Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Brussel, erg warm maar nog zonnig met hier en daar wat sluierbewolking en een aardig briesje. Het ziet er nog zeer onschuldig uit hier.

Hoop dat het vannacht rustig blijft. Zoon heeft vannacht al enorm rondgespookt dus ik wil slapen.
mahna mahna tuduuuudududu
Temperatuur in Maastricht van 13 uur...34 graden, dat is toch niet normaal. Ik zit lekker in mijn bunker met stenen vloer en alles dicht...echt ik háát dit weer, kan niet wachten op de

haha
quote:Etosha schreef op 20 augustus 2009 @ 13:06:

[...]

Sarah, which reminds me: waar ben jij de laatste tijd qua foto's? Druk? We missen je! (Misschien morgen de mooiste foto van een rolwolk ever? )

Haai Etosha! Ik kan tijdelijk ff mijn camera niet ontladen Ben overgestapt met de pc naar windows 7, maar dat takkeding herkent geen cardreaders Dus ik moet eerst ff een dualboot maken op de pc zodat ik via vista weer kan ontladen + bewerken (Picasa conflicteerde ook). En dáárvoor hebben we op het moment inderdaad weinig tijd

Ben volgende week ergens daar wel klaar mee, weekend eerst naar Antwerpen, dus foto's komen wel weer!
Goedemiddag,

Hier omgeving Utrecht nog niks aan de hand. Het begint wat dicht te trekken maar ik ben benieuwd. Meestal als er een weeralarm wordt uitgegeven valt het wel mee.

Op buienradar lijkt het allemaal een storm in een glas water...
Rotterdam: buuv belt net aan, haar zoon die op een hogeschool in Rotterdam werkt heeft haar gebeld dat ze op die school allemaal naar huis gestuurd worden en dat alles wat niet nagelvast zit naar binnen gehaald wordt.

Wij haden al parasols ingeklapt en stoelkussens naar binnen gedaan, maar nu de lege containers ook maar plat- en klemgelegd en andere losse dingen naar binnen gedaan.
Iets anders
Hier Utrecht, Het is hier nog bloedheet en geen wolkje aan de lucht!
Jaaaah, wind in de Zaanstreek!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 13:25:

Nou buienradar ziet nog niks....En ik zit door die kuttelegraaf al sinds 13.00 in mijn schuilkelder.
(en nee, dat produceerde ik niet zelf! )
quote:mimsey schreef op 20 augustus 2009 @ 13:38:

Jaaaah, wind in de Zaanstreek!Dat doet het een durp verderop al sinds vanmorgen maar het brengt niks spannends mee
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 13:27:

De thermometer geeft hier (in de zon) 38 graden aan....Die moet je ook niet in de zon hangen he?
Ja, maar in dat durrep waait het altijd.
Hier in Rotterdam is het nog vies en vies benauwd
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Haarlem @ 13.40 uur, stralend !

Ff afwachten nog. Hoop dat het meevalt!
Tjemig, ik doe echt niets aan voorbereidingen, behalve dan dat ik met onweer álle stekkers eruit ruk.
*
Den Bosch: lekker. In de airco van het kantoor.

Buiten: veel te drukkend warm. Hopelijk breekt er straks een flinke onweersbui los, koelt het wat af.
Voor zover ik de weersvoorspellingen gister had begrepen zou het onweer/regen pas vanavond los barsten.

Je kon met een gerust hart tot ver in de middag naar het strand.

Ik kom net terug uit Egmond aan zee. Nog niks aan de hand: 32,4°C zon/sluierbewolking en een ZW-windje.

(Wel vanochtend om 9 uur al een regenbuitje gehad toen ik naar het strand fietste.)
De logeerpoes hier die normaal gesproken niet van haar plek te krijgen is is zeer onrustig. Ze rent de hele tijd als een gek heen en weer. Wie weet komt het door het weer of ze is toch een beetje gek geworden......
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Zoy, dan kun je ook niet meer forummen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mimsey schreef op 20 augustus 2009 @ 13:40:

Ja, maar in dat durrep waait het altijd. Lekker hoor, alleen lijkt het nu de Mistral wel
Wedden!

Wedden dat het hier begint te hozen als ik Mopsey van school moet halen!

Wedden!
Zuidwest NL hier weer . Begint nu wel erg hard te waaien!
*
Noordwest NL, hier waait het ook wel errug hard nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven