

Dan heb je er 600, ( Of meer, of minder ) en dan ga je lopen mieren over wat je allemaal wel niet te zien krijgt.. Dat kan je je toch ook wel van te voren indenken.

Dat het hebben van 600 volgers, vrinden, twitteraars, weet ik veel wat, niet normaal is. En dat 600 ( of meer of minder ) overdreven is. En dat je er dus indirect zelf voor kiest om overladen te worden met informatie waar je helemaal niet op zit te wachten.

Zo dom vind ik dat. Doe je weer dom. Want zoiets als gister gebeurt niet elke dag he dus normaal zie je dat soort dingen niet
.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:10:

[...]

Het wordt een beetje sneu zo onderhand.Dat jij jezelf blijft herhalen is dat niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:08:

[...]

Flauw? Waarom zit jij foto's te bekijken van lichamen als er misschien iemand tussen zit die je kent?

Misschien ter bevestiging ofzo?

Wat ik al eerder zei: ik heb 1 fotoreeks gezien en ik kan vrij goed tegen foto's van lijken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:07:

[...]

de dwingelandij van zinloze en onware speculaties, een niet geverifieerde passagierslijst en foto's die inbreuk maken op de privacy van de slachtoffers vind je niet erg?

Hangt ervan af. Ik heb ook daarin mijn grenzen, maar die zijn persoonlijk en hoef ik niet dwingend op te leggen aan anderen.

Speculeren is volkomen normaal in zo'n situatie. Als je op een forum al niet meer mag speculeren...
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:10:

[...]

Je hoeft van mij niet weg. Ik zou je de grond onder je bestaan niet willen wegnemen...

Zou leuk zijn als je eens ophoudt met je gezeur, want dat is het onderhand wel. Iedereen hier kent ondertussen je standpunt, je hebt je punt tot in den treure gemaakt. Veel mensen zijn het niet met je eens en voelen zich niet geroepen zich aan jouw zelf verklaarde regels van goed fatsoen te houden.

Het wordt een beetje sneu zo onderhand.Fijn dat iedereen mijn standpunt kent, het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ook mensen die hun eigen aasgierengedrag verdedigen worden zo gedwongen tot nadenken. En ja, ook jij bent er nogal mee bezig, je wordt er zelfs boos van, dat is dus een hele goede ontwikkeling
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:10:

[...]

iedereen die geen oma of broer of zus is verloren is geen nabestaande?De neef van de nicht van de bakker is geen nabestaande nee. Ook niet de oud-klasgenoot van dertig jaar geleden. Maar dat is mijn definitie.
Nou mensen, wat een respectvol topic is het geworden
Als je 600 volgers hebt zie je niet hun shit. Als je zelf 600 mensen volgt zie je aardig wat ja. Maar je bent er zelf bij dat je 600 mensen gaat volgen he...daar moet wel het eea tussen zitten dat content gaat plaatsen die jij niet leuk vindt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 01:12:

[...]

Dat jij jezelf blijft herhalen is dat niet?Wauw, wellicht heb ik mezelf een paar keer herhaald. Vergeleken met die stortvloed van jou en meds is het echter peanuts.
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:09</a>:</b>

[...]

Precies. Als mijn moeder of broer of zus daar in zat dan ging ik niet forummen. Dus</div></blockquote>iedereen die geen oma of broer of zus is verloren is geen nabestaande? Jawel ik zeg alleen dat ik dan niet zou forummen en dat de meeste nabestaande denk ik wel iets beters te doen hebben dan forummen. Vast niet allemaal hoor, sommige zullen zich wel wat afzijdig houden en wel forummen etc. Snap ook wel dat sommige het moeilijk vinden om hier mee te lezen daarom is er nu nog een ander topic
.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:12:

[...]

Doe je weer dom. Want zoiets als gister gebeurt niet elke dag he dus normaal zie je dat soort dingen niet

Je doet zelf dom.

Maar dat geeft niet hoor. Verstand komt met de jaren. Dus er is nog hoop voor je
En idd. Er zijn best wat mensen die aardig veel aandacht naar zichzelf trekken omdat een vriend van hun broer zijn vriendinnetje is een studiegenootje verloren en boehoeeee ze zijn zo verdrietig.

Dit is verschrikkelijk voor nabestaanden, maar ik heb ook al wat verhalen gehoord van mensen die de overledene volgens mij helemaal niet kenden maar doen alsof hun wereld ingestort is.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:14:

[...]

Wauw, wellicht heb ik mezelf een paar keer herhaald. Vergeleken met die stortvloed van jou en meds is het echter peanuts.

Ach, je begint net.

Maar je bent lekker op dreef, hoor.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:14:

[...]

Wauw, wellicht heb ik mezelf een paar keer herhaald. Vergeleken met die stortvloed van jou en meds is het echter peanuts.Je voelt je blijkbaar erg aangesproken. Wat zegt dat denk je?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:13:

[...]

Fijn dat iedereen mijn standpunt kent, het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ook mensen die hun eigen aasgierengedrag verdedigen worden zo gedwongen tot nadenken. En ja, ook jij bent er nogal mee bezig, je wordt er zelfs boos van, dat is dus een hele goede ontwikkeling

Oh oh oh oh. Echt het is zielig. Je overtuigt helemaal niemand zo en strijkt mensen alleen maar tegen de haren in.

Laten we het over iets echt ergs hebben. Namelijk het uit de lucht schieten van honderden onschuldige mensen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:10:

[...]

iedereen die geen oma of broer of zus is verloren is geen nabestaande?Inderdaad. Nabestaande = nabije bloedverwant.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:13:

[...]

Fijn dat iedereen mijn standpunt kent, het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ook mensen die hun eigen aasgierengedrag verdedigen worden zo gedwongen tot nadenken. En ja, ook jij bent er nogal mee bezig, je wordt er zelfs boos van, dat is dus een hele goede ontwikkeling

Het punt is dat je te ver gaat in je mening doordrukken. Je kunt ook gewoon accepteren dat anderen misschien anders denken over bepaalde dingen.

Jij vind dat ik aasgierengedrag heb (want ook ik kijk foto's), Het grote verschil is dat ik mijn mening niet doordruk en respecteer dat anderen het wellicht niet willen zien.

Alles staat op internet, iedereen moet voor zichzelf bepalen of ze bepaalde dingen willen zien/lezen of niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:16:

[...]

Je voelt je blijkbaar erg aangesproken. Wat zegt dat denk je?Jij en bgb, jullie moeten toch wel een heel saai leven hebben als dit je belangrijkste tijdverdrijf is....
Het filmpje op geenstijl, is om niet goed van te worden.

Verschrikkelijk.

Ik hou het hierbij.
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:16:

[...]

Inderdaad. Nabestaande = nabije bloedverwant.Wat een weduwnaar/ weduwe degenereert tot een vage bekende?
quote:markovic schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:10</a>:</b>

[...]

iedereen die geen oma of broer of zus is verloren is geen nabestaande?</div></blockquote>De neef van de nicht van de bakker is geen nabestaande nee. Ook niet de oud-klasgenoot van dertig jaar geleden. Maar dat is mijn definitie.

Zo denk ik ook. Oud klasgenoot van jaren geleden zat ook in het vliegtuig , heel erg , afschuwelijk maar ik ben geen nabestaande. Meisje van de supermarkt blijkbaar ook zag ik vandaag.

Maar iemand van gezicht kennen maakt mij geen nabestaande. Ik vind het voor alle slachtoffers vreselijk, ook degene die ik niet ken.
.
Ik weet niet of ik volgens jou ook onder aasgieren van sabbaticalmeds, als dat zo is hoor ik het graag. Ik heb namelijk niet het idee dat ik me heb lopen gedragen als een aasgier en expres bloeddorstig op zoek ben geweest naar schokkende plaatjes en die ben gaan verspreiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven