Kyteman in 013

30-10-2009 01:13 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 21 november a.s. het laatste concert van Kyteman. Aangezien ik deze band meesterlijk, geniaal en noem maar op, vind, wil ik er heel graag naar toe. Helaas kent in mijn omgeving bijna niemand deze band en degenen die hem wel kennen, hebben niet de behoefte om mee te gaan. En ik wil ook alleen maar gaan met mensen die deze band ook waanzinnig vinden!!

Daarom dit oproepje; ik vind het wel spannend om op deze manier met iemand die ik niet ken naar een optreden te gaan. Maar ik ga er van uit dat als er zich iemand aanmeldt, er toch wel overeenkomsten zullen zijn anders zou je ook niet van deze muziek houden.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik niet op zoek ben naar een date of zoiets, ben 51 jaar en dus waarschijnlijk de oudste fan van deze band.

Het optreden is dus op de 21ste november in Tilburg en entree is 20 euro plus servicekosten van (dacht ik) 3,50.

Ik ben benieuwd of er iemand zin heeft om mee te gaan.
Kyteman is wel vreselijk mooi. Ik heb ze op Oerol helaas net gemist. Het lijkt me dan ook heel leuk om mee te gaan. Ik kom zelf uit het westen (leiden e.o.) dus is het te doen met de trein?

Ken jij de Kift ook? Dat is iets soortgelijks en ook vreselijk mooi.

Is het trouwens zo dat ze hierna nooit meer optreden? Gaat de band uit elkaar? Dan zou het wel heel jammer zijn om dit te missen.
Hoi Isolde,

Wat leuk dat je reageert en enthousiast bent. Ja, helaas schijnt dit het laatste optreden te zijn van Kyteman omdat de 'oprichter' Colin Benders iets nieuws wil gaan doen. In het begin van Kyteman is hij hier ook duidelijk over geweest dat het iets was wat ook weer zou ophouden. Gelukkig dat hij niet stopt met muziek maken, zou een gemis zijn. Ben ook benieuwd hoe het vervolg zal zijn.

De Kift ken ik niet, zal meteen eens kijken op Youtube of zo iets.

Je vraag over het openbaar vervoer kan ik niet beantwoorden want ik reis nooit met de trein. Nu wil ik dat wel doen en moet nog uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Ik ben het weekend weg dus dat wordt pas maandag en dan laat ik je iets weten. Kunnen we dan ook kijken hoe we dit verder af gaan spreken.

Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven