Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

donderdag 17 juli 2014 om 18:48

donderdag 17 juli 2014 om 18:49

donderdag 17 juli 2014 om 18:49
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 18:48:
Verjaardag van Angela Merkel zal van nu af aan altijd verbonden blijven met het neerstorten van het Malaysian airlines toestel.
Getekend: Wim van de Camp, europarlementariër voor het CDA.
Wat een randdebiel!!!die mensen zijn echt ver van enige menselijkheid verwijderd he...och 280 mensen dood, en ontrootsbare nabestaanden, maar hey Frau Merkel haar verjaardag heeft nu zo'n naar streepje in de agenda, wat erg voor haar..
Verjaardag van Angela Merkel zal van nu af aan altijd verbonden blijven met het neerstorten van het Malaysian airlines toestel.
Getekend: Wim van de Camp, europarlementariër voor het CDA.
Wat een randdebiel!!!die mensen zijn echt ver van enige menselijkheid verwijderd he...och 280 mensen dood, en ontrootsbare nabestaanden, maar hey Frau Merkel haar verjaardag heeft nu zo'n naar streepje in de agenda, wat erg voor haar..

donderdag 17 juli 2014 om 18:50
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:48:
'Gelukkig' is het vliegtuig in onbewoond terrein terecht gekomen, als al die losse brokstukken op een stad terecht gekomen waren was het drama op de grond nog erger.Het had wat mij betreft op dat stel randdebielen neer mogen komen die daar oorlogje aan 't spelen zijn.
'Gelukkig' is het vliegtuig in onbewoond terrein terecht gekomen, als al die losse brokstukken op een stad terecht gekomen waren was het drama op de grond nog erger.Het had wat mij betreft op dat stel randdebielen neer mogen komen die daar oorlogje aan 't spelen zijn.
donderdag 17 juli 2014 om 18:50
"De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax."
Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.
Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.
Tjezus, wat vals

donderdag 17 juli 2014 om 18:54
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:50:
"De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax."
Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.Dan moet 't zeker niet naar Rusland gaan. Het toestel is hier vertrokken dus moeten die zwarte dozen naar hier komen of naar Maleisie.
Ik hoop heel hard dat die zwarte dozen in objectieve handen terecht komen.Dan moet 't zeker niet naar Rusland gaan. Het toestel is hier vertrokken dus moeten die zwarte dozen naar hier komen of naar Maleisie.

donderdag 17 juli 2014 om 18:55
donderdag 17 juli 2014 om 18:55

donderdag 17 juli 2014 om 18:56
quote:Maleficent schreef op 17 juli 2014 @ 18:54:
Pfff, die foto's vind ik ook nogal onnodig. Net op het journaal ook weer.
Ik snap ook niet dat mensen er zo bij staan en foto's maken.Het heeft journalistieke waarde. Overigens als er hier 'n toestel in mijn achtertuin neerstort zou ik er ook met mijn camera boven op staan.
Pfff, die foto's vind ik ook nogal onnodig. Net op het journaal ook weer.
Ik snap ook niet dat mensen er zo bij staan en foto's maken.Het heeft journalistieke waarde. Overigens als er hier 'n toestel in mijn achtertuin neerstort zou ik er ook met mijn camera boven op staan.
donderdag 17 juli 2014 om 18:57
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:55:
Niemand wil met de volgende vlucht:
http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.htmlIk kan het me goed voorstellen, misschien zou ik zelf ook niet gaan na zo'n nieuws...
http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.htmlIk kan het me goed voorstellen, misschien zou ik zelf ook niet gaan na zo'n nieuws...
donderdag 17 juli 2014 om 18:57
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:55:
http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.html
Nou, Nien daar kijk ik helemaal niet van op.
Ben zelf geen bangepoeperd, maar dat zou ik ook niet durven.
Vreselijk voor alle betrokkenen, bij deze ramp.
http://www.telegraaf.nl/t ... Malaysia_Airlines___.html
Nou, Nien daar kijk ik helemaal niet van op.
Ben zelf geen bangepoeperd, maar dat zou ik ook niet durven.
Vreselijk voor alle betrokkenen, bij deze ramp.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé