Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Volgens de vrienden van onweer-online komt er dan daadwerkelijk een buienlijn ons land binnen rond 18.00 uur.

Het zal wat later zijn dan het KNMI in eerste instantie voorspelde, maar zeker vanavond zou ik het tuinmeubilair binnen zetten.

@bianca40, kan je nog mooi op tijd dat raam dichtdoen!
Op rtlnieuws werd net gezegd ze kunnen geen tijd zeggen maar het komt eraan.

Wind is hier iets minder fel maar waait nog steeds.

Maar bijna geen wolk in de lucht.
quote:bosaapje schreef op 20 augustus 2009 @ 16:12:

Vriend zit in Almere. De themperatuur is daar iets lager maar voor de rest hetzelfde als hier. De wind is daar wat feller, echter het lijkt wel fohnwind zei hij.Klopt. Zat net in de auto (nee, geen airco ) en zoonlief vond de wind die door de open raampjes naar binnen waaide toch wel érg warm...
Hier zeeland! Present... Héél westelijk. Nog niks. Dat wil zeggen. Heel harde wind, iets dreigender wolkendek maar niet echt donker ofzo
Vooralsnog klopt de weerberichtgeving van het koninklijk nederlands meteorologisch instituut niet. In de loop van de middag bla bla bla... weeralarm... bla bla bla... heftige storm... bla bla bla...

Nou, heb de hele middag naar de lucht getuurd Geen storm gezien. Woon in midden-Nederland.

Als je goed naar de buienradar kijkt, trekken de meeste buien langs Nederland. Langs is een ander voorzetsel dan over. Het is wederom een knmiweeralarmkomkommertijdmediahype. En als er vanavond dan drie druppels uit de wolkjes vallen en er een zuchtje wind staat, dan zeggen ze: zie je wel, had heel gevaarlijk kunnen zijn, hoor! met het stemmetje van Marc Marie Huijbregts.

Ik denk dat het weeralarm te vroeg wordt afgegeven. Dat was de vorige keren ook het geval.
Hier een paar spettertjes maar tis alweer over
Hier begint het wel woest te waaien hoor.

Ik denk dat het komt. Niet nu, maar straks.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
het waaide hier heel hard net...... Tuin opgeruimd en nu is t weer windstil
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Het weer blijft hier in Z. Friesland nog het zelfde...

Bewolkt, maar toch zon, bloedheet, warme wind.
Volgens meteox krijgen wij hier pas rond 19 uur iets.

Maar de wind blijft hier wel.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 augustus 2009 @ 15:57:

[...]

Wat!!! zijn je voeten zwanger??? Wat krijg dan? Jonge teentjes???

*wacht op hormonenstortbui*

Hier is de temperatuur buiten gezakt van 33 naar 26 graden in anderhalf uur tijd.

Binnen is het nu net zo warm als buiten.
Stilte voor de storm Boro
ik ga zo de giegel van een weerman verbouwen...wie moet ik hebben?
quote:marie schreef op 20 augustus 2009 @ 16:17:

Op rtlnieuws werd net gezegd ze kunnen geen tijd zeggen maar het komt eraan.

Wind is hier iets minder fel maar waait nog steeds.

Maar bijna geen wolk in de lucht.Hahah logisch.. ze hebben zich al 3x vergist ofzo in de tijd :P
Ik lees net op de telegraaf dat op verschillende plekken in nederland strandtenten zijn gesloten en braderieen en kinderfestijnen zijn afgelast voor heel de dag.... Hadden zoveel mensen nog zoveel lol kunnen hebben... Is het afgelast voor (nu nog) niets....... Sneu hoor....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 16:26:

ik ga zo de giegel van een weerman verbouwen...wie moet ik hebben?Oehoeh doe piet paulusma!! oetBOEM! :-D
Update vanuit Noordwijk en omgeving: vanuit zee trekt er nu toch echt een dikker en donkerder wolkendek op. Dat ziet er veelbelovend uit Daarbij nog steeds een stevige wind en al een stuk koeler als vanmiddag.
op zeegat.nl kan je het strand van vlissingen op de webcam bekijken.

Hier in Lelystad is het nog zonnig met veel wind.
Wat een mégaspannend topic dit
quote:Rozigst schreef op 20 augustus 2009 @ 16:22:

Het weer blijft hier in Z. Friesland nog het zelfde...

Bewolkt, maar toch zon, bloedheet, warme wind.Iets verderop in Zuidwest Friesland dezelfde situatie.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:siepeltrien schreef op 20 augustus 2009 @ 16:11:

[...]

Wil best delen, als die regen maar komt...Mij best, maar hier in het zuiden een lauw briesje, beetje wolkjes en nog steeds 34 graden....waar is het wel al aan de gang waar ik kan aanschuiven?
pfff ik thuis gebleven ín plaats van buiten zwemmen....had k net zo goed dus wel kunnen doen....

mag hopen dat er toch echt nog wel wat komt...anders neem ik een volgend weeralarm dus echt niet meer serieus
Is dit iets Chick?

Je moet wel ff zomers denken:

KLIK
quote:Dove schreef op 20 augustus 2009 @ 16:29:

Update vanuit Noordwijk en omgeving: vanuit zee trekt er nu toch echt een dikker en donkerder wolkendek op. Dat ziet er veelbelovend uit Daarbij nog steeds een stevige wind en al een stuk koeler als vanmiddag.Nou lekker dan, ben ik in mijn uppie met mijn dochter (vriend is naar Lowlands, hoop dat ze wat extra haringen voor hem hebben ) die panisch is voor onweer zul je net zien dat als het bedtijd is het losbarst en ik tot 23 uur aant proberen ben om haar uit mijn nek te vissen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven