gezocht, leeskring Utrecht

25-05-2009 21:33 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag,

ik ben op zaoek naar een leeskring of boekenclub in Utrecht.

Wie o wie kan mij hieraan helpen?

Bvd,

gr., Ilske
Als je eens googled op leesclub utrecht krijg je er zo een stel uit.
ECI zit in de stad.. daar kan je boeken kopen enzo..

Google even en je vind wel het een en het ander.
Hey Ilske, ik vroeg mij af of je al een leuke leesclub hebt gevonden in Utrecht. Ik ben er namelijk ook naar op zoek, en het is niet makkeleijk te vinden...
Hey Ilske, ik vroeg mij af of je al een leuke leesclub hebt gevonden in Utrecht. Ik ben er namelijk ook naar op zoek, en het is niet makkeleijk te vinden...
Hallo,

Zojuist jullie berichten gelezen en wellicht is het een idee om samen een leesclub op te richten? Zelf woon ik in de omgeving van Utrecht, 29 jaar, samenwonend en werkzaam in Utrecht. Het lijkt mij leuk om een paar keer per jaar met een aantal andere leesfanaten boeken te evalueren. Wie lijkt dit nog meer leuk?

Groet "lezen is leuk "
Hoi,

Dat lijkt mij ook wel wat! Ik woon ook in de omgeving van Utrecht, ben 26 jaar en lees ontzettend graag heb ook al eens gekeken naar een leesclub, maar vond in mijn stad niets (behalve iets van de volksuniversiteit).

Groeten,

keeprunning and reading
Hoi,

Ik sluit me graag aan bij een leesclub. Iets zelf oprichten, zoals "lezenisleuk" voorstelt lijkt me ook een goed idee. Ik kom uit de omgeving Utrecht en ben 35 jaar oud.

Wie doet er mee?

groeten,

Leeuwinnetje
Hoi,

Ben 27, woon in omgeving Utrecht en ook opzoek naar een leesclubje met leuke meiden!

Ben dus graag van de partij!

grt.
Hallo,

Ook ik ben al tijden op zoek naar een leesclub.

Ik zou graag mee willen doen.

Ik ben de jongste, bijna 21 en kom ook uit omgeving Utrecht. Ben getrouwd en net mama geworden van een dochter, nu een maand oud.
Hoi allemaal,

Zo hebben we toch al een heel groepje bijelkaar Leuk! Ik vroeg me nog af, uit nieuwsgierigheid, van wat voor boeken houden jullie?

En hoe gaan we het verder aanpakken? Even kijken of vrienden worden via dit forum, is geloof ik een optie hier...
Ik wil ook wel meedoen!!!

Ben 32 jaar woon vlakbij utrecht en werk in de stad...En sja..helemaal leesfanaat :-)
Dit vind ik een erg leuk idee! Ben 27 en woon vlak bij Utrecht.
Hallo allemaal

Volgens mij hebben we al een aardig clubje zo. Is het een idee om gewoon een keer af te spreken ergens in Utrecht op een gezellige/ niet te drukke plek en dan wat dingen uit te wisselen:

van welke boeken hou je

wat verwacht je van een leesclub

werkwijze: kiezen boeken, hoe vaak bijeenkomen, hoe bespreken

Iemand idee voor datum, tijd, plek?

groetjes
*checkt agenda*

Sorry...Ik werk vaak in het weekend :S maar het weekend van 10 juli ben ik vrij :-)
Ik kan 10 juli (namiddag/avond) en 12 juli.
Ik kan 10 juli de avond, zaterdag zou eventueel kunnen, maar is wat lastiger. Zondag kan ik niet
Ik kan 10 juli ook wel. Heeft iemand er dan problemen mee als ik mijn dochter meeneem?
Hoi,

Ik was aan het googlen op leeskring Utrecht en kwam hier terecht.

Is er nog een plaatsje?

Ik ben 24, en woon sinds een jaartje in Utrecht en ken nog niet zo heel veel mensen hier. Maar ik lees heel erg graag dus dacht een leesclub is geen slecht idee en zodoende kwam ik hier...

groetjes
quote:keeprunning schreef op 25 juni 2009 @ 08:33:

Ik kan 10 juli de avond, zaterdag zou eventueel kunnen, maar is wat lastiger. Zondag de 12e kan ik niet
oh ging even iets mis...

Lijkt of iedereen wel de 10e kan, gezellig! Vind het geen probleem als er een kindje meekomt hoor. Wat zullen we verder afspreken?
Ja leuk ik kan ook 10 juli s'avonds. Volgens mij zijn we dan iniedergeval met z'n vijfen (en een kindje?).

Locatie: misschien het café van Parnassos (Kruisstraat 201). Voorstel tijdstip: 19.00?
ik kan 10 juli wel, maar ik kan niet zo lang blijven, maar een uurtje ofzo.

19.00 is een prima tijdstip voor mij.
Dag ladies,

Zit te googlen naar een Leeskring in Utrecht. Ik zie helaas jullie bericht na de 10e juli, ben ook geinteresseerd. Hoe is jullie afspraak gegaan? Hebben jullie meer informatie voor mij, zou ik eventueel kunnen aansluiten?

Groetjes,

Esther
Hoezo blond, het is vandaag de 7e..... dus nog voor 10 juli..... Duh... Ik zal er zijn.

Groetjes,

Esther

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven