juffies gezocht
zaterdag 10 maart 2012 om 14:57
Hallo Allemaal,
Sinds 3 jaar werk ik in het onderwijs. Ik ben ontzettend blij met alle vakanties, maar begin ze ook donders saai te vinden. Mijn vriendinnen werken niet in het onderwijs, wat betekent dat ik vaak de vakanties in mijn uppie doorbreng. Niet dat ik me verveel, maar ik zou het gezellig vinden om leuke meiden (tussen de 25 en 30 jaar) te leren kennen, die net als ik in het onderwijs werken.
Omgeving Deventer/Nijverdal
Interesses:
- Festivals
- Drankjes doen in de stad
- Kokkerellen
- Lekker eten
Sinds 3 jaar werk ik in het onderwijs. Ik ben ontzettend blij met alle vakanties, maar begin ze ook donders saai te vinden. Mijn vriendinnen werken niet in het onderwijs, wat betekent dat ik vaak de vakanties in mijn uppie doorbreng. Niet dat ik me verveel, maar ik zou het gezellig vinden om leuke meiden (tussen de 25 en 30 jaar) te leren kennen, die net als ik in het onderwijs werken.
Omgeving Deventer/Nijverdal
Interesses:
- Festivals
- Drankjes doen in de stad
- Kokkerellen
- Lekker eten
zaterdag 10 maart 2012 om 16:36
Jammer! Ben een juf, 26 jr, maar woon in zuid holland, niet echt in de buurt dus!!
Mijn vriend grapt soms al dat ik maar een bijbaan moet nemen om de vakanties in te vullen. Haha, fijn type. Hij studeert nog en zijn vakanties vallen altijd na mijn vakantie. Gevolg dat we dus alleen in de zomer weg kunnen.
Ik heb straks 3 weken mei vakantie... Jij ook..?
Mijn vriend grapt soms al dat ik maar een bijbaan moet nemen om de vakanties in te vullen. Haha, fijn type. Hij studeert nog en zijn vakanties vallen altijd na mijn vakantie. Gevolg dat we dus alleen in de zomer weg kunnen.
Ik heb straks 3 weken mei vakantie... Jij ook..?
zaterdag 10 maart 2012 om 19:05
woensdag 28 maart 2012 om 20:37
Hi allemaal,
Leuk idee! Voor mij is afstand ook niet zo'n probleem, ik kom uit Almere.
Mijn mail is: princess19-81@hotmail.com
Groetjes
Leuk idee! Voor mij is afstand ook niet zo'n probleem, ik kom uit Almere.
Mijn mail is: princess19-81@hotmail.com
Groetjes
woensdag 28 maart 2012 om 21:06
donderdag 29 maart 2012 om 21:25
Heeey,
Heel herkenbaar! Ik ben 26 en sta zelf al 5 jaar voor de klas.... Ik werk en woon in Rotterdam. Reizen is voor mij geen probleem, lijkt me erg gezellig eens wat leuks te gaan doen!
mijn mailadres is: sjammie23@hotmail.com
groetjes Cher
Heel herkenbaar! Ik ben 26 en sta zelf al 5 jaar voor de klas.... Ik werk en woon in Rotterdam. Reizen is voor mij geen probleem, lijkt me erg gezellig eens wat leuks te gaan doen!
mijn mailadres is: sjammie23@hotmail.com
groetjes Cher
donderdag 29 maart 2012 om 22:53
Dag dames,
Hier ook een juf van 26. Kom uit Noord Holland. Lijkt me gezellig om iets leuks te doen in een vakantie.
Afstand is geen probleem hoor!
email: m22flower@gmail.com
Hier ook een juf van 26. Kom uit Noord Holland. Lijkt me gezellig om iets leuks te doen in een vakantie.
Afstand is geen probleem hoor!
email: m22flower@gmail.com
maandag 2 april 2012 om 21:23
Hallo allemaal,
Ik zit met precies hetzelfde [luxe]probleem! Het lijkt me leuk om in de vakanties wat te doen! Ik woon in Nijmegen, maar vind reizen geen probleem! Al is iemand in de buurt wel handig...
Mijn e-mailadres is lottetunnissen@hotmail.com!
Ik zit met precies hetzelfde [luxe]probleem! Het lijkt me leuk om in de vakanties wat te doen! Ik woon in Nijmegen, maar vind reizen geen probleem! Al is iemand in de buurt wel handig...
Mijn e-mailadres is lottetunnissen@hotmail.com!