Leuke meiden Den Haag

01-03-2009 00:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben net nieuw komen wonen in Den Haag, en ken dus nog niet zoveel mensen. Zou het leuk vinden op deze manier wat leuke meiden te leren kennen om leuke dingen samen te ondernemen...

Ik ben 23, studeer nog (recht) en woon dus in Den Haag. Vind uit eten gaan leuk, bios, thee drinken, reizen,shoppen.

Vind je het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen laat dan een reactie achter!

StudentLaw
Hoi!

Ik vind het leuk om nieuwe mensen te kennen! Woon je pas in Den Haag? En ben je net begonnen met je studie?

Ik ben 26 jaar, en woon al mijn hele leven om en in Den Haag. Ik werk studeer niet,maar werk alweer een tijdje.

Ik hoop snel van je te horen!

Gr, Curros.
Hoi Curos,

Misschien een idee om email uit te wisselen?

brown-b@live.nl
Ik ga je gelijk een emailtje sturen!
hier ook iemand uit Den Haag, 24 jaar. Woon nu zo'n 1,5 jaar in de stad. Leer ook graag nieuwe mensen kennen, mijn wereldje beperkt zich nu vooral tot mijn werk :(

Lijkt mij ook gezellig om nieuwe mensen te leren kennen!

groetjes!
Hoi!

gezellig!! wat voor werk doe je? ;)

maar idd,er is wel meer dan werk he leuk konijn trouwens!

groetjes!
Ha Curros,

ik heb je toegevoegd als viva-vriendje

ik werk trouwens op een ambassade, spaanstalig. Doe ook graag andere dingen :P enneh, dat witte konijn heb ik nog steeds, zwarte niet meer. Daar heb ik een andere zwarte voor in de plaats. Oh en er loopt hier nu ook een zwarte hangoor rond met piercing-gaatjes :P Die heeft gister gevochten.. we hadden net CSI thuis!

groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven