Leesclub

16-05-2009 17:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!

Ik ben 38 jaar en gek op lezen. Ik lees erg graag literatuur, romans, thrillers....ach, eigenlijk vanalles wel. Ik zou me graag willen aansluiten bij een leesclub in de omgeving van Amersfoort om mijn interesse voor boeken te delen. Weten jullie misschien een leesclub?

Of zijn er mensen die het leuk vinden een leesclub op te starten??

Hoor graag!! :-)
Hoi,

Ik hou ook erg van lezen en het lijkt me leuk om een leesclubje op te richten. Ik ben 33 jaar en woon in Harderwijk.

groetjes
Hoi ik heb Nederlands gestudeerd omdat ik zo gek ben op literatuur!!! Ik ben 30 jaar. Brede interesse, lees veel ter ontspanning. Zware kost, levensverhalen maar ook komische chick literatuur. Heb pas ook een berichtje op het forum gezet. Woon samen met vriend vlakbij Apeldoorn, maar kom hier niet uit de regio en ken niet veel mensen. Doordat ik in de ziektewet zit is mijn wereld erg beperkt. Qua afstand maakt leesclub me niet zoveel uit, zou leuk zijn eens in de zoveel tijd samen te komen, en ach, ik ben gewend regelmatig op en neer naar Rotterdam te rijden (dik anderhalfuur), dus dan vallen Harderwijk en Amersfoort wel mee

Ik stuur een vriendenuitnodiging.

Als jullie contact met me willen opnemen kan dat via:

biancaatje_2009@hotmail.com

Groetjes
Hallo,

ook ik lees graag hoewel ik moet toegeven dat de laatste maanden de klad er een beetje in zit. Zo'n leesclub vind ik dan ook een leuk idee! Ik woon sinds een paar jaar in Harderwijk en ben 37.

Groetjes!
Hoi,

Ook ik lees (bijna ) alles wat los en vast zit en een leesclubje lijkt me dan ook erg leuk! Ik ben 35 en woon in Utrecht.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven