Zelfmoord na Vechtscheiding

27-09-2016 13:32 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
" Op 1 april vorig jaar krijgt journalist Ton Lankreijer midden in de nacht een e-mail van Frank. Hij is wanhopig omdat het hem niet lukt om na zijn scheiding een omgangsregeling met zijn dochter te krijgen.



Lankreijer is op dat moment in Thailand en stuurt een korte mail terug. Tegen de tijd dat hij weer in Nederland is leeft Frank niet meer. Op het strand van Bloemendaal heeft hij een punt achter zijn leven gezet. Hij schreef:



Jullie hebben mij ondanks mijn moeilijke karakter altijd ondersteund. Dank je wel. Ik stap eruit. Een leven zonder het liefste meisje van de wereld heeft voor mij geen enkele waarde.



In een allerlaatste e-mail heeft Frank Lankreijer gevraagd of hij zijn verhaal wil vertellen. En dat doet de journalist dan ook in het boek Zwartboek Frank - Zelfmoord na Vechtscheiding dat vandaag uitkomt."





Ik kan me niet voorstellen dat je een andere ouder zo haat dat je hem of haar het contact met zijn eigen kind onthoud....

Ik geef toe, heb geen kids dus geen referenties....



Jullie wel wellicht?



Kennen jullie dit soort situaties van dichtbij en wat zit daar dan achter? Dat je diegene van wie je ooit zo veel gehouden hebt tot zelfmoord kan drijven door bijvoorbeeld het weghouden van zijn bloedeigen kind....



Hoe harteloos kan je zijn??
Elmervrouw, :hug: , ik moet vaak aan je denken als je weer zoiets leest of ziet. Echt vreselijk, zoveel jaar, de onzekerheid en machteloosheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven