Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Tja, dit blijft geschreven tekst, dus dan kan je dat wel eens verkeerd interpreteren.

Feit blijft dat neerschieten nog niet bevestigd is, vandaar dat ik jouw aanname daarover als sarcastisch interpreteerde. Excuus.
quote:lechatrose schreef op 17 juli 2014 @ 18:33:

Tja, dit blijft geschreven tekst, dus dan kan je dat wel eens verkeerd interpreteren.

Feit blijft dat neerschieten nog niet bevestigd is, vandaar dat ik jouw aanname daarover als sarcastisch interpreteerde. Excuus.

Geeft niks, ook mijn excuses. Het is zo'n heftig onderwerp.

Ik vond het al zo vreemd van je, ben zo anders van je gewend.
Jezus moet dat nu Volkskrant?

Rottige foto's.
Ik keek op Twitter naar de hashtag met vluchtnummer maar dat is geen aanrader. Er staan al heel veel nare foto's op. Dat doe ik dus niet meer. Arme mensen en nabestaanden.
quote:LadyPhoxy schreef op 17 juli 2014 @ 18:13:

[...]

Bedankt voor jullie berichtjes...heb haar net gesproken, ze vliegt vanavond om 20.50 met Malaysian Airlines.

Maar voor alle anderen in onzekerheid, heel veel sterkte.

Om verwarring te voorkomen, de 20.50 vlucht is de vlucht/toestel van KLM.

Godzijdank is je vriendin nog in leven. Maar die arme passagiers en nabestaanden van deze vlucht. Niet te bevatten.
Deze is voor Scamp voor de duidelijkheid

De foto's die ik nu voorbij zie komen op CNN maken het wel heel moeilijk om neerschieten nog te ontkennen trouwens...
Ik begrijp niet waarom het altijd zo lang duurt voordat ze de passagierslijst helder hebben. Is toch vreselijk als nabestaande dat je zo lang moet wachten voor je informatie krijgt.
Tjezus, wat vals
Meneer Baksteen (luchtvaartdeskundige) noemt het neerhalen ook zeker niet onwaarschijnlijk.
25 Nederlanders geboekt voor deze vlucht...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 18:37:

Jezus moet dat nu Volkskrant?

Rottige foto's.Nou idd, dit kan niet... Je zou diegene maar uitgezwaaid hebben... Te herkennen aan de trui en de schoenen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:lechatrose schreef op 17 juli 2014 @ 18:38:

Deze is voor Scamp voor de duidelijkheid

De foto's die ik nu voorbij zie komen op CNN maken het wel heel moeilijk om neerschieten nog te ontkennen trouwens... Hoezo? Ik heb namelijk niet zoveel behoefte om die foto's te bekijken
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:40:

[...]

Hoezo? Ik heb namelijk niet zoveel behoefte om die foto's te bekijken

Grote brokstukken tot heel ver in de omgeving.

Als het "gewoon" neerstorten was zou alles redelijk dicht bij elkaar liggen (vliegtuig gaat kapot door impact van de grond)
Getver. En die facebookpagina van die man 295 doden is vreselijk maar dat is een nummer. Als je dan zo'n facebookpagina ziet met de wanhopige reacties eronder...en dat x 295
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:39:

Ik begrijp niet waarom het altijd zo lang duurt voordat ze de passagierslijst helder hebben. Is toch vreselijk als nabestaande dat je zo lang moet wachten voor je informatie krijgt.Als thuisblijver ben je doorgaans toch in het bezit van vluchtnummers/tijden van je naasten? Althans, ik draai altijd 'n lijstje uit voor mijn ouders en zij voor mij. En in geval van ernstige vertraging sms-en we dat naar elkaar door.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 18:41:

[...]

Als het "gewoon" neerstorten was zou alles redelijk dicht bij elkaar liggen (vliegtuig gaat kapot door impact van de grond)Oke dankjewel.
Tjezus, wat vals
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 18:41:

[...]

Als het "gewoon" neerstorten was zou alles redelijk dicht bij elkaar liggen (vliegtuig gaat kapot door impact van de grond)

Het kwam al brandend naar beneden.

Mocht het zo zijn dat het geen raket aanval was maar een technisch mankement (kortsluiting bijvoorbeeld) dan zou het wel degelijk zo kunnen zijn dat de brokstukken zo ver uit elkaar liggen.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:43:

[...]

Als thuisblijver ben je doorgaans toch in het bezit van vluchtnummers/tijden van je naasten? Althans, ik draai altijd 'n lijstje uit voor mijn ouders en zij voor mij. En in geval van ernstige vertraging sms-en we dat naar elkaar door.Ja ik ook, maar als nabestaande blijf je toch hopen op een wonder, dat iemand uiteindelijk toch niet in het toestel terecht is gekomen.
Tjezus, wat vals
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 18:43:

[...]

Als thuisblijver ben je doorgaans toch in het bezit van vluchtnummers/tijden van je naasten? Althans, ik draai altijd 'n lijstje uit voor mijn ouders en zij voor mij. En in geval van ernstige vertraging sms-en we dat naar elkaar door.Hier doen we dat precies zo
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 18:40:

25 Nederlanders geboekt voor deze vlucht...Alleen nog maar D-reizen. Vloog in februari met deze vlucht en denk dat minimaal helft van de passagiers destijds uit Nederlanders bestond.
quote:vivamila schreef op 17 juli 2014 @ 18:44:

[...]

Alleen nog maar D-reizen. Vloog in februari met deze vlucht en denk dat minimaal helft van de passagiers destijds uit Nederlanders bestond.Ik herinner me ook op mijn vluchten naar KL dat er ook altijd veel Nederlanders in het vliegtuig zaten inderdaad
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 18:40:

25 Nederlanders geboekt voor deze vlucht...het zijn er meer hoor, 25 hebben geboekt bij D reizen.. Er zijn nog talloze die rechtstreeks bij KLM , MA geboekt hebben of bij andere touroperators
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:40:

[...]

Hoezo? Ik heb namelijk niet zoveel behoefte om die foto's te bekijken Je ziet een stuk vliegtuig.
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 18:23:

[...]

En lichaam.Afschuwelijk! Het zal je moeder of zus zijn die daar zo ligt, nogal herkenbaar aan de kleding ook.
Ook nog 15 mensen via Fox (ANWB) en 20-30 via WTC.nl...
Jee die FB pagina... Heftig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven