Gezocht: vrienden

12-08-2007 11:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!!

Vinden jullie het leuk om samen dingen te ondernemen, maar lijkt het jullie nog leuker om met vrienden op pad te gaan? Mail ons dan!

Wij zijn een stel van 25 en 30 jaar, wonend in Brabant en op zoek naar andere stellen om leuke dingen te ondernemen. Bijvoorbeeld: theater, film, terrasje, gezelschapspellen.
Nou nou, nog geen reacties?
Martijn waarom reageer je hier op?
Internagelaktisch
Pardon, is gewoon een vraag hoor
Op een topic uit 2007? Yeah right..
Internagelaktisch
Hmm ja dat had ik even niet goed bekeken..excuses
Ik krijg ineens een mail binnen van Viva en ik wist niet eens meer dat dit hier stond. Ik wist mijn wachtwoord niet eens meer. *grijns*

Maar als antwoord op jouw vraag: volgens mij heb ik toen wel reacties gehad, maar meestal mailen mensen een paar keer en zodra je praat over afspreken, haken ze af. Reageer dan niet, denk ik dan! Ik vroeg toen niet om mailcontact.
Ten eerste had ik niet goed gekeken dat het al een oud topic was..maar dat kan gebeuren, kan me er niet druk om maken, anderen misschien wel ;) Maar wel raar idd dat als je de intentie hebt om eventueel af te spreken dat mensen dan afhaken, snap wel dat het misschien spannend is om iets te ondernemen met nieuwe mensen maar dat was dan volgens mij ook je intentie. Wij zitten niet verlegen om sociale contacten maar willen graag onze horizon verbreden en ook meer gelijk gestemde mensen ontmoeten..lol. Kijk als je kids heb dan zie je toch op een gegeven moment dat het leuk zou zijn om met andere stellen die kids hebben af te spreken.
Mee eens, Martijn. Ik begreep dat toen dus ook niet. Tuurlijk is het spannend, maar dat geeft toch niet? Je bent niet op zoek naar een nieuwe partner, maar naar nieuwe kennissen (en in de toekomst misschien vrienden). Wij merken nu ook dat het fijn is om met vrienden met kinderen af te spreken. De kids zijn met elkaar bezig en dan heb je lekker je handen vrij.
Nou zo denken wij er ook over dus
je kan mij mailen wij zoeken ook nieuwe vrienden en we gaan in brabant wonen.

cormar652009@hotmail.com
hai allemaal

ik heb wel interesse.

lwkoen@hotmail.com

hoor het graag en ik mail wel terug hoor!
heb geen kinderen is dat een probleem

woon wel in Brabant

Gr L
quote:kimmie12 schreef op 24 juni 2012 @ 11:03:

je kan mij mailen wij zoeken ook nieuwe vrienden en we gaan in brabant wonen.

cormar652009@hotmail.comMag ik vragen waar ergens in Brabant? Vrienden die verder weg wonen, hebben we namelijk voldoende.
@Linda: zelfde vraag.
quote:martijn300 schreef op 23 juni 2012 @ 23:48:

Nou zo denken wij er ook over dus:-)
in steenbergen kan dat?

gr L
OOK GEEN STEL

GR L
Nou wij komen uit Vlaardingen dus dat is geen Brabant helaas
@martijn: Omgeving R'dam?

@Linda: Sorry, dat vind ik te ver van ons vandaan.
Haha, steenbergen das vlakbij ons!!!! Stoney mountain!
Ja idd, omgeving Rotterdam, Vlaardingen ligt tussen Rotterdam en Hoek van Holland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven