Dans/ stap maatjes amsterdam
zondag 25 maart 2012 om 19:05
Hi,
Ik ben op zoek naar meiden die leuk vinden om te dansen als ze uitgaan. Ik hou van kletsen en heb vriendinnen om mee uit eten te gaan of even wat te drinken. Maar ik mis de meiden die graag naar festivals gaan, die tijdens uitgaan graag op de dansvloer lekker los gaan en leuk vinden om pas laat naar huis te gaan. Mis jij dat ook? Let me know!
Over mij: 29 jaar (geen probleem als je paarjaar jonger ben) en woon sinds anderhalf jaar in Amsterdam. Ik ben enthousiast, actief, open en ik hou van lachen.
Ik ben nieuwsgierig! Liefs Jolijn
Ik ben op zoek naar meiden die leuk vinden om te dansen als ze uitgaan. Ik hou van kletsen en heb vriendinnen om mee uit eten te gaan of even wat te drinken. Maar ik mis de meiden die graag naar festivals gaan, die tijdens uitgaan graag op de dansvloer lekker los gaan en leuk vinden om pas laat naar huis te gaan. Mis jij dat ook? Let me know!
Over mij: 29 jaar (geen probleem als je paarjaar jonger ben) en woon sinds anderhalf jaar in Amsterdam. Ik ben enthousiast, actief, open en ik hou van lachen.
Ik ben nieuwsgierig! Liefs Jolijn
maandag 26 maart 2012 om 21:17
dinsdag 27 maart 2012 om 20:12
Hey hey
Ik ben zelf bijna 25 .
Ik ben zelf ook op zoek naar leuke meiden die ook wel houden van een dansje en naar leuke feesten willen terassen, festivals etc.
Je kunt mij mailen n1cky@hotmail.nl
Gezellig om wat af te spreken
evt. met meerdere meiden die het ook leuk lijken!
Ik ben zelf bijna 25 .
Ik ben zelf ook op zoek naar leuke meiden die ook wel houden van een dansje en naar leuke feesten willen terassen, festivals etc.
Je kunt mij mailen n1cky@hotmail.nl
Gezellig om wat af te spreken
zaterdag 31 maart 2012 om 17:31
zondag 1 april 2012 om 20:46
okee, leuk! mail maar even naar ilze.viva@hotmail.nl, kunnen we een date plannen!
donderdag 12 april 2012 om 11:10
Hoi Jolijn,
Ik heb precies hetzelfde als jij. Genoeg leuke en lieve vriendinnen, alleen houden die niet zo van festivals of een stapavondje in Amsterdam.
Ik ben 28, woon in Amsterdam en nog lang niet uitgedanst;). Hebben jullie al iets gepland? Mail me anders op melis-83@hotmail.com.
Groetjes,...
Ik heb precies hetzelfde als jij. Genoeg leuke en lieve vriendinnen, alleen houden die niet zo van festivals of een stapavondje in Amsterdam.
Ik ben 28, woon in Amsterdam en nog lang niet uitgedanst;). Hebben jullie al iets gepland? Mail me anders op melis-83@hotmail.com.
Groetjes,...
donderdag 12 april 2012 om 22:16
I'm in!
Klinkt bekend
Ik ga wel lekker vaak op stap met mijn vriendje, maar vind een meidenavond af en toe wel erg leuk!
Me: 29, woon in Amsterdam en ga elk weekend wel ergens dansen.
Ik ben bereikbaar via yunaaa82@gmail.com.
Liefs
Klinkt bekend
Ik ga wel lekker vaak op stap met mijn vriendje, maar vind een meidenavond af en toe wel erg leuk!
Me: 29, woon in Amsterdam en ga elk weekend wel ergens dansen.
Ik ben bereikbaar via yunaaa82@gmail.com.
Liefs
zaterdag 14 april 2012 om 09:33
Hoihoi,
ik ben 26, woon in Haarlem, maar ben regelmatig in Amsterdam te vinden om lekker te stappen&te dansen. Hebben jullie al een avondje gepland? Zou het leuk vinden om aan te sluiten!
Mail adres: jxx1985@live.nl
ik ben 26, woon in Haarlem, maar ben regelmatig in Amsterdam te vinden om lekker te stappen&te dansen. Hebben jullie al een avondje gepland? Zou het leuk vinden om aan te sluiten!
Mail adres: jxx1985@live.nl
maandag 16 april 2012 om 22:14
Hey! Lijkt mij heel leuk om ook met jullie af te spreken.Ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Mijn email is jitskera@hotmail.com
dinsdag 17 april 2012 om 18:42
Hallo!
Ik ben 29 en woon in Noord-Holland. Mijn vrienden vinden het leuk om met een biertje in de kroeg te staan... maar ik dans liever! Het lijkt me leuk wat vaker op stap te gaan in Amsterdam.
Mijn email is kangaroe_kangaroe@hotmail.nl (dus niet dot com!)
Ik ben 29 en woon in Noord-Holland. Mijn vrienden vinden het leuk om met een biertje in de kroeg te staan... maar ik dans liever! Het lijkt me leuk wat vaker op stap te gaan in Amsterdam.
Mijn email is kangaroe_kangaroe@hotmail.nl (dus niet dot com!)