Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

quote:Helenita2 schreef op 20 augustus 2009 @ 17:11:

Hier Amsterdam: het giet!Laat je nog wel wat over voor Groningen? Nog steeds niet te harden hier!
Kop van Overijssel: om te stikken zooo heet..en droog..
Ook hier in Terborg bij doetinchem;

bewolkt, heel warm en het waait een klein beetje.

vanmorgen en vanmiddag een paar spatjes regen gehad, waarschijnlijk van een buitje net over de grens bij winterswijk.

heb vanmiddag de was even aan de draad gehangen en voordat het laatste opgehangen was kon ik al bijna het eerste weer afhalen. je kon er op wachten zeg maar.

Of we zwaar weer krijgen weet ik niet; hier waait het er vaak zo langs op. en hoor ik later van schoonfamilie in wijchen dat ze zwaar weer hebben gehad.

ik zou het fijn vinden dat er een flinke regenbui komt maar onweer hoeft van mij niet want ik zit met 2 kleine kinderen alleen omdat mijn man op de vrachtwagen zit. Ik heb het niet zo op onweer.
Ach warempel, er hebben hier wel acht drupjes regen gevallen!
Hier ook niet (vlakbij R'dam), slechts een druppel of 10 gevallen net, duurde nog geen 5 minuten maar geen wolkje te zien, volop zon en heel warm..
Hier hetzelfde Wolletje, de BBQ gaat zo aan!
Vlakbij leiden: veel wind, een stuk afgekoeld, verders nog niks.
He Terborg! Hier Zelhem speaking! haha.... Achterhoek rules!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Hm...Vooralsnog blijft het bij die ene druppel denk ik.....
Amsterdam oud-zuid: geen regen, wel een beetje onweer. Ergens anders in A'dam giet het dus?
Twente nog steeds snikheet, blauw wordt minder, zonnetje is er nog wel maar lichtgrijs gaat overwegen, heel klein briesje!
hier (leiderdorp) werd het even donkerder maar nu weer lichter, ik denk ook dat het langs de kust wegtrekt, het waait nog steeds en temperatuur is gelukkig gedaald maar ik verwacht geen zware buien, het waait allemaal over. Nederland paniekland. Misschien heb ik ongelijk maar de laatste paar weeralarmen waren ook loos...
Purmerend. Hier dondert het behoorlijk, heb ook al bliksem gezien. Hoor net dat het regent in A'dam ZO, met deze wind verwacht ik dat het hier binnen 10 minuten ook regent.
Vlaardingen, het waait aardig hard, het is godzijdank een stuk koeler dan vanmiddag. Af en toe een zonnetje, dan weer wolken. Het is beter uit te houden thuis.
quote:amandroe schreef op 20 augustus 2009 @ 17:23:

Achterhoek rules!no way TWENTE
Het lijkt wel of die plons het land niet op wil...kan iemand in Engeland even blazen?
Ik ga zo naar de bios, zal de pleuris zo wel losbarsten.
volgens buieradar moet Groningen en richting Den Helder regen hebben
En volgens buienradar regent het om 19:00 flink overal in Nederland.
quote:wolletje schreef op 20 augustus 2009 @ 17:26:

[...]

no way TWENTE Superboeren! Achterhoek is toch echt nr. 1 hoor....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Hier in Rotterdam nog niks. Wel een stevig windje en het is godzijdank wel een beetje afgekoeld.

Ik ben thuis, dus ik zeg laat maar komen dat noodweer
Update Haarlem : bewolkt maar nog geen spatje hoor!

IK had toch naar het strand moeten gaan
quote:Dove schreef op 20 augustus 2009 @ 17:29:

En volgens buienradar regent het om 19:00 flink overal in Nederland.

oh??? waar haal je dat vandaan?

buienradar geeft rond 1900 uur de westelijke helft van NL aan met buien. maar de 2 uur vooruit verwachting heb je niks aan hoor. das enkel simpel de lijn zoals die nu actueel is verder trekken.
quote:amandroe schreef op 20 augustus 2009 @ 17:29:

[...]

Superboeren! Achterhoek is toch echt nr. 1 hoor.... Niet. Drenthe staat bovenaan.
Ja, ja de hagelkanonnen gaan aan hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven