Dans/ stap maatjes amsterdam

25-03-2012 19:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben op zoek naar meiden die leuk vinden om te dansen als ze uitgaan. Ik hou van kletsen en heb vriendinnen om mee uit eten te gaan of even wat te drinken. Maar ik mis de meiden die graag naar festivals gaan, die tijdens uitgaan graag op de dansvloer lekker los gaan en leuk vinden om pas laat naar huis te gaan. Mis jij dat ook? Let me know!

Over mij: 29 jaar (geen probleem als je paarjaar jonger ben) en woon sinds anderhalf jaar in Amsterdam. Ik ben enthousiast, actief, open en ik hou van lachen.

Ik ben nieuwsgierig! Liefs Jolijn
Hee Jolijn!

Ik woon sinds een paar maanden in Amsterdam hou ook erg van uitgaan, dansen en het lekker laat maken! Ik heb t idee dat iedereen om me heen steeds saaier wordt, dus misschien leuk om een x te meeten?? Als er nog meer meiden zijn misschien met een groepje?
Hey hey

Ik ben zelf bijna 25 .

Ik ben zelf ook op zoek naar leuke meiden die ook wel houden van een dansje en naar leuke feesten willen terassen, festivals etc.

Je kunt mij mailen n1cky@hotmail.nl

Gezellig om wat af te spreken :-) evt. met meerdere meiden die het ook leuk lijken!
oe ik had gewoon al 2 reacties! verwachtte een bericht in mijn emailbox, maar zo werkt 't blijkbaar niet. Leuk dat jullie enthousiast zijn. Ill82, ik kan je niet prive berichtje sturen, wat is jouw email adres? Dan kan ik samen met jou en Nicky, via de email, een datum prikken voor dansafspraakje.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2014 12:27
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Hey meiden,

Sinds een paar maanden woon ik in A'dam, ik ken nog niet erg veel mensen. Ik hou van dansen en gek doen tot de ochtend, lijkt me dus ook leuk om met een aantal meiden eens wat te ondernemen. Ben trouwens 23 jaar
okee, leuk! mail maar even naar ilze.viva@hotmail.nl, kunnen we een date plannen!
Hi, ill+nicky heb ik gemaild, Melis toegevoegd via fb. Lieverlust dandanliefde, wat is jouw emailadres? dan kan je ook met de email mee.
Hoi Jolijn,

Ik heb precies hetzelfde als jij. Genoeg leuke en lieve vriendinnen, alleen houden die niet zo van festivals of een stapavondje in Amsterdam.

Ik ben 28, woon in Amsterdam en nog lang niet uitgedanst;). Hebben jullie al iets gepland? Mail me anders op melis-83@hotmail.com.

Groetjes,...
I'm in!

Klinkt bekend :-)

Ik ga wel lekker vaak op stap met mijn vriendje, maar vind een meidenavond af en toe wel erg leuk!

Me: 29, woon in Amsterdam en ga elk weekend wel ergens dansen.

Ik ben bereikbaar via yunaaa82@gmail.com.

Liefs
Hoihoi,

ik ben 26, woon in Haarlem, maar ben regelmatig in Amsterdam te vinden om lekker te stappen&te dansen. Hebben jullie al een avondje gepland? Zou het leuk vinden om aan te sluiten!

Mail adres: jxx1985@live.nl
Hoi! Dit klinkt erg leuk, ik zoek ook nog (meer) vriendinnen om mee te gaan stappen. Hebben jullie al wat afgesproken? Ik ben zelf 30 en woon in Amsterdam. Lijkt me leuk wat te horen!
Hey! Lijkt mij heel leuk om ook met jullie af te spreken.Ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Mijn email is jitskera@hotmail.com
Hallo!

Ik ben 29 en woon in Noord-Holland. Mijn vrienden vinden het leuk om met een biertje in de kroeg te staan... maar ik dans liever! Het lijkt me leuk wat vaker op stap te gaan in Amsterdam.

Mijn email is kangaroe_kangaroe@hotmail.nl (dus niet dot com!)
leuk leuk leuk! ik heb jullie allemaal een email gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven