Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Eindeloos schreef op 17 juli 2014 @ 18:57:

[...]

Nou, Nien daar kijk ik helemaal niet van op.

Ben zelf geen bangepoeperd, maar dat zou ik ook niet durven.

Vreselijk voor alle betrokkenen, bij deze ramp.Ik zou ook even overslaan idd. Vooral omdat er bij staat dat de vlucht dezelfde vluchtroute aanhoudt. Dat lijkt me gezien de gebeurtenissen natuurlijk helemaal belachelijk.
Die foto van die lichamen verschrikkelijk.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:56:

[...]

Het heeft journalistieke waarde. Overigens als er hier 'n toestel in mijn achtertuin neerstort zou ik er ook met mijn camera boven op staan.Ik kan me van andere vliegtuigcrashes niet herinneren lichamen te hebben gezien.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:01:

[...]

Ik zou ook even overslaan idd. Vooral omdat er bij staat dat de vlucht dezelfde vluchtroute aanhoudt. Dat lijkt me gezien de gebeurtenissen natuurlijk helemaal belachelijk.

Volgens mij zijn alle routes omgelegd nu.

Ze vliegen er omheen nu

Niet dat het mij zou uitmaken hoor, ik zou ook niet mer in het vliegtuig stappen. Gek eigenlijk...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 18:48:

Verjaardag van Angela Merkel zal van nu af aan altijd verbonden blijven met het neerstorten van het Malaysian airlines toestel.

Getekend: Wim van de Camp, europarlementariër voor het CDA.

Wat een randdebiel!!!Het ergste: ik kan het me van die man zomaar voorstellen. Niet meer dan 3 levende hersencellen, en die werken maar op halve kracht.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:01:

[...]

Ik zou ook even overslaan idd. Vooral omdat er bij staat dat de vlucht dezelfde vluchtroute aanhoudt. Dat lijkt me gezien de gebeurtenissen natuurlijk helemaal belachelijk.

Pfffffff, echt erg.

Hopelijk worden de passagiers gecompenseerd.

Dit is geen overmacht, en toch overmacht.

Je zou je grootste vijand nog niet op deze vlucht zetten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De volgende vlucht gaat alweer. Je zou toch maar een andere vertrektijd hebben gekozen....
quote:Derpina schreef op 17 juli 2014 @ 19:01:

Die foto van die lichamen verschrikkelijk.Dat je daar naar kijkt. Ik kijk wel uit.
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 19:05:

[...]

Volgens mij zijn alle routes omgelegd nu.

Ze vliegen er omheen nu

Op RTL was een piloot aan het woord en hij zei dat er in de luchtvaart continu gekeken wordt of het noodzakelijk is routes aan te passen, bijv. vanwege oorlog.

Zo wordt er niet over de Krim gevlogen en (vanzelfsprekend) ook niet boven Syrie.
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 18:54:

De separisten-leider heeft inmiddels ontkend.

Punt is alleen dat separatisten iets eerder vandaag, met volle trots een bericht hebben geplaatst dat ze een vliegtuig van het Oekraïense leger hebben neergehaald vandaag.

Oekraïense autoriteiten ontkennen dat ze een vliegtuig missen.
quote:Eindeloos schreef op 17 juli 2014 @ 19:06:

[...]

Pfffffff, echt erg.

Je zou je grootste vijand nog niet op deze vlucht zetten.

En de angst is eigenlijk vrij irrationeel natuurlijk, want er zullen geen 2 vliegtuigen op 1 dag worden neergehaald.

Maar ik zou 7 kleuren stront schijten als ik zou weten dat mijn ouders op die vlucht zouden stappen onder de huidige omstandigheden. En zij waarschijnlijk ook als ik nu op schiphol stond in te checken.
Ik zou ook niet meer op de vlucht durven meegaan. Een gewijzigde vluchtroute of niet.
quote:Eindeloos schreef op 17 juli 2014 @ 19:06:

[...]

Pfffffff, echt erg.

Je zou je grootste vijand nog niet op deze vlucht zetten.Offtopic: Eindje, ik heb nooit een berichtje van je mogen ontvangen, helaas.
Nu de routes boven de Oekraïne op Nederland 1

Allemaal om het grensgebied heen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:re.set schreef op 17 juli 2014 @ 19:08:

[...]

Punt is alleen dat separatisten iets eerder vandaag, met volle trots een bericht hebben geplaatst dat ze een vliegtuig van het Oekraïense leger hebben neergehaald vandaag.

Oekraïense autoriteiten ontkennen dat ze een vliegtuig missen.

Volgens mij wel hoor

http://www.nu.nl/buitenla ... kraiens-toestel-neer.html
het zou natuurlijk kunnen zijn dat het toeval is dat het daar is gebeurd, en het een terroristische aanslag is geweest.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 19:10:

[...]

Volgens mij wel hoor

http://www.nu.nl/buitenla ... kraiens-toestel-neer.html

Die is door een Russiche straaljager neergehaald.

Niet zoals ik begreep uit de berichtgeving, door separatisten vanaf de grond.
quote:daantje75 schreef op 17 juli 2014 @ 18:42:

Getver. En die facebookpagina van die man 295 doden is vreselijk maar dat is een nummer. Als je dan zo'n facebookpagina ziet met de wanhopige reacties eronder...en dat x 295 Het lijkt me ook zo onwerkelijk... Mensen die gewoon op vakantie of naar huis gaan, mensen die werkelijk geen klap te maken hebben met dat hele gedoe van Rusland-Oekraïne... Allemaal onschuldige slachtoffers. Walgelijk.
quote:re.set schreef op 17 juli 2014 @ 19:12:

[...]

Die is door een Russiche straaljager neergehaald.

Niet zoals ik begreep uit de berichtgeving, door separatisten vanaf de grond.Oh ik had niet begrepen dat de seperatisten vanaf de grond zouden hebben gewerkt... pff
quote:Derpina schreef op 17 juli 2014 @ 19:01:

Die foto van die lichamen verschrikkelijk.

Zoek je die foto's speciaal op? Of hoe kom je eraan?

Ik kom helemaal niets tegen, maar zoek ook niet.

Via kranten lees ik alleen bericht over het vliegtuig, maar zonder foto's. Ik hoef ze ook niet te zien, maar ik vraag me af hoe mensen er aan komen.
quote:sinnombre schreef op 17 juli 2014 @ 19:14:

[...]

Via kranten lees ik alleen bericht over het vliegtuig, maar zonder foto's. Ik hoef ze ook niet te zien, maar ik vraag me af hoe mensen er aan komen.

Ik zag er ook al 1 langs komen op Twitter, maar heb snel weggekeken...

Nu durf ik niet meer op Twitter te kijken voor nieuws.

[...]

Via kranten lees ik alleen bericht over het vliegtuig, maar zonder foto's. Ik hoef ze ook niet te zien, maar ik vraag me af hoe mensen er aan komen.Op volkskrant.nl staat hij tussen het artikel. Van een vrouw, makkelijk herkenbaar mocht het familie zijn.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 19:12:

het zou natuurlijk kunnen zijn dat het toeval is dat het daar is gebeurd, en het een terroristische aanslag is geweest.Is dat sinds 9/11 nog gebeurd?
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:09:

[...]

En de angst is eigenlijk vrij irrationeel natuurlijk, want er zullen geen 2 vliegtuigen op 1 dag worden neergehaald.

Maar ik zou 7 kleuren stront schijten als ik zou weten dat mijn ouders op die vlucht zouden stappen onder de huidige omstandigheden. En zij waarschijnlijk ook als ik nu op schiphol stond in te checken.Niks mis mee, wees maar heerlijk zuinig op elkaar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

[...]

Via kranten lees ik alleen bericht over het vliegtuig, maar zonder foto's. Ik hoef ze ook niet te zien, maar ik vraag me af hoe mensen er aan komen.Op de site van rioolblad de Volkskrant stond de foto van een lijk tussen wat gecrashte vliegtuigstoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven