juffies gezocht

10-03-2012 14:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Sinds 3 jaar werk ik in het onderwijs. Ik ben ontzettend blij met alle vakanties, maar begin ze ook donders saai te vinden. Mijn vriendinnen werken niet in het onderwijs, wat betekent dat ik vaak de vakanties in mijn uppie doorbreng. Niet dat ik me verveel, maar ik zou het gezellig vinden om leuke meiden (tussen de 25 en 30 jaar) te leren kennen, die net als ik in het onderwijs werken.

Omgeving Deventer/Nijverdal

Interesses:

- Festivals

- Drankjes doen in de stad

- Kokkerellen

- Lekker eten
Jammer! Ben een juf, 26 jr, maar woon in zuid holland, niet echt in de buurt dus!!

Mijn vriend grapt soms al dat ik maar een bijbaan moet nemen om de vakanties in te vullen. Haha, fijn type. Hij studeert nog en zijn vakanties vallen altijd na mijn vakantie. Gevolg dat we dus alleen in de zomer weg kunnen.

Ik heb straks 3 weken mei vakantie... Jij ook..?
Koekblikje..tis precies t zelfde hier. Mijn vriend studeert ook nog en ik ben dus elke schoolvakantie vrij. Zooo saai. Al mn vriendinnen werken gewoon, dus afspreken zit er ook niet bij. In de kerstvakantie verveelde ik me zo enorm, wilde gewoon weer werken. Kom zelf ook zuid holland pluk..helaas!
Jammer, Zit met precies hetzelfde luxe probleem. Alleen ik kom uit brabant...
Dag dames... ik herken het wel!
anoniem_71956 wijzigde dit bericht op 11-11-2017 09:53
Reden: Spelfout
81.76% gewijzigd
Hi allemaal,

Leuk idee! Voor mij is afstand ook niet zo'n probleem, ik kom uit Almere.

Mijn mail is: princess19-81@hotmail.com

Groetjes
Dat lijkt mij ook erg gezellig. Ik ben 25 jaar en werk op een basisschool in Utrecht.

Reizen vind ik geen probleem, in de vakantie is het juist leuk om een dagje op pad te zijn.

Is het een idee om in de meivakantie wat leuks te organiseren?
Mijn emailadres is elbel.viva@gmail.com
Heeey,

Heel herkenbaar! Ik ben 26 en sta zelf al 5 jaar voor de klas.... Ik werk en woon in Rotterdam. Reizen is voor mij geen probleem, lijkt me erg gezellig eens wat leuks te gaan doen!

mijn mailadres is: sjammie23@hotmail.com

groetjes Cher
Dag dames,

Hier ook een juf van 26. Kom uit Noord Holland. Lijkt me gezellig om iets leuks te doen in een vakantie.

Afstand is geen probleem hoor!

email: m22flower@gmail.com
Hi meiden,

Ik heb jullie een mailtje gestuurd, misschien leuk om in de meivakantie een datum te prikken?
Hallo allemaal,

Ik zit met precies hetzelfde [luxe]probleem! Het lijkt me leuk om in de vakanties wat te doen! Ik woon in Nijmegen, maar vind reizen geen probleem! Al is iemand in de buurt wel handig...

Mijn e-mailadres is lottetunnissen@hotmail.com!
Hey allemaal,

Hier nog zo'n juf. Deze komt uit Zwolle en is 25 jaar. Zin om wat leuks te doen, hoor ik graag van je.

Groetjes....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven