Hey Ilske, ik vroeg mij af of je al een leuke leesclub hebt gevonden in Utrecht. Ik ben er namelijk ook naar op zoek, en het is niet makkeleijk te vinden...
Hey Ilske, ik vroeg mij af of je al een leuke leesclub hebt gevonden in Utrecht. Ik ben er namelijk ook naar op zoek, en het is niet makkeleijk te vinden...
Zojuist jullie berichten gelezen en wellicht is het een idee om samen een leesclub op te richten? Zelf woon ik in de omgeving van Utrecht, 29 jaar, samenwonend en werkzaam in Utrecht. Het lijkt mij leuk om een paar keer per jaar met een aantal andere leesfanaten boeken te evalueren. Wie lijkt dit nog meer leuk?
Dat lijkt mij ook wel wat! Ik woon ook in de omgeving van Utrecht, ben 26 jaar en lees ontzettend graag heb ook al eens gekeken naar een leesclub, maar vond in mijn stad niets (behalve iets van de volksuniversiteit).
Ik sluit me graag aan bij een leesclub. Iets zelf oprichten, zoals "lezenisleuk" voorstelt lijkt me ook een goed idee. Ik kom uit de omgeving Utrecht en ben 35 jaar oud.
Volgens mij hebben we al een aardig clubje zo. Is het een idee om gewoon een keer af te spreken ergens in Utrecht op een gezellige/ niet te drukke plek en dan wat dingen uit te wisselen:
van welke boeken hou je
wat verwacht je van een leesclub
werkwijze: kiezen boeken, hoe vaak bijeenkomen, hoe bespreken
Ik was aan het googlen op leeskring Utrecht en kwam hier terecht.
Is er nog een plaatsje?
Ik ben 24, en woon sinds een jaartje in Utrecht en ken nog niet zo heel veel mensen hier. Maar ik lees heel erg graag dus dacht een leesclub is geen slecht idee en zodoende kwam ik hier...
Zit te googlen naar een Leeskring in Utrecht. Ik zie helaas jullie bericht na de 10e juli, ben ook geinteresseerd. Hoe is jullie afspraak gegaan? Hebben jullie meer informatie voor mij, zou ik eventueel kunnen aansluiten?