leesclub Amsterdam

25-10-2010 13:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste leesliefhebbers,

Het lijkt me heel leuk om me bij een leesclubje aan te sluiten of een nieuw leesclubje te vormen. Zelf ben ik 29 jaar, maar leeftijd maakt me niet zoveel uit. Ik lees over andere leesclubjes dat ze iedere 4 a 6 weken afspreken, dat lijkt mij ook wel handig. Ik hou zelf van zowel literaire klassiekers als moderne literatuur. Ik hou niet echt van chicklit, science fiction en thrillers, al vind ik een literaire thriller soms wel leuk. Ik zou zelf graag op doordeweekse avonden afspreken omdat ik in het weekend meestal druk ben. En dan gewoon een beetje kletsen over het boek dat we hebben gelezen (omstebeurt kiezen?) met een hapje en drankje erbij. Bijvoorbeeld thuis bij wie het boek heeft gekozen. Ik woon in omgeving Centrum/Watergraafsmeer. Wie lijkt dit ook leuk of heeft al zo'n clubje?
Hallo,

Het lijkt mij erg leuk.

Ik ben 24 jaar woon in Amsterdam noord. Dol op lezen en ook echt iets waar ik meer tijd voor vrij moet maken. Dus een leesclub lijkt me een goede stimulans.

Ik hou inderdaad ook van literaire boeken, chicklit boeken kan ik soms ook nog wel waarderen.

Ik hou niet van sience fiction en fantasy boeken.

groetjes,
Mag ik me aansluiten? Ik ben 30 en woon in het centrum. Ik lees behoorlijk wat en dan ook vooral klassiekers en moderne literatuur. Af en toe een literaire thriller, maar je maakt me niet echt blij met science fiction, fantasy of waargebeurde verschrikkelijke verhalen van zwaar getergde mensen die er ondanks alles toch weer bovenop komen. Hapje en drankje erbij klinkt goed!

Ik ben te bereiken via lekkerthee@gmail.com
Hey! @JaThee ik heb je al een berichtje gestuurd. @Mien86, ik heb je net een vriendenverzoek gestuurd, als je accepteert kan ik je mijn e-mailadres opsturen :-)
hey ! Ik had er een mail over gehad maar kon het vriendschapsverzoek niet bevestigen.

Dus bij deze mijn mail: mientjemien2010@hotmail.com
up! Zijn er nog meer mensen die zich aan willen sluiten?
We zijn inmiddels met zijn 3en, maar meer mensen welkom!
zou gezellig zijn als er inderdaad nog een paar mensen aanschuiven !
Het lijkt mij ook leuk om mee te doen! Ik heb even getwijfeld of ik zou reageren, omdat ik het nogal druk heb. Maar ik ben gek op lezen en ik maak er niet genoeg tijd voor vrij, dus dit lijkt me een goede manier om dat wel te gaan doen. En een keer in 4 a 6 weken afspreken moet toch lukken.

Bovendien spreken jullie berichtjes me aan. Ik lees namelijk ook graag klassiekers en moderne literatuur. Een literaire thriller kan ik op zijn tijd ook nog wel waarderen. Chicklit, science fiction, fantasy en "waargebeurde verschrikkelijke verhalen van zwaar getergde mensen die er ondanks alles toch weer bovenop komen" (hahaha!) aanmerkelijk minder.

Ik ben trouwens 29 en ik woon in West. Jullie kunnen me bereiken via edit: e-mailadres verwijderd
Hoi meiden,

Lijkt me heel leuk om aan te haken bij jullie leesclubje! Ik hou ook erg van lezen, maar het komt toch echt te weinig van. Ik ben 35 en woon in Amsterdam. Ik kan alle genres wel waarderen, maar science fiction dan toch het minst. groetjes
Hoi Roosje! Welkom:-) Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Lukt het bij jou wel om te bevestigen? Dan kan ik je een berichtje sturen met mijn e-mai.
Hoi girls!

Lijkt me ook leuk om me aan te sluiten bij jullie leesclubje! Hoeveel meiden hebben jullie nu? En hebben jullie al een keer afgesproken?

Ik hou net als jullie ook erg van lezen en jullie voorkeur voor boeken spreekt me aan (klassiekers/moderne literatuur). Woon in Amstelveen, maar kom geregeld in Amsterdam, dus dat is geen probleem. (26 jaar)
Met jou erbij 6! Leuk dat je meedoet. Als we e-mailadressen uitgewisseld hebben moeten we maar eens een datum plannen. Als er nog meer mensen mee willen doen, dat kan hoor! Ik denk dat het leuk is met ongeveer 8/9 mensen te zijn uiteindelijk, er zullen altijd mensen niet kunnen, en als iedereen kan past het nog net in een huiskamer :-)
Leuk! Kan je via het forum ook prive berichten sturen? Dan geef ik je mijn e-mail.
Volgens mij kan dat alleen zodra je mijn vriendschapsverzoek hebt geaccepteerd. Maar ik heb begrepen dat dat niet altijd lukt. Heb jij hem ontvangen?
Nee, heb je vriendschapverzoek niet ontvangen..

Mijn mail: theeleut84 at gmail.com
Kan ik ook nog meedoen? Leuk!!
Ik heb even een tijdelijk e-mail account aangemaakt: kikkertje1981 hotmail nl. Sturen jullie me een berichtje, Roosje en Hemera? Dan voeg ik jullie toe aan onze mail-lijst :-)
ik heb ook geen priveberichtje gehad, tenminste ik heb het niet gezien: mijn e-mail is: hil_2000@hotmail.com
We zijn nu met z'n 8en, dus voorlopig kunnen we niet meer uitbreiden!
Hoi Roosje, heb je de berichten op je hotmail-adres ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven