Weeralarm!!
donderdag 20 augustus 2009 om 17:20
Ook hier in Terborg bij doetinchem;
bewolkt, heel warm en het waait een klein beetje.
vanmorgen en vanmiddag een paar spatjes regen gehad, waarschijnlijk van een buitje net over de grens bij winterswijk.
heb vanmiddag de was even aan de draad gehangen en voordat het laatste opgehangen was kon ik al bijna het eerste weer afhalen. je kon er op wachten zeg maar.
Of we zwaar weer krijgen weet ik niet; hier waait het er vaak zo langs op. en hoor ik later van schoonfamilie in wijchen dat ze zwaar weer hebben gehad.
ik zou het fijn vinden dat er een flinke regenbui komt maar onweer hoeft van mij niet want ik zit met 2 kleine kinderen alleen omdat mijn man op de vrachtwagen zit. Ik heb het niet zo op onweer.
bewolkt, heel warm en het waait een klein beetje.
vanmorgen en vanmiddag een paar spatjes regen gehad, waarschijnlijk van een buitje net over de grens bij winterswijk.
heb vanmiddag de was even aan de draad gehangen en voordat het laatste opgehangen was kon ik al bijna het eerste weer afhalen. je kon er op wachten zeg maar.
Of we zwaar weer krijgen weet ik niet; hier waait het er vaak zo langs op. en hoor ik later van schoonfamilie in wijchen dat ze zwaar weer hebben gehad.
ik zou het fijn vinden dat er een flinke regenbui komt maar onweer hoeft van mij niet want ik zit met 2 kleine kinderen alleen omdat mijn man op de vrachtwagen zit. Ik heb het niet zo op onweer.

donderdag 20 augustus 2009 om 17:25
hier (leiderdorp) werd het even donkerder maar nu weer lichter, ik denk ook dat het langs de kust wegtrekt, het waait nog steeds en temperatuur is gelukkig gedaald maar ik verwacht geen zware buien, het waait allemaal over. Nederland paniekland. Misschien heb ik ongelijk maar de laatste paar weeralarmen waren ook loos...

donderdag 20 augustus 2009 om 17:31
quote:Dove schreef op 20 augustus 2009 @ 17:29:
En volgens buienradar regent het om 19:00 flink overal in Nederland.
oh??? waar haal je dat vandaan?
buienradar geeft rond 1900 uur de westelijke helft van NL aan met buien. maar de 2 uur vooruit verwachting heb je niks aan hoor. das enkel simpel de lijn zoals die nu actueel is verder trekken.
En volgens buienradar regent het om 19:00 flink overal in Nederland.
oh??? waar haal je dat vandaan?
buienradar geeft rond 1900 uur de westelijke helft van NL aan met buien. maar de 2 uur vooruit verwachting heb je niks aan hoor. das enkel simpel de lijn zoals die nu actueel is verder trekken.