Omgeving Tilburg

30-12-2008 16:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Simone, 35 lentes jong. Ik zoek mensen het liefst uit de omgeving van Tilburg. Om leuke dingen mee te gaan doen, Een avondje stappen, samen koken, naar de bioscoop.

Liijkt het je wat, Laat dan een berichtje achter.

Groetjes

Simone
Hoi Simone,

Ik ben Brigitte en kom uit Tilburg. Ben 34 jaar. Veel van mijn vrienden wonen in Breda en begin het op en neer rijden een beetje beu te worden dus het lijkt me leuk om meer mensen uit tilburg te leren kennen.

Ook hou ik van stappen, shoppen, terrasje etc en alle andere leuke dingen.

Lijkt me leuk om wat van je te horen bvdmeijs@hotmail.com

groetjes brigitte
hoi simone ik ben carlijn 33 jaar woon in Tilburg werk als hr manager geen kinderen hbo niveau en wil mijn vriendenkring uitbreiden. onze interesses komen overeen. carlijn_75@hotmail.com
Hi,
anoniem_78999 wijzigde dit bericht op 23-01-2009 18:47
Reden: -
% gewijzigd
hoi simone ik heb al gereageerd op je kookclubje oproep. ik zoek wat nieuwe contacten om samen dingen te ondernemen, winkelen uitgaan tapas rose terrasje sauna dvd tje kijken theater etc. groetjes carlijn carlijn_75@hotmail.com
Hoi,

Ik heb ook zin om weer eens in Tilburg te stappen, wat te eten of gewoon een filmpje pakken.

Ben nog niet helemaal thuis op de site dus ben benieuwd hoe het contact verder tot stand komt.

Groet Aniek
Hoi Simone,

Ook ik vind het leuk om nieuwe contacten op te bouwen en samen leuke dingen te gaan doen. Ik ben 32 en woon in omgeving van oisterwijk. (dus ook niet echt ver....)

groetjes

Linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven