Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
WTC reizen 20-30 man geboekt, is dat hetzelfde al D reizen?

niet dus helaas.............
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:44:

[...]

Ja ik ook, maar als nabestaande blijf je toch hopen op een wonder, dat iemand uiteindelijk toch niet in het toestel terecht is gekomen.Mijn laatste sms naar huis is er altijd eentje als ik al op mijn vliegtuigstoel zit.
Verjaardag van Angela Merkel zal van nu af aan altijd verbonden blijven met het neerstorten van het Malaysian airlines toestel.

Getekend: Wim van de Camp, europarlementariër voor het CDA.

Wat een randdebiel!!!
'Gelukkig' is het vliegtuig in onbewoond terrein terecht gekomen, als al die losse brokstukken op een stad terecht gekomen waren was het drama op de grond nog erger.
Tjezus, wat vals
WTF ik zie een foto dat er mensen (voor de lol) op het wrakstuk staan!? Wat erg.

Geen woorden voor, zo vreselijk voor de nabestaanden.
quote:suzyqfive schreef op 17 juli 2014 @ 18:40:

[...]

Nou idd, dit kan niet... Je zou diegene maar uitgezwaaid hebben... Te herkennen aan de trui en de schoenen...Echt zo verschrikkelijk dit!
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 18:48:

Wat een randdebiel!!!Godskolere wat een malloot.

Verjaardag van Angela Merkel zal van nu af aan altijd verbonden blijven met het neerstorten van het Malaysian airlines toestel.

Wat een randdebiel!!!Nou inderdaad
Tjezus, wat vals
Wat een triest gebeuren, en die foto's die voorbij komen, wat respectloos zeg! Bah!

Wat een randdebiel!!!die mensen zijn echt ver van enige menselijkheid verwijderd he...och 280 mensen dood, en ontrootsbare nabestaanden, maar hey Frau Merkel haar verjaardag heeft nu zo'n naar streepje in de agenda, wat erg voor haar..
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:48:

'Gelukkig' is het vliegtuig in onbewoond terrein terecht gekomen, als al die losse brokstukken op een stad terecht gekomen waren was het drama op de grond nog erger.Het had wat mij betreft op dat stel randdebielen neer mogen komen die daar oorlogje aan 't spelen zijn.
"De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax."

Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.
Tjezus, wat vals
@Star: helemaal mee eens: ik schrok me rot en ik snap ook écht niet wat daar de toegevoegde nieuwswaarde van is.

Vreselijk. En ook zo mensonterend .

Brrr...
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:50:

"De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax."

Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.Dan moet 't zeker niet naar Rusland gaan. Het toestel is hier vertrokken dus moeten die zwarte dozen naar hier komen of naar Maleisie.
Jezus die foto op de site van de Volkskrant....jezussss

Waarom halen ze die niet weg?? Ik zie gewoon alles,,,
De separisten-leider heeft inmiddels ontkend.
Pfff, die foto's vind ik ook nogal onnodig. Net op het journaal ook weer.

Ik snap ook niet dat mensen er zo bij staan en foto's maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Niemand wil met de volgende vlucht:

http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.html
http://www.trouw.nl/tr/nl ... d-Malaysia-Airlines.dhtml
verba volant, scripta manent.
quote:Maleficent schreef op 17 juli 2014 @ 18:54:

Pfff, die foto's vind ik ook nogal onnodig. Net op het journaal ook weer.

Ik snap ook niet dat mensen er zo bij staan en foto's maken.Het heeft journalistieke waarde. Overigens als er hier 'n toestel in mijn achtertuin neerstort zou ik er ook met mijn camera boven op staan.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:55:

http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.htmlIk kan het me goed voorstellen, misschien zou ik zelf ook niet gaan na zo'n nieuws...
Ik snap wel dat mensen foto's maken. Het heeft toch nieuwswaarde en in dit geval kan je niet helpen.
Wat erg dit!
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:55:

http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.html

Nou, Nien daar kijk ik helemaal niet van op.

Ben zelf geen bangepoeperd, maar dat zou ik ook niet durven.

Vreselijk voor alle betrokkenen, bij deze ramp.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat een vreselijk drama. En ontzettend triest voor alle nabestaanden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven